aniway.nlaniway.nl
 Help Help  aniway.nl AniWay
 Rules Regels  Leden Leden
 Zoeken Zoeken  Groepen Groepen
 Gebruikerspaneel Gebruikerspaneel  Inloggen Inloggen
 * Registreren
Laatste 5 Actieve Onderwerpen
09:21  Laatst voltooide anime + ...   Ash Ketchu
04:40  [TK] Manga: Golden Kamuy, ...   Kerrirri-c
23:19  дом 2   FrancisVup
16:37  Probleem met updaten ...   Blackbutle
16:26  welke manga's heb je juist ...   Ash Ketchu
Het is nu 30 aug 2019 13:54

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2294 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 153  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 19 dec 2013 14:22 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jul 2011 09:35
Woonplaats: Eindhoven
xxnickiyxx schreef:
Dien je klacht opnieuw in maar dan als vraag. Op een klacht krijg je geen antwoord namelijk. Maak er iets leuks van met als hoofdvraag 'Moet ik nu nog een keer de verzendkosten betalen terwijl jullie pakket bezorger verkeerd gehandeld heeft?' Klachten indienen helpt niks, maar op een vraag moet je gewoon antwoord krijgen, en je dient als het waren vooralsnog een klacht in.


Dat is een heel goed idee. Ik ga het meteen doen. Bedankt voor de tip!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 19 dec 2013 14:26 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 jul 2009 21:12
Woonplaats: Amsterdam
Serra schreef:
Dat is een heel goed idee. Ik ga het meteen doen. Bedankt voor de tip!


Succes!

_________________
Feymeryl's Verkoop topic

Afbeelding
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 19 dec 2013 14:27 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 sep 2009 14:33
Woonplaats: Eindhoven
Wat een ontzettende eikels zeg, zowel de pakketbezorger als postnl zitten hier zo fout! Als je niet meteen aan de deur kunt betalen moeten ze OF de volgende dag terug komen, OF het moet naar het dichtsbijzijnde postkantoor.
Wat ze nu hebben geflikt is niet normaal en dan doodleuk aan de telefoon zeggen dat ze niets voor je kunnen doen... :shock: Wat een bagger bedrijf is het toch ook, ik deel je frustratie.

_________________
❤ Neko's verkooptopic: http://www.aniway.nl/forum/viewtopic.php.t18039 (Hobbystop! Veel figures, knuffels, wallscrolls etc.)
❤ Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/11669839 (Grote jfashion kledingkast opruiming!)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 19 dec 2013 16:44 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jul 2011 09:35
Woonplaats: Eindhoven
Serra schreef:
xxnickiyxx schreef:
Dien je klacht opnieuw in maar dan als vraag. Op een klacht krijg je geen antwoord namelijk. Maak er iets leuks van met als hoofdvraag 'Moet ik nu nog een keer de verzendkosten betalen terwijl jullie pakket bezorger verkeerd gehandeld heeft?' Klachten indienen helpt niks, maar op een vraag moet je gewoon antwoord krijgen, en je dient als het waren vooralsnog een klacht in.


Nou, ik heb al antwoord (dat gaat dan weer wel snel, maar een pakketje dat nog in Nederland is, in het beheer van PostNL zelf is en klaargemaakt wordt voor retourzending tegenhouden kan dan weer niet) op mijn vraag of dat zij de extra kosten gaan betalen die deze slechte bezorging met zich meebrengt. @xxnickiyxx, Bedankt iig voor je tip, ze gaan er echter niet op in. Dit is hun antwoord:


Hartelijk dank voor uw reactie. Ik vind het erg vervelend dat uw zending vanuit het buitenland retour is gegaan.

Zoals mijn collega al aangaf, kan ik dit helaas niet tegenhouden. Postnl heeft afspraken gemaakt met buitenlandse postorganisaties. Een van die afspraken is ook dat het pakket retour zal gaan als het geweigerd is. Voor het eventueel opnieuw versturen van de zending kunt u contact opnemen met de afzender. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 19 dec 2013 16:45 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jul 2011 09:35
Woonplaats: Eindhoven
Lekker loos dus! Ik ben echt super pissed, grrrrrrr |:(


Ze weten gewoon waar het pakket is, het is nog niet retour gezonden, ze hebben het nota bene in eigen beheer, ze weten ook dat de bezorger niet juist heeft gehandeld.... Wat is er dan zo moeilijk aan om het nogmaals te bezorgen?!!!! Ben ik nou zo moeilijk?!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 19 dec 2013 16:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 maart 2011 21:21
Woonplaats: Rijswijk
Serra schreef:
Serra schreef:
xxnickiyxx schreef:
Dien je klacht opnieuw in maar dan als vraag. Op een klacht krijg je geen antwoord namelijk. Maak er iets leuks van met als hoofdvraag 'Moet ik nu nog een keer de verzendkosten betalen terwijl jullie pakket bezorger verkeerd gehandeld heeft?' Klachten indienen helpt niks, maar op een vraag moet je gewoon antwoord krijgen, en je dient als het waren vooralsnog een klacht in.


Nou, ik heb al antwoord (dat gaat dan weer wel snel, maar een pakketje dat nog in Nederland is, in het beheer van PostNL zelf is en klaargemaakt wordt voor retourzending tegenhouden kan dan weer niet) op mijn vraag of dat zij de extra kosten gaan betalen die deze slechte bezorging met zich meebrengt. @xxnickiyxx, Bedankt iig voor je tip, ze gaan er echter niet op in. Dit is hun antwoord:


Hartelijk dank voor uw reactie. Ik vind het erg vervelend dat uw zending vanuit het buitenland retour is gegaan.

Zoals mijn collega al aangaf, kan ik dit helaas niet tegenhouden. Postnl heeft afspraken gemaakt met buitenlandse postorganisaties. Een van die afspraken is ook dat het pakket retour zal gaan als het geweigerd is. Voor het eventueel opnieuw versturen van de zending kunt u contact opnemen met de afzender. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Op dit punt zou ik persoonlijk vervelend gaan doen. Leg het even over duidelijk uit. Zeg dat je opzich geen problemen hebt met de retour zending, maar alleen met de extra kosten. Mocht dat nog niet duidelijk genoeg zijn probeer het dan zo.

1. Pakket werdt bezorgd maar helaas geen geld in huis om de douane te betalen.
2. Pakket is vervolgens retour gestuurd in het kader van een 'weigering'. Er is bij deze geen nieuwe bezorgpoging voorgesteld, en afhalen op het poskantoor kon ook niet.
3. Pakket gaat retour naar Amerika. (dit was de keuze van de bezorger, PostNL dus)
4. Pakket moet weer opnieuw naar Nederland. Wie betaald?

Voor zover wij weten heb je vast een of andere 'mail center' medewerker aan de andere kant van de wereld die niet genoeg Nederlands spreekt...

_________________
Snowdust Cosplay Nieuwe page!
Mijn verkoop topic


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 19 dec 2013 17:16 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 jan 2009 20:37
Woonplaats: ZH
Het erge is dat je naast het opnieuw betalen van de verzendkosten, ook wéér met die douanekosten te maken zal krijgen :/

_________________
Afbeelding
Afbeelding
Anime List // Figure Collection // Twitter // Inactive GFX Designer


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 19 dec 2013 17:34 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 sep 2009 14:33
Woonplaats: Eindhoven
Ik vind het echt heel smerig van ze dat ze het een "weigering" noemen, terwijl je gewoon (of in dit geval jouw vriend) hebt gevraagd om een tweede afleverpoging/ophalen op het postkantoor en de bezorger dit weigerde te doen (en daarmee ook postnl's eigen regels breekt) |:(

Blijkt maar weer dat er geen enkel bedrijf is wat zo'n schijt heeft aan de klant als postnl. Je zou toch denken dat als een van hun medewerkers een fout maakt dat een belletje naar betreffend sorteer centrum, om het pakketje terug te vragen, het minste is wat ze kunnen doen..

Ik zou flink stampij maken als ik jouw was, idd "vervelend gaan doen" belletjes en emails sturen want ze mogen dit gewoon niet doen.

_________________
❤ Neko's verkooptopic: http://www.aniway.nl/forum/viewtopic.php.t18039 (Hobbystop! Veel figures, knuffels, wallscrolls etc.)
❤ Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/11669839 (Grote jfashion kledingkast opruiming!)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 19 dec 2013 18:18 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 mei 2010 21:14
Woonplaats: Oost-Drenthe щ(゚Д゚щ)
Ik heb dus echt EXACT ditzelfde probleem een jaar of 2 geleden ook gehad...

Toen was ook een pakketje dat ik niet retour wilde zenden, alsnog retour gestuurd (toen ik niet thuis was bij de eerste bezorgpoging) en kon ik op internet op de track and trace zien dat het weer terug in het busje was en zelfs in welk busje! (Het was volgensmij met Selektvracht of DHL...of in ieder geval een ander bedrijf dan PostNL die in de track and trace het serienummer van het bezorgbusje en voorletter + achternaam van de bezorger weergeefde.) Toen heb ik ook direct dit postbedrijf gebeld en gezegd in welk busje het zat en dat ik het pakketje wel wilde ontvangen en dat het een fout moest zijn. Vervolgens weer een standaard callcenter verhaaltje van "de retourzending is al doorgegeven, we kunnen niets doen" terwijl er gewoon freaking bij stond in welk busje met welke bezorger het pakketje lag!!!! :(( :(( :((

Okee, oude rage kwam weer boven. D: Wilde even zeggen: I know that feel en hoop dat het goedkomt.

Zelf had ik toen contact met de verkoper (eBay) opgenomen en ze hebben mij zonder extra kosten hetzelfde item opgestuurd, dus ik heb echt vreselijk geluk gehad met goede costumer service.

@ Serra
Heb jij zelf ook al contact met de winkel opgenomen of alleen met PostNL? Ik denk dat je er voor nu vanuit kan gaan dat PostNL niets meer doet en het pakketje retour gaat. Dan is het misschien handig om de shop hier op voor te bereiden dat het pakketje terugkomt en hun te laten weten dat je de items nog heel graag wilt ontvangen. (Ik raad aan hun reactie af te wachten met of ze je alles weer opnieuw willen laten betalen. Mochten ze dit inderdaad zeggen, dan zou je daar op volgend een comrpomis kunnen voorstellen bijvoorbeeld.) Laat het in ieder geval duidelijk aan de winkel weten dat je de items echt wilt en het een fout van jouw postbedrijf was, good luck!

_________________
Verkoop en gezocht I Figure-blog I MFC I Cosplay

Next con/event:
Animecon 2019:
Friday: Vocaloid - Calne Ca (partial)
Saturday: Gurokawaii coord
Sunday: TERA - Elin Priestess (debut!)

Afbeelding
Gives lectures and events at conventions & Staff YaYcon


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 19 dec 2013 19:51 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 04 jul 2007 14:33
Woonplaats: Den Haag
Een soort van moraal van Serra's verhaal zou kunnen zijn:
Als je verwacht dat je moet dokken voor een zending maar je hebt het geld op dat moment niet: kijk voordat je open doet of het de postbezorger is en doe dan alsof je niet thuis bent. Dan krijg je dus blijkbaar wel een briefje in de bus en kun je later je zending bij het postagentschap laten bezorgen...
Of zorg ten alle tijden dat je een toereikende hoeveelheid cash in huis klaar hebt liggen en gebruik dat alleen daarvoor.

_________________
僕は日本が好きだ。
Mijn verkooptopic; komt dat zien!

my Rubberslug gallery

MAL

MFC


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 19 dec 2013 20:42 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 18 okt 2010 19:11
Woonplaats: Wien, Österreich
Maar het is toch te achterlijk voor woorden dat je je moet gaan verstoppen omdat je op dat moment geen geld in huis hebt? Je gaat je bijna een crimineel voelen, terwijl zij gewoon terug horen te komen OF het pakketje naar het postkantoor horen te brengen. Vaak hebben de bezorgers ook nog 0,0 aan wisselgeld bij, dus moet je ook nog tot op de cent precies weten hoeveel je moet gaan betalen (of te veel geld geven :(( ) en dan moet je dus ook weten welke dag ze dit bedrag berekend hebben n.a.v. de wisselkoers..

En aangezien pakketjes soms wel 2-3 weken bij de douane liggen, is dat erg moeilijk te schatten.. :roll:

_________________
Trotse mama en papa van Misha Yuuki* (02-01-2014 - 22-01-2014)
Dankjewel voor deze prachtige twintig dagen, rust maar zacht lieverd <3
Ooit zullen we allemaal weer bij elkaar zijn..


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 19 dec 2013 20:59 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 sep 2009 14:33
Woonplaats: Eindhoven
Misha schreef:
Maar het is toch te achterlijk voor woorden dat je je moet gaan verstoppen omdat je op dat moment geen geld in huis hebt? Je gaat je bijna een crimineel voelen, terwijl zij gewoon terug horen te komen OF het pakketje naar het postkantoor horen te brengen. Vaak hebben de bezorgers ook nog 0,0 aan wisselgeld bij, dus moet je ook nog tot op de cent precies weten hoeveel je moet gaan betalen (of te veel geld geven :(( ) en dan moet je dus ook weten welke dag ze dit bedrag berekend hebben n.a.v. de wisselkoers..

En aangezien pakketjes soms wel 2-3 weken bij de douane liggen, is dat erg moeilijk te schatten.. :roll:


Precies, en dat is echt niet normaal meer voor een zogenaamde "service" waar je ook nog eens flink voor betaald. Als ze zich dan ook nog niet meer aan hun eigen regels gaan houden...

En postnl maar klagen en zeiken dat ze steeds minder te versturen krijgen en dat de pakketservice steeds belangrijker word voor ze, zorg dan verdorie dat je je klanten fatsoenlijk behandeld :x

_________________
❤ Neko's verkooptopic: http://www.aniway.nl/forum/viewtopic.php.t18039 (Hobbystop! Veel figures, knuffels, wallscrolls etc.)
❤ Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/11669839 (Grote jfashion kledingkast opruiming!)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 19 dec 2013 21:11 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jul 2011 09:35
Woonplaats: Eindhoven
Ik snap er ook niets meer van.... Ik zou haast uit protest alleen nog maar met DHL of Kiala gaan verzenden.

Ik heb nog 1 (mail)poging gedaan naar de klantenservice van PostNL toe, maar dat zal ook wel weer op alleen een 'excuus voor het ongemak' uit gaan lopen. Daarnaast heb ik de afzender een mail gestuurd, echter daar hoor ik waarschijnlijk morgen pas wat van denk ik. Ik hoop wel met goed nieuws, maar ik vrees van niet aangezien de verzender ook veel onkosten moet gaan maken als ze het nogmaals op moeten sturen naar Nederland. Wie gaat dat nou uit eigen zak betalen? Snap het heel goed als ze dat niet willen doen.

Wat een gedoe... *Zucht*


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 20 dec 2013 11:12 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jul 2011 09:35
Woonplaats: Eindhoven
En vanmorgen weer precies hetzelfde antwoord van PostNL als gister. Wat een baggerbedrijf!!!

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik vind het erg spijtig te horen dat u ontevreden bent over de service van PostNL.

Zoals mijn collega's ook hebben aangegeven is het helaas niet mogelijk een pakket te onderscheppen. Uw zending zit in het retourproces en zal retour afzender worden gestuurd.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 20 dec 2013 15:19 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 maart 2011 21:21
Woonplaats: Rijswijk
Serra schreef:
En vanmorgen weer precies hetzelfde antwoord van PostNL als gister. Wat een baggerbedrijf!!!

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik vind het erg spijtig te horen dat u ontevreden bent over de service van PostNL.

Zoals mijn collega's ook hebben aangegeven is het helaas niet mogelijk een pakket te onderscheppen. Uw zending zit in het retourproces en zal retour afzender worden gestuurd.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Ik zou gewoon doorgaan. Er vooral op wijzen dat 'Als U, en uw collegas mijn bericht goed hadden gelezen het alang niet meer om de retourzending zelf gaat. Maar dat het om de bijkomende kosten gaat'
Hun bezorger heeft er voor gekozen om het een 'Weigering' te noemen dus het is de schuld van postnl. Anders moet je ook nog ff op de facebook pagina reageren daar zitten volgens mij andere mensen dan bij het mail centrum. Als je maar met genoeg mensen spreekt komen ze er vanzelf wel achter dat je het niet zo maar opgeeft.

Dat laatste hielp bij mij ook toen ik een keer een zending die naar Belgie moest retour had gekregen, terwijl het pakket het land niet eens was uitgekomen. Over de mail konden ze helaas niks doen, maar de medewerkers van de facebook pagina konden mij ineens wel 9 nieuwe postzegels toesturen...

_________________
Snowdust Cosplay Nieuwe page!
Mijn verkoop topic


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2294 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 153  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling