Voel me als TNT medewerker een beetje raar om in een topic als dit te reageren xD Heb me nog niet zo heel lang aangemeld dus heb geen idee of het al eerder gezegd is, maar ik heb een redelijk aantal dienstjes gehad bij de TNT, waaronder pakketdienst en aangetekend bezorgen, en collectie. En wil natuurlijk geen chaos creeeren, begrijp me niet verkeerd, maar er zijn dus TNT medewerkers bij die laks zijn met hun werk. Het is namelijk niet te controleren wat ze doen, en ik ken 'collega's' die bijvoorbeeld geen zin hebben in hun werk en zo een sticker plakken op het pakket als ze het adres bijvoorbeeld niet kunnen vinden. Die mensen zien we inderdaad snel vertrekken of worden ontslagen omdat de baas erachter komt dat ze dat gedaan hadden, mede omdat mensen bellen omdat ze willen weten waar hun pakketje blijft. En tja verzending is idd erg duur ik weet het, heb al vaker pakketten opgehaald die 150 euro aan verzending hadden. De raarste dingen krijgen we mee. Heb al eens een plasma tv meegekregen, en autobanden en een versnellingsbak om zo maar eens een voorbeeld te noemen. En het klopt trouwens ook dat ieder punt een eigen gebied heeft als verantwoordelijkheid, er komen steeds meer supermarkten bij.
Mnou, ik heb weer iets hoor. ;p Dit is niet de eerste keer dat het voorkomt, maar ik vind het nu wel een beetje te ver gaan.
Ik was even met de hond weg vanmiddag, en in die korte tijd is er dus een pakketje afgeleverd, want er staken folders uit de brievenbus; dus hij moest wel erg vol zitten wilde dat gebeuren. Hoe dan ook, je wil niet weten hoe het pakketje er was in geDOUWD. Lekker ironisch dat er ook zo groot opstaat: 'handle with care'. Maarja, Archonia zet er zelfs met koeienletters op 'BREEEEEEKBAAAR' als het om een paar manga gaat, maar het gaat om het idee :']
Als er een figure of iets anders breekbaars in had gezeten, dan had je echt gehuild. 'Gelukkig' ging het bij mij maar om een 'phonebook formaat' tijdschrift, maar toch. Alleen een los boekje dat erbij zat, is wat gebogen.
Er is dus niets beschadigd, maar zo ga je toch niet om met de pakketje/leveringen van anderen? De andere keer dat dit gebeurde, moest ik de brievenbus (je weet wel, die groene die half Nederland nog heeft, als het goed is), van het paaltje slopen om het ding op z'n kop te tillen en te schudden, want de doos zat gewoon echt vast -.-")
En ik was dan wel niet thuis, maar m'n moeder wel. Ze komen zeker alleen aan de deur als er geld opgehaald moet worden.. Tss..
Nee, dit was niet van Archonia, maar dat was meer ter voorbeeld van hun 'breekbaar' dat ze er altijd opzetten :p
Dit was van amiami, en gewoon door TNT bezorgd.. maja.. edit: er is dus niets beschadigd aan de inhoud, maar zou je nog steeds een klacht kunnen indienen? Niet dat ik er echt zin in heb :p
Geregistreerd: 20 mei 2006 22:23 Woonplaats: Zaandam
dingo22 schreef:
Nee, dit was niet van Archonia, maar dat was meer ter voorbeeld van hun 'breekbaar' dat ze er altijd opzetten :p
Dit was van amiami, en gewoon door TNT bezorgd.. maja.. edit: er is dus niets beschadigd aan de inhoud, maar zou je nog steeds een klacht kunnen indienen? Niet dat ik er echt zin in heb :p
Tuurlijk zou je hiervoor een klacht kunnen indienen Dat is zowieso een pakket; een pakket mag niet door de brievenbus vooral omdat dat niet KAN. Als hij is ge-accepteerd als briefpost dan is dat ook de fout van TNT.
Gewoon opbellen, en zeggen dat je een pakket verstuurd heb gekregen; en deze door je brievenbus is geramt om hem erin te krijgen. Zorg dat je relevante informatie bij de hand hebt als je een belletje pleegt zoals datum en eventueel adres van oorsprong.
Ik had zelf ook geklaagd bij de TNT en dat hielp meteen met mijn klacht.
M'n artbook kwam dik te laat, bleek dat ze hem weer geretourneerd hadden naar postkantoor =w= (zoals vorige keer bij overkoop van intuos ook was gebeurd). Zucht, retour nummertje 2, bij 3 ga ik klagen xD Vond het al vreemd dat mijn dvd aankoop op aniway forum(die do was verzonden) eerder binnen was dan m'n artbook(die di al verzonden was).
@Gwenster: wow aso O.o bij mij worden Archonia spulletjes blij toe geleverd met DPD(dus met busje) en word er fatsoenlijk aangebeld. Balen dat TNT daar bij jou AmiAmi pakketje geen rekening mee houd.
Geregistreerd: 20 mei 2006 22:23 Woonplaats: Zaandam
HaineChan schreef:
@Gwenster: wow aso O.o bij mij worden Archonia spulletjes blij toe geleverd met DPD(dus met busje) en word er fatsoenlijk aangebeld. Balen dat TNT daar bij jou AmiAmi pakketje geen rekening mee houd.
Ik heb niks besteld Maar @dingo22 - ik gaf alleen advies om daarover een klacht te gaan indienen, want dat is inderdaad aso.
@Gwenster: wow aso O.o bij mij worden Archonia spulletjes blij toe geleverd met DPD(dus met busje) en word er fatsoenlijk aangebeld. Balen dat TNT daar bij jou AmiAmi pakketje geen rekening mee houd.
Ik heb niks besteld Maar @dingo22 - ik gaf alleen advies om daarover een klacht te gaan indienen, want dat is inderdaad aso.
Haha dan las ik over de quote heen ;D
Maar is inderdaad goed om aan te geven. Heb 1 keer gehad dat TNT ook pakketje door brievenbus had gegooid(JAAARREEEEN geleden), zat in zo'n archonia type kartonnen doos(waar je media ware in kunt douwen) en de manga was dus op de rug beschadigd :/ .. nou lekker, bedankt TNT.
Mnou, ik heb weer iets hoor. ;p Dit is niet de eerste keer dat het voorkomt, maar ik vind het nu wel een beetje te ver gaan.
Ik was even met de hond weg vanmiddag, en in die korte tijd is er dus een pakketje afgeleverd, want er staken folders uit de brievenbus; dus hij moest wel erg vol zitten wilde dat gebeuren. Hoe dan ook, je wil niet weten hoe het pakketje er was in geDOUWD. Lekker ironisch dat er ook zo groot opstaat: 'handle with care'. Maarja, Archonia zet er zelfs met koeienletters op 'BREEEEEEKBAAAR' als het om een paar manga gaat, maar het gaat om het idee :']
Er is dus niets beschadigd, maar zo ga je toch niet om met de pakketje/leveringen van anderen? De andere keer dat dit gebeurde, moest ik de brievenbus (je weet wel, die groene die half Nederland nog heeft, als het goed is), van het paaltje slopen om het ding op z'n kop te tillen en te schudden, want de doos zat gewoon echt vast -.-")
En ik was dan wel niet thuis, maar m'n moeder wel. Ze komen zeker alleen aan de deur als er geld opgehaald moet worden.. Tss..
Vet lullig idd als je zo'n pakketje in je bus vind. Sommige chauffeurs gaan idd niet voorzichtig om met pakketjes. Het is ook moeilijk te controleren wie dat doen en wie niet, het gaat immers allemaal op een grote hoop. Dus wie een pakketje zo in de container zet is niet te achterhalen =S
Vet lullig idd als je zo'n pakketje in je bus vind. Sommige chauffeurs gaan idd niet voorzichtig om met pakketjes. Het is ook moeilijk te controleren wie dat doen en wie niet, het gaat immers allemaal op een grote hoop. Dus wie een pakketje zo in de container zet is niet te achterhalen =S
Heb een tijd geleden zooo laten we zeggen..... ergens in December of Januari een witte pruik besteld. Ah hier, de datum. 12/23/2010 en kostte me $52.99. Vet toffe pruik, heb echt zin om er in te cosplayen. En ik maar wachten en wachten en wachten. En op den duur is er een maand voorbij en ik maar denke bij mezelf, dit duurt veel te lang. Heb gebeld. Heel verhaal gekregen en tenslotte gehoord dat het bij de jumbo ligt. Ik denk nou oké, het is er tenminste. Yes. Ik heb mijn Azazel pruik voor in mei! Ik naar de jumbo toe om het op te halen. Ligt het daar niet meer. Hebben die fuckers het terug naar Hong Kong gestuurd!!! Omdat niemand het pakketje op kwam halen. Nou ja sorry hoor maar ik krijg geen brief in me brieven bus dat zegt 'jullie waren niet thuis, kom het pakketje ophale bij de jumbo' Vet pissig natuurlijk. En nou maar hopen dat CosplayMagic het nog terug stuurt. Als het ooit aankomt. Als ik in Maart nog steeds niks heb gehoord van de site ga ik een nieuwe pruik kopen, sadly D; Omdat deze vet cool was, echt Azazel - achtig haar. Maarja BEDANKT TNT.
_________________ "Just that stinking breath of yours...! Is enough to make my wings go black!"
Vet lullig idd als je zo'n pakketje in je bus vind. Sommige chauffeurs gaan idd niet voorzichtig om met pakketjes. Het is ook moeilijk te controleren wie dat doen en wie niet, het gaat immers allemaal op een grote hoop. Dus wie een pakketje zo in de container zet is niet te achterhalen =S
En laatst hadden ze mijn post verkeerd bezorgd ofzo want er zat een sticker op met "Herstel aan geadresseerde". Nu wilde ik dus kijken waar die dan bezorgd was maar onder de sticker zat geen code. Leuk dat ze zomaar mijn polis van CZ ergens anders in de bus gooien. Maar gelukkig zat er geen sticker op van adres onbekend/klopt niet/bestaat niet/is verhuisd etc. want dat gaat ook vaak mis.
Herstel aan geadresseerde sticker betekend niet dat het verkeerd bezorgd is maar verkeerd voorgesorteerd, al dan niet door de machine. Die sticker wordt er met de goede adressering op geplakt om te voorkomen dat dezelfde fout weer wordt gemaakt (of dat de machine de verkeerde code opnieuw leest, als er een code is).
_________________ *~What dreams have you chased to get to this place?~*
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen