Berichttitel: Re: Problemen met opzeggen/ontvangen AniWay
Geplaatst: 27 okt 2015 10:29
Geregistreerd: 27 okt 2015 10:24
Goedemorgen,
Hetzelfde geldt voor mij. Ik heb me aangemeld via Animecon van dit jaar en betaalt voor de lidmaatschap. Op Animecon heb ik nummer 40 meegekregen, maar het laatste nr. 41 heb ik niet ontvangen. Ik heb inmiddels 2 mailtjes verstuurd met automatisch bericht, binnen 10 werkdagen antwoord... Niet gehad. Zou hier ook naar gekeken kunnen worden? Anders zou ik het geld wat ik voor de lidmaatschap betaald heb retour willen hebben. Dan kan ik het net zo goed los aanschaffen in de winkel.
Berichttitel: Re: Problemen met opzeggen/ontvangen AniWay
Geplaatst: 29 okt 2015 13:50
AniWay Bladmanager
Geregistreerd: 28 jun 2009 19:53 Woonplaats: Haarlem
Citaat:
Ik heb nog altijd niets ontvangen. En ik heb al een paar mailtjes verstuurd.
De afgelopen paar dagen ben ik helaas ziek geweest. Ik heb je net een antwoord gestuurd op je pm!
Citaat:
Hetzelfde geldt voor mij. Ik heb me aangemeld via Animecon van dit jaar en betaalt voor de lidmaatschap. Op Animecon heb ik nummer 40 meegekregen, maar het laatste nr. 41 heb ik niet ontvangen. Ik heb inmiddels 2 mailtjes verstuurd met automatisch bericht, binnen 10 werkdagen antwoord... Niet gehad. Zou hier ook naar gekeken kunnen worden? Anders zou ik het geld wat ik voor de lidmaatschap betaald heb retour willen hebben. Dan kan ik het net zo goed los aanschaffen in de winkel.
Berichttitel: Re: Problemen met opzeggen/ontvangen AniWay
Geplaatst: 06 maart 2017 15:15
Geregistreerd: 29 jan 2006 22:15 Woonplaats: Dronten
Vanaf 26 januari probeer ik mijn abonnement stop te zetten. Nooit een bericht terug gehad. Ondertussen 4 gemaild, elke keer een bevestigingsmail ontvangen dat ik binnen 10 dagen antwoord zou krijgen. Never happened. En ook via FB geprobeerd contact te krijgen. Berichten zijn nooit gelezen. Vandaag mail ontvangen dat mijn abbo weer word verlengd? NIET COOL!! Het komt van een noreply dus kan hem niet antwoorden.
Berichttitel: Re: Problemen met opzeggen/ontvangen AniWay
Geplaatst: 06 maart 2017 15:28
AniWay Hoofdredacteur
Geregistreerd: 24 jul 2004 20:47
Hier op het forum zitten momenteel eigenlijk alleen maar mensen uit de redactie; niemand van de administratie. Wat ik wel kan doen, is je probleem doorgeven... Wat ik zojuist heb gedaan.
Ik heb vanochtend al met iemand contact gehad ivm met een andere klacht. Toen kreeg ik te horen dat ze vanavond toegang heeft tot de database en klachten zal behandelen. Hopelijk kan ze dan gelijk naar de jouwe kijken.
Mocht er dan nog niets gebeuren en je betaalt via automatische incasso, dan zou je het bedrag terug kunnen boeken. In het ergste geval zullen we jou dan een tijdje gratis AniWays sturen.
Edit: Mijn AniWay-adres slingert toch al overal rond dus...
Als iemand een klacht heeft over een bestelling of abonnement, en er wordt niet binnen de beloofde tien dagen gereageerd na het invullen van het contactformulier, stuur de klacht naar tamaraATaniwayDOTnl. Ik kan de klachten zelf niet behandelen, maar ik kan ze wel doorsturen naar de mensen die dat wel kunnen. En die mensen lastig vallen met telefoontjes, sms'je, e-mails, whatsapp-berichten etc. tot er iets gebeurt. Zorg wel dat er zo veel mogelijk informatie in de mail staat. Denk aan je NAW-gegevens, datums waarop je contact hebt opgenomen, orderdetails etc.
Op die manier kan ik ook helpen uitzoeken wat er mis is gegaan; of het nalatigheid van een medewerker was, of er iets mis is met de website etc.
Ik weet niet of dit de goede thread hiervoor is, maar ik heb zojuist een 1-jarig abonnement op AniWay genomen, maar weet niet echt of de bestelling gelukt is! (Toen ik had betaald stond er dat de doorverwijs-pagina niet werkte).
Weten jullie misschien of het gelukt is? Als jullie meer informatie nodig hebben stuur maar een pb'tje dan laat ik het weten.
Alvast bedankt!
_________________ "Everyone dies two deaths. The first is when their soul leaves their body. The second is when they no longer live on in people's memories."
Berichttitel: Re: Problemen met opzeggen/ontvangen AniWay
Geplaatst: 17 maart 2018 22:09
Geregistreerd: 13 maart 2018 18:07 Woonplaats: Nijmegen
Hoi,
Op 20 Februari van dit jaar heb ik bij Aniway een abonnement aangevraagd voor 1 jaar. Ik heb Aniway 51 van dit jaar nogsteeds niet ontvangen en ik vroeg me af of het te maken had met dat ik mijn abonnement te laat heb aangevraagd. Ik weet dus niet of ik Aniway 51 nog krijg in de brievenbus of dat ik hem nog los moet kopen en dat ik hem gemist heb in het abonnement.
Berichttitel: Re: Problemen met opzeggen/ontvangen AniWay
Geplaatst: 29 maart 2018 10:20
Geregistreerd: 02 maart 2018 18:13
Ook ik heb nummer 51 nog niet ontvangen, als het goed is heb ik een lopende ticket maar aangezien de tien-werkdagen-wachttijd voorbij zijn reageer ik hier toch ook even.
Ook ik heb na drie weken nog geen antwoord op mijn mailtje, is er inmiddels al meer bekend?
Alvast bedankt!
_________________ "Everyone dies two deaths. The first is when their soul leaves their body. The second is when they no longer live on in people's memories."
Ik heb op 25-08-18 op Abunai op de Aniway stand een abonnement afgesloten bij jullie. Maar het nummer van 6 september heb ik nooit ontvangen. Kunnen jullie helpen?
_________________ De grootste Inazuma Eleven Fan Ter Wereld!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen