aniway.nlaniway.nl
 Help Help  aniway.nl AniWay
 Rules Regels  Leden Leden
 Zoeken Zoeken  Groepen Groepen
 Gebruikerspaneel Gebruikerspaneel  Inloggen Inloggen
 * Registreren
Laatste 5 Actieve Onderwerpen
09:21  Laatst voltooide anime + ...   Ash Ketchu
04:40  [TK] Manga: Golden Kamuy, ...   Kerrirri-c
23:19  дом 2   FrancisVup
16:37  Probleem met updaten ...   Blackbutle
16:26  welke manga's heb je juist ...   Ash Ketchu
Het is nu 30 aug 2019 13:54

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2294 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 22 mei 2019 07:58 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 01 jan 2010 20:00
Woonplaats: Achter de hunebedden
@Maakie :(( vreemd dat de poster dan uiteindelijk door PostNL wordt bezorgd inderdaad.

_________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough.
--- Albert Einstein


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 04 jun 2019 20:10 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 mei 2010 21:14
Woonplaats: Oost-Drenthe щ(゚Д゚щ)
We zijn 2 weken ruziën met de klantenservice verder over de kwestie die ik de vorige keer hier in een grote rant gepost heb. Samengevat zijn we nu op:
- Eerst ben ik door een reeks medewerkers heen gegaan die allemaal weigerden iets anders te sturen dan de standaard copy-paste antwoorden.
- Toen ik eindelijk een medewerker kreeg die wel zelf tekst typte, werd ik beschuldigd van een envelop die geen gift zou zijn, verzenden als gift. De grap is dat zelfs als het een commerciële zending was, dit nog steeds onder de 22 euro valt van waarde voordat belasting plaatsvindt, maar bedankt voor de beschuldiging PostNL medewerker!
- Nog een paar medewerkers later heb ik er eindelijk eentje te pakken die zegt dat ze een speciale notitie wil maken bij mijn klacht over de administratiekosten die ik heb moeten betalen en die zegt dat ik kans maak om al mijn geld terug te krijgen als ik nu het papierwerk met de hand ga doen.
- Het is geen 100% ja, maar we zijn 1000 stappen verder dan de vorige keer, toen ik niet eens persoonlijke berichten van de PostNL medewerkers kon krijgen. Ik heb nu dan dus toch al dat papierwerk gedaan (laat het m'n printerinkt waard zijn PostNL...) en de stapel papierwerk in de brievenbus gedumpt. Nu maar kijken of ze wat er mee doen.

Laat ik het hier ook maar eens extra als waarschuwing zetten: Wanneer je een foutieve douane/administratie/boete/etc. rekening krijg van PostNL, ookal beloofd de klantenservice je dat ze het terugbetalen: Betaal dit bedrag dan niet tenzij het echt om onvervangbare items of iets met hele hoge verzendkosten gaat, de kans dat PostNL je terugbetaald voor hun fouten is zo goed als 0 blijkt hier. Zelfs in de kleine kans dat ik nu wel al mijn geld terug ga krijgen, is het eigenlijk al deze tijdverspilling en opgekropte woede om nette berichten te schrijven en niet te ontploffen tegen die medewerkers niet waard... Als ik dit van tevoren had geweten had ik het gewoon retour laten zenden, want het was veel goedkoper geweest om gewoon nog een keer verzending te betalen...

_________________
Verkoop en gezocht I Figure-blog I MFC I Cosplay

Next con/event:
Animecon 2019:
Friday: Vocaloid - Calne Ca (partial)
Saturday: Gurokawaii coord
Sunday: TERA - Elin Priestess (debut!)

Afbeelding
Gives lectures and events at conventions & Staff YaYcon


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 11 jun 2019 21:04 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 mei 2010 21:14
Woonplaats: Oost-Drenthe щ(゚Д゚щ)
En we gaan weer verder op mijn PostNL-dramaposts van de afgelopen weken. Inmiddels ben ik dus bezig met een papieren klacht. Bij mijn intakebrief van de klacht zat een bijlage dat ze vonden dat er niet genoeg bewijs was die aantoont dat het hier om een 'gift' verzending ging. Zoals ik ook bij eerdere comments hier aangaf...de waarde van de envelop is zo laag, dat zelfs al was het een commerciële zending, mij geen kosten aangerekend zouden moeten worden. Maargoed, PostNL wil je eerst aan het werk zetten voordat je kans kan maken op het geld terug krijgen dat ze onrechtmatig van je afgepakt hebben. :roll:

Dus ik heb weer een pak papierwerk retour naar ze gestuurd en we wachten weer af. :roll: Ik heb ergens spijt van al deze moeite die ik hier in steek in verhouding tot het geld dat er tegenover staat, maar ik zit er nu te diep in, dus maar afmaken...

_________________
Verkoop en gezocht I Figure-blog I MFC I Cosplay

Next con/event:
Animecon 2019:
Friday: Vocaloid - Calne Ca (partial)
Saturday: Gurokawaii coord
Sunday: TERA - Elin Priestess (debut!)

Afbeelding
Gives lectures and events at conventions & Staff YaYcon


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 13 jun 2019 17:00 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 jan 2009 20:37
Woonplaats: ZH
En is weer raak op de tracking...
"Customs clearance not concluded. Info request sent to customer"

Zal weer lang op die brief kunnen wachten, eh?

_________________
Afbeelding
Afbeelding
Anime List // Figure Collection // Twitter // Inactive GFX Designer


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 14 jun 2019 15:22 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 10 sep 2005 11:36
Woonplaats: Girl next door
DHL heb er geen woorden voor.

Dit is woensdag gebeurt en ik ben nog steeds kwaad.

Ik zou een pakket krijgen, die ik speciaal had in laten plannen voor de avond, zodat ik zekers te weten thuis zou zijn.
Dit pakket is overigens onmogelijk met een fiets mee te nemen als naar een afhaalpunt zou worden gebracht, en de dichtstbijzijnde bevind zich aan de andere kant van de stad (yay)

Dus ik wachten want de shop had aangegeven dat de chauffeur nog niet onderweg was (keek ook wel redelijk vroeg naar de update)
Want de shop geeft zelf ook al de status van de verzending aan.

Na 8 uur s'avonds, ik denk, nu duurt toch wel lang jongens, nog minder als 1 uur en moet hier zijn.
Ik check de shop update, deze zegt nog steeds dat de chauffeur niet onderweg is... hmm... vreemd. Ik kopieer de tracking code naar de DHL tracking...

' U was niet thuis ' Ik: :(( En heb de hele woning vol gevloekt met alles wat verboden is.
Ik zat al sinds 14:00 thuis, het pakket had tussen 18 en 21 moeten komen.
Niet aangebeld
Niet aangeklopt
Niet eens een freaking briefje in een van de brievenbussen!!! (ik woon in een 2 op 1 woning, dus we hebben een brievenbusgleuf in de deur als een brievenbus aan de muur onder zodat luie postbezorgers de trap niet op hoeven)
Plus ik heb een hondje dat graag naar buiten kijkt en zo gauw er al iemand die trap op komt begint de blaf serenade, die zelfs met koptelefoon en full on music er nog doorheen echoot.

Gaven ze aan dat ze pakket naar een ophaalpunt zouden brengen, bwuhahahaha no way luiwammesen.

Ik was en ben nog steeds laaiend. Ik heb de shop gebeld, en die heeft een klacht ingediend bij DHL en een nieuwe bezorgafspraak gemaakt voor vanavond (was gisterenavond niet thuis)
Ik ben benieuwd. Die verrekte bezorger heeft niet eens geprobeerd het te bezorgen bij mij, is vast niet eens die wagen uitgestapt laat staan vast niet eens geremd om de wagen te parkeren.
Die ellendelingen krijgen per pakket betaald, waarom dan zo'n houding? Krijgen ze echt niet meer door betaald hoor.
(begrijp me niet verkeerd, ik vind zeer vervelend dat ze zo onderbetaald krijgen, maar tis geen reden voor dit soort gedrag)
Ik bedoel je zou toch denken dat met een tijdvak als 18-20 uur de bezorger zou denken, oh goh die is vast thuis anders zouden ze niet zo'n laat tijdvak selecteren (moest hem selecteren, werd niet automatisch aangeboden)

Ik heb ook DHL via messenger benadert en geëist dat de bezorger van die route word aangesproken op zijn gemakzuchtige gedrag, flikt ie me vanavond weer gaan er koppen rollen.

Zo... dat moest ik echt even kwijt. Lang leve dit topic ^^

_________________
Art2C = Art4U

http://www.art2c.ink


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 20 jun 2019 14:26 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 11 sep 2007 22:29
Woonplaats: Oosterwolde
H-Mania, dat heb ik zelf ook een keer gehad met DHL.

Ik woonde toen nog niet zo lang in het appartementencomplex in Leeuwarden waar ik nog steeds woon. PostNL bezorger belt altijd keurig aan, GLS en DPD ook. Blijkbaar hebben al deze organisaties duidelijke instructies gekregen betreffende de toen nieuwe wijk en de indeling.

Bij DHL ging het mis. 4 keer op een rij in 1 maand. Ik verwachtte een redelijk klein pakket en de bezorging zou tussen 13:00 en 15:00 vrijdag plaatsvinden. Ik was de hele dag thuis en de bezorger is nooit op komen dagen. 'We hebben u niet aangetroffen.' stond er. Geen kennisgeving in de brievenbus.

Volgende dag dus maar weer wachten. Bezorger zou weer tussen 13:00 en 15:00 langs komen. Houd ik de app nauwlettend in de gaten en opeens rond 14:50 komt er weer te staan 'We hebben u niet aangetroffen.' Gotverd*! Overzicht op busjes die komen aanrijden heb ik niet want mijn huisnummer zit aan de andere kant en kijkt tegen het groen aan. Dus ik snel beneden naar de entree rennen en ja hoor, geen DHL busje te bekennen. Weer geen kennisgeving.

Het leuke is, is dat DHL niet aan niet-thuis codes doet. Will je dus een nieuwe afspraak maken of het afhalen, dan MOET je dus bellen naar hun klantenservice (op Twitter berichten wordt niet gereageerd.) Omdat de bezorging toch niets opschoot heb ik het maar naar de dichtstbijzijnde DHL afhaallocatie laten sturen wat tevens het depot is waar vanuit alle busjes vertrekken.
Al die medewerkers keken mij als schapen aan toen ik binnen kwam lopen. Eentje vroeg in een niet zo vriendelijke toon wat ik moest. Ik de situatie uitleggen en die man zegt; Oh ja. De Trosdravik. Die sla ik over want dat is een moeilijk adres.

Umm... dat is een excuus om de kantjes er vanaf te lopen meneer? Ik wacht op een belangrijk pakket met materialen die ik nodig heb.

Toen het een paar weken later weer mis ging (en ook bij de buren) heb ik een klacht ingediend. Sindsdien nooit meer hetzelfde probleem gehad, maar ik probeer DHL altijd zoveel mogelijk te vermijden als ik iets laat verzenden.

_________________
My DeviantArt: http://goiku.deviantart.com/


Laatst bijgewerkt door Goikuchan op 20 jun 2019 14:56, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 20 jun 2019 14:42 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 10 sep 2005 11:36
Woonplaats: Girl next door
@Goikuchan.

Ze hadden me vrijdag weer hetzelfde geflikt, tussen 18-20 zou worden bezorgd, zijn gewoon doorgereden en geen kennisgeving niks.
Ik heb toen pissed de shop gebeld (geprobeerd rustig te blijven want die arme telefoniste kon er niks aan doen) die heeft een nood bestelling gemaakt (normaal mag pas nieuwe bestelling van hetzelfde product als de eerste retour is) voor de volgende dag OVERDAG ipv savonds.

Dus ik weer wachten, super paranoïde en sceptisch natuurlijk, en daar gaat het verlossende geluid van de deurbel.

Dus ik heb die bezorger dik compliment gegeven en even gepraat wat nu de bedoeling is van die avondkoeriers.
' Ja mevrouw, als een pakket zwaar is en de moeten meer als 10 meter lopen, dan rijden ze liever door.' Hij was het ook volledig oneens met dat gedrag.
Ik dacht ook: what the actual f...?

Dus ik heb DHL via messenger opnieuw benaderd, verhaal uitgelegd en de bezorgers zijn inderdaad aangesproken op hun gedrag want maandagavond (extra pakket dat eigenlijk bij nm 1 hoorde) werd netjes savonds tussen 18 en 20 geleverd.

Ik mijd DHL als kan als de pest, alleen maar problemen met ze. Ze zijn lui, onbegripvol en kennelijk ook enorm dyslectisch (ik heb niks tegen mensen die echt hebben (bedoel ze kunnen er niks aan doen) maar wel mensen die faken door gemakzucht)

Lang verhaal kort, ik heb eindelijk me pakketten en volgende week kan me gaskookplaat dan eindelijk worden aangesloten (yay!)

_________________
Art2C = Art4U

http://www.art2c.ink


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 20 jun 2019 18:43 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 jan 2009 20:37
Woonplaats: ZH
Pffff.... Weer een stress pakketje zeg.
2 weken op Posting/Collecting in Japan. Zeer vreemd.
Van de week spontaan op Arrival to Inward office (NL). OK, Japan post was dus vergeten..
Weer wachten... Blijft op arrival staan. Vandaag bezorgt bij de buren. Die nu natuurlijk niet thuis zijn..........
Staat nog steeds op Arrival. Dus na Japan Post, vergat PostNL ook nog de tracking te updaten ~_~
En daar betaal je voor, eh.

Wat die brief betreft, die wel binnen. Blijft via bva invullen.

H-Mania schreef:
Ik mijd DHL als kan als de pest, alleen maar problemen met ze.

In mijn geval is het de DPD bezorger die altijd te lui is om te bezorgen. De DHL bezorger hier is wel netjes.
10 jaar terug hadden we een betere DPD bezorger :V
(Herinner ik mij, omdat ik toen liever via DPD dan PostNL m'n Archonia bestellingen wou hebben)

Edit: En vandaag zijn ze er ook niet...
Wat is het met buren die pakketjes accepteren voor anderen, als zij dagen weg gaan? .____.

_________________
Afbeelding
Afbeelding
Anime List // Figure Collection // Twitter // Inactive GFX Designer


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 25 jun 2019 21:01 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 mei 2010 21:14
Woonplaats: Oost-Drenthe щ(゚Д゚щ)
Er is een 'einde' aan mijn lange verhalen van de afgelopen weken. Of nouja, volgens PostNL een einde. Ik heb een 3 kantjes lange brief van ze gekregen met motivatie voor hun keuze (ik heb denk ik nog nooit zo'n lange brief van een bedrijf gehad).

Samengevat:
- Ze geven toe dat ik gelijk heb, waarin ook het argument wordt bevestigd dat 'of het nou een gift of commerciële zending is, de kosten hadden niet aangerekend moeten worden'.
- MAAR. Omdat ze wel achter de 'deskundigheid' van hun medewerkers staan (letterlijke verwoording uit de brief), worden mij de kosten gerekend van de tijd die de medewerkers aan deze kwestie + de eerdere foute administratie hebben besteed.
- Oftewel je krijgt 3 euro van ons, wordt naar je over gemaakt binnen 3 maanden. xoxo PostNL

WHAT

THE

FUCK

De brief zegt letterlijk dat ik gelijk heb, maar omdat ze niet willen toegeven dat medewerkers fouten maken, maar ik dus er voor opdraaien?

Dit is toch echt...absurd. Hoe komt zo'n bedrijf nou weg met dit?

Ik ben momenteel privé echt heel erg druk, maar ik vindt dit zeker iets voor op de Radar/Kassa website, consumentenbond etc... Dit hoort toch echt niet te kunnen dat een bedrijf zo van je 'steelt'? Absurd. En ik heb zeker weten meer dan 3 euro in printerinkt, enveloppen etc. gestopt, dus naast al mijn tijdverlies, sta ik dus letterlijk meer dan het volledige bedrag in de min. :roll:

Het gaat mij heel veel moeite kosten om nog enige lol te vinden in de items die in de envelop zaten en ik durf al zeker niets meer uit Amerika te kopen/krijgen vanaf nu. Ik merkte altijd al meer gezeik met spullen ontvangen vanuit Amerika, maar nu ben ik volledig afgeschrikt om nog maar iets van de USA naar hier te brengen. Vreemd hoe dan met dingen uit Japan en vele andere Aziatische landen ik zelden iets bijzonders heb, maar bij PostNL vliegen alle alarmbellen aan als er iets uit de USA naar mij komt. :/

Kam schreef:
En is weer raak op de tracking...
"Customs clearance not concluded. Info request sent to customer"

Zal weer lang op die brief kunnen wachten, eh?


Waarom ze dit nog steeds op een achterhaalde papieren verwerking doen is mij ook een raadsel en voor mij ook één van de redenen dat ik nooit meer EMS en andere snelle verzendmethodes gebruik. PostNL bedenkt altijd wel wat om je post te vertragen. :roll:

_________________
Verkoop en gezocht I Figure-blog I MFC I Cosplay

Next con/event:
Animecon 2019:
Friday: Vocaloid - Calne Ca (partial)
Saturday: Gurokawaii coord
Sunday: TERA - Elin Priestess (debut!)

Afbeelding
Gives lectures and events at conventions & Staff YaYcon


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 26 jun 2019 15:31 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 jan 2009 20:37
Woonplaats: ZH
Maakie schreef:
Waarom ze dit nog steeds op een achterhaalde papieren verwerking doen is mij ook een raadsel en voor mij ook één van de redenen dat ik nooit meer EMS en andere snelle verzendmethodes gebruik. PostNL bedenkt altijd wel wat om je post te vertragen. :roll:

Ja, mag uiteindelijk ook weer €20 betalen om m'n pakket te krijgen... aankomend weekend, natuurlijk.
Waarom dingen meteen doorsturen, am I right?
Ze hebben dan ook de verzendkosten erbij ingerekend :|

_________________
Afbeelding
Afbeelding
Anime List // Figure Collection // Twitter // Inactive GFX Designer


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 26 jun 2019 15:41 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 04 jul 2007 14:33
Woonplaats: Den Haag
Even een goed nieuwtje tussendoor (voor wie het nog niet had vernomen):
Vanaf 1 juli Is SAL weer mogelijk voor zendingen vanuit Japan: link naar bericht

_________________
僕は日本が好きだ。
Mijn verkooptopic; komt dat zien!

my Rubberslug gallery

MAL

MFC


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 26 jun 2019 16:23 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 jan 2009 20:37
Woonplaats: ZH
chobittsu schreef:
Even een goed nieuwtje tussendoor (voor wie het nog niet had vernomen):
Vanaf 1 juli Is SAL weer mogelijk voor zendingen vanuit Japan: link naar bericht

Da's 1 hoeraatje.
Nu nog wachten tot de winkels het weer aanbieden...
Misschien hoeft mijn september bestelling dan toch niet via Ferry (anders komt ie pas in december aan)

Edit: Nope, blijft ferry.
Omdat ze extra proberen te verdienen aan verzendkosten, hebben ze het gewicht van alles "zwaarder" gemaakt in hun systeem na hun laatste free shipping promo, bah. Walgelijk.

Edit 2: Shops kondigen wel aan dat ze SAL weer ondersteunen.
iig al die solo-orders omzetten.

_________________
Afbeelding
Afbeelding
Anime List // Figure Collection // Twitter // Inactive GFX Designer


Laatst bijgewerkt door Kam op 26 jun 2019 22:49, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 26 jun 2019 21:47 
Offline

Geregistreerd: 30 mei 2009 21:05
Woonplaats: Haaglanden
Dat is mooi nieuws.

Betekent dus wel dat het Air France/KLM tenminste 1,5 jaar heeft gekost om de zooi in hun toen nieuwe "super-efficiente" :roll: "moderne" :roll: geautomatiseerde verdeelcentra op Charles de Gaulle en Schiphol op te lossen. Eigenlijk zou ik best willen weten welk automatiserings-bedrijf die zooi indertijd heeft opgeleverd...

_________________
Mijn model kit website


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 02 jul 2019 19:47 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 mei 2010 21:14
Woonplaats: Oost-Drenthe щ(゚Д゚щ)
Ging afgelopen weekend een pakketje posten. De persoon achter de balie toetst een paar dingen in en geeft me een zo goed als leeg kassabonnetje, staat ook geen tracking code of andere informatie in. Dus ik geef aan dat ik denk dat er iets niet klopt en krijg een snauw van de medewerker terug. Ik vraag haar wat de tracking code dan is en als zij doorheeft dat ze die ook niet heeft, roept ze er een collega bij. Collega snapt het ook niet en de teamleider komt er bij. Teamleider neemt het snel over en bied excuses aan mij aan, want de werknemer had het inderdaad verkeerd gedaan en hij gaat het nu goed doen. Beetje jammer, maargoed, dit soort gezeur heb ik heel vaak bij die PostNLbalies waar de medewerkers totaal niet getraind worden op wat ze moeten doen, maar de reden dat ik het hier post is omdat de volgende uitspraak van de teamleider bij het afrekenen, iets is dat me nog lang zal bijblijven:

"Ik raad aan dat je voortaan eerst vraagt aan de medewerker achter de balie of die weet hoe pakketjes gepost kunnen worden voordat je ze afgeeft."

Ik stond op dat moment echt met mijn mond vol tanden en wist niet eens wat terug te zeggen. We gingen verder aan de kassa en daarna was de volgende klant al aan de beurt. Toen ik de winkel uit liep bedacht ik me...die teamleider verwacht dus dat ik eerst zijn medewerker achter de balie "toets" of ze wel de baan kunnen doen van de balie waar ze achter staan?! Wat? :shock:

Ik neem aan omdat ik in the middle of nowhere woon in een gebied met veel vergrijzing dat de meeste mensen aan de balie daar alleen brieven zullen posten/afrekenen, maar toch hé...

Kam schreef:
Ze hebben dan ook de verzendkosten erbij ingerekend :|


Volgensmij doen ze dit standaard tegenwoordig? Voor de 22 euro-vrijgesteld-regel tellen de verzendkosten niet mee, maar zodra je toch douane moet dokken, gaan de verzendkosten ook mee, volgensmij rekent http://invoercalculator.nl/ het redelijk acuuraat.

chobittsu schreef:
Even een goed nieuwtje tussendoor (voor wie het nog niet had vernomen):
Vanaf 1 juli Is SAL weer mogelijk voor zendingen vanuit Japan: link naar bericht


Hey! Eindelijk eens wat goed nieuws in dit topic! Heb een pakketje met een pre-order in september die ik dacht surface te gaan doen, maar wellicht dan toch SAL maken. Niet te geloven dat het 1,5 jaar geduurd heeft zeg!

_________________
Verkoop en gezocht I Figure-blog I MFC I Cosplay

Next con/event:
Animecon 2019:
Friday: Vocaloid - Calne Ca (partial)
Saturday: Gurokawaii coord
Sunday: TERA - Elin Priestess (debut!)

Afbeelding
Gives lectures and events at conventions & Staff YaYcon


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 12 jul 2019 18:59 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 11 sep 2007 22:29
Woonplaats: Oosterwolde
Eep... Dit heb ik net bij de Poiesz supermarkt afgehaald en ik schrok een beetje van de staat waarin dit pakket verkeerde. De meeste internationale pakketten die ik ontvang komen zonder deuken of scheuren binnen, maar deze heeft duidelijk een flinke dreun gekregen. Laat het ook nog een uniek breekbaar iets te zijn. :cry:

Afbeelding

Hulde aan de verzender die hier al rekening mee had gehouden. Tot mijn grote opluchting zat het beeld veilig en grondig in een dubbele laag piepschuim verpakt. Zelfs in de binnenste laag piepschuim zat een flinke deuk. Ik ga PostNL hier niet zozeer de schuld van geven aangezien dit overal tijdens het transport heeft kunnen gebeuren, maar dit herinnert me er weer aan hoe ruig internationale transport kan zijn. :evil: Denk dat dit per schip is gegaan want er zit geen airmail sticker op de doos.

Afbeelding

_________________
My DeviantArt: http://goiku.deviantart.com/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2294 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling