aniway.nlaniway.nl
 Help Help  aniway.nl AniWay
 Rules Regels  Leden Leden
 Zoeken Zoeken  Groepen Groepen
 Gebruikerspaneel Gebruikerspaneel  Inloggen Inloggen
 * Registreren
Laatste 5 Actieve Onderwerpen
09:21  Laatst voltooide anime + ...   Ash Ketchu
04:40  [TK] Manga: Golden Kamuy, ...   Kerrirri-c
23:19  дом 2   FrancisVup
16:37  Probleem met updaten ...   Blackbutle
16:26  welke manga's heb je juist ...   Ash Ketchu
Het is nu 30 aug 2019 13:54

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2294 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 153  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 27 jan 2017 17:21 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 11 sep 2007 22:29
Woonplaats: Oosterwolde
Cookiemonster schreef:
Goikuchan schreef:
19.01.2017 14:33 Accepted from sender 523560
21.01.2017 03:28 Send item abroad (Export), Guangzhou Em
24.01.2017 14:23 Import (Item arrived at country of destination) Amsterdam Netherlands
24.01.2017 14:24 Into customs Amsterdam Netherlands
24.01.2017 22:55 Left international place of exchange Amsterdam Netherlands
25.01.2017 11:27 Arrival at delivery point Amsterdam
25.01.2017 11:39 Arrival at delivery point Amsterdam
25.01.2017 13:38 Unsuccessful delivery attempt. Recipient absent Amsterdam

Kijk, zo kan het dus ook. c: Af en toe heb je een keer mazzel. Had mijn twijfels of het vandaag zou aangeboden worden en ja, hoor! Ik was alleen niet thuis dus morgen maar even langs de Bruna om de hoek om het op te halen. Ik vreesde echt voor de douane met dit pakket vanwege het hoge bedrag en probeer dan ook in het algemeen grote dure pakket uit niet EU landen minimaal te houden. Dus ja, ik stond er een beetje van te kijken toen deze redelijk grote doos er zomaar doorheen glipt zonder douane kosten.

Hoe is het afgelopen eigenlijk? Ben wel benieuwd.


Niks bijzonders. Gisteren het pakket opgehaald. Het stond klaar bij de Bruna. Geen kosten. Geen douane sticker. Viel me wel op dat de afzender er een veel lager bedrag op heeft gezet zonder mijn permissie, maar goed... blijkbaar vond de douane het niet verdacht genoeg om het achter te houden. ;)

Ik heb nu wel een ander pakketje uit Japan daar liggen met 19 euro aan invoerkosten. Wat vreemd is, want ik verwacht helemaal niks uit Japan. :? Dus ga morgen maar even langsgaan en kijken of het wel geadresseerd is aan mij. Anders gaat het rechtstreeks retour.

_________________
My DeviantArt: http://goiku.deviantart.com/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 07 maart 2017 16:11 
Offline

Geregistreerd: 03 dec 2012 12:14
Woonplaats: Regio Eindhoven
Gisteren een pakket weggebracht en aangetekend verzonden. het was tegen sluitingstijd maar dan nog.
Ik kreeg een verzendbewijs maar er stond niet eens op waar het pakket naartoe ging...Ik zei er wel iets van maar ze moppelde iets dat ik dit kon opschrijven op het papiertje dat ik meekreeg...

Ik voelde al nattigheid mja....
de volgende dag kon ik het pakketje nog steeds niet volgen op hun website...kreeg meteen al buikpijn.
tegenwoordig (weet niet hoe lang al haha) kun je ook met hen chatten.
Ik gaf aan dat ik ongerust was over de status van het pakket. Ze gaven aan dat als ik het morgen nog niet
kon volgen dat ik dan opnieuw contact op moest nemen.

Op zich voelde ik me niet direct slecht behandeld, maar ben echt ongerust over het pakket. Ook de ontvanger maakt zich ongerust. Het figuur dat ik had verkocht had toch een waarde van €85,-. Omdat ik recent een kindje heb gekregen heb ik niet al het geld van de wereld is was deze verkoop heel welkom. natuurlijk is het pakket verzekerd maar het gaat een hele rompslomp worden om dit geregeld te krijgen ben ik bang...

iemand hier enige ervaring in? zagen jullie de track en trace ook pas heel laat?

Ik hoop heel erg dat ik morgen de status wel kan zien. Natuurlijk kan het gewoon zijn dat het pakket geleverd wordt bij de koper. Nu hoop ik dat zij eerlijk is en dit gewoon aangeeft ipv proberen geld terug te krijgen en gratis een figuur kan krijgen.
Nu zou het natuurlijk wel kunnen dat postnl toch kan zien dat het pakket geleverd is, maar de mw van de chat gaf aan dat als het pakket geleverd wordt het ook gewoon zichtbaar is via de track en trace...Phoe ik hoop het beste!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 07 maart 2017 19:53 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 31 mei 2009 14:15
Kuro26 schreef:
Ik hoop heel erg dat ik morgen de status wel kan zien. Natuurlijk kan het gewoon zijn dat het pakket geleverd wordt bij de koper. Nu hoop ik dat zij eerlijk is en dit gewoon aangeeft ipv proberen geld terug te krijgen en gratis een figuur kan krijgen.
Nu zou het natuurlijk wel kunnen dat postnl toch kan zien dat het pakket geleverd is, maar de mw van de chat gaf aan dat als het pakket geleverd wordt het ook gewoon zichtbaar is via de track en trace...Phoe ik hoop het beste!


Meestal zie je de tracking meteen, zelfs als het alleen op het postkantoor ligt en nog niet daadwerkelijk is verzonden. Af en toe komt het echter voor dat de tracking pas later te zien is, geen idee hoe lang dat maximaal kan duren. Als het pakket is geleverd, dan krijg je dat inderdaad ook te zien op de tracking, dus wat dat betreft ben je gewoon ingedekt. Als ik jou was zou ik me niet teveel zorgen maken, als je het verzendbewijs hebt kan je altijd bewijzen dat jij het iig hebt verzonden. Bij mij staat het adres trouwens ook niet altijd op het verzendbewijs, ik denk dat dat met het land waar het naartoe verzonden wordt te maken heeft ofzo? Met Nederlandse pakketten staat het er wel altijd op.

_________________
Mijn gezocht- en verkoop/ruiltopic


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 07 maart 2017 20:23 
Offline
AniWay Proefleescoördinator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jan 2007 22:53
Kuro26 schreef:
Gisteren een pakket weggebracht en aangetekend verzonden. het was tegen sluitingstijd maar dan nog.
Ik kreeg een verzendbewijs maar er stond niet eens op waar het pakket naartoe ging...Ik zei er wel iets van maar ze moppelde iets dat ik dit kon opschrijven op het papiertje dat ik meekreeg...

Ik voelde al nattigheid mja....
de volgende dag kon ik het pakketje nog steeds niet volgen op hun website...kreeg meteen al buikpijn.
tegenwoordig (weet niet hoe lang al haha) kun je ook met hen chatten.
Ik gaf aan dat ik ongerust was over de status van het pakket. Ze gaven aan dat als ik het morgen nog niet
kon volgen dat ik dan opnieuw contact op moest nemen.

Op zich voelde ik me niet direct slecht behandeld, maar ben echt ongerust over het pakket. Ook de ontvanger maakt zich ongerust. Het figuur dat ik had verkocht had toch een waarde van €85,-. Omdat ik recent een kindje heb gekregen heb ik niet al het geld van de wereld is was deze verkoop heel welkom. natuurlijk is het pakket verzekerd maar het gaat een hele rompslomp worden om dit geregeld te krijgen ben ik bang...

iemand hier enige ervaring in? zagen jullie de track en trace ook pas heel laat?

Ik hoop heel erg dat ik morgen de status wel kan zien. Natuurlijk kan het gewoon zijn dat het pakket geleverd wordt bij de koper. Nu hoop ik dat zij eerlijk is en dit gewoon aangeeft ipv proberen geld terug te krijgen en gratis een figuur kan krijgen.
Nu zou het natuurlijk wel kunnen dat postnl toch kan zien dat het pakket geleverd is, maar de mw van de chat gaf aan dat als het pakket geleverd wordt het ook gewoon zichtbaar is via de track en trace...Phoe ik hoop het beste!


Was dit een pakket naar het buitenland (en zoja, heeft het land geen postcodes)? Of was dit een pakket die je via internet hebt gefrankeerd en die alleen maar ingescand hoefde worden? Dit zijn eigenlijk de enige gevallen die ik me kan voorstellen waarbij de gegevens niet specifiek op het verzendbewijsje staan (gezien bij een binnenlandpakket de medewerker expliciet de postcode en huisnummer in moet vullen). Tenzij er natuurlijk een storing was met de terminal, maar dan had je überhaupt geen verzendbewijsje kunnen krijgen.

Mocht het pakket zoek zijn, is men wel verplicht een zoekactie in te stellen gezien het aangetekend is verzonden (wel is hier best veel getouwtrek mee). Ik zou het verzendbewijsje in ieder geval heel goed bewaren en het goed in de gaten houden. Misschien duikt de tracking nog op en zijn ze het gewoon vergeten te scannen in het distributiecentrum ofzo. Het kan wel eens zijn dat de tracking daardoor pas later werkt.

_________________
DeviantArt - Instagram - Boekenblog - MyAnimeList


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 07 maart 2017 21:22 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 11 sep 2007 22:29
Woonplaats: Oosterwolde
Kuro26 schreef:
Gisteren een pakket weggebracht en aangetekend verzonden. het was tegen sluitingstijd maar dan nog.
Ik kreeg een verzendbewijs maar er stond niet eens op waar het pakket naartoe ging...Ik zei er wel iets van maar ze moppelde iets dat ik dit kon opschrijven op het papiertje dat ik meekreeg...

Ik voelde al nattigheid mja....
de volgende dag kon ik het pakketje nog steeds niet volgen op hun website...kreeg meteen al buikpijn.
tegenwoordig (weet niet hoe lang al haha) kun je ook met hen chatten.
Ik gaf aan dat ik ongerust was over de status van het pakket. Ze gaven aan dat als ik het morgen nog niet
kon volgen dat ik dan opnieuw contact op moest nemen.

Op zich voelde ik me niet direct slecht behandeld, maar ben echt ongerust over het pakket. Ook de ontvanger maakt zich ongerust. Het figuur dat ik had verkocht had toch een waarde van €85,-. Omdat ik recent een kindje heb gekregen heb ik niet al het geld van de wereld is was deze verkoop heel welkom. natuurlijk is het pakket verzekerd maar het gaat een hele rompslomp worden om dit geregeld te krijgen ben ik bang...

iemand hier enige ervaring in? zagen jullie de track en trace ook pas heel laat?

Ik hoop heel erg dat ik morgen de status wel kan zien. Natuurlijk kan het gewoon zijn dat het pakket geleverd wordt bij de koper. Nu hoop ik dat zij eerlijk is en dit gewoon aangeeft ipv proberen geld terug te krijgen en gratis een figuur kan krijgen.
Nu zou het natuurlijk wel kunnen dat postnl toch kan zien dat het pakket geleverd is, maar de mw van de chat gaf aan dat als het pakket geleverd wordt het ook gewoon zichtbaar is via de track en trace...Phoe ik hoop het beste!


Heb je problemen met traceren op track & trace? Probeer deze eens: trackitonline.org (barcode + land, carrier hoef je niet in te vullen)

*Zucht* Ik krijg dagelijks klanten aan de lijn die hun verzonden pakket niet kunnen traceren omdat de medewerker van een PostNL punt weer eens de verkeerde buitenlandse postcode heeft ingevuld. Dit heeft verder geen gevolgen voor de bezorging, maar het is wel erg lullig als je track & trace niet kan gebruiken terwijl je daar wel voor betaald. Ik geef deze website altijd als tip mee, omdat het een universele traceringswebsite is die de meeste barcodes kan lezen en geen gebruik maakt van postcodes.

_________________
My DeviantArt: http://goiku.deviantart.com/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 07 maart 2017 23:43 
Offline
AniWay Proefleescoördinator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jan 2007 22:53
Goikuchan schreef:
*Zucht* Ik krijg dagelijks klanten aan de lijn die hun verzonden pakket niet kunnen traceren omdat de medewerker van een PostNL punt weer eens de verkeerde buitenlandse postcode heeft ingevuld. Dit heeft verder geen gevolgen voor de bezorging, maar het is wel erg lullig als je track & trace niet kan gebruiken terwijl je daar wel voor betaald. Ik geef deze website altijd als tip mee, omdat het een universele traceringswebsite is die de meeste barcodes kan lezen en geen gebruik maakt van postcodes.


Ik vraag altijd voor de zekerheid aan de klant wat precies de buitenlandse postcode is, zeker gezien het niet altijd duidelijk staat vermeld op het pakket en sommigen ook nog wel eens andere nummers op het pakket noteren. Vaak genoeg is er ook geen postcode, zoals bijvoorbeeld bij pakketjes naar Turkije of Hongkong.

_________________
DeviantArt - Instagram - Boekenblog - MyAnimeList


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 21 jun 2017 14:00 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 11 sep 2007 22:29
Woonplaats: Oosterwolde
Wauw, ik heb voor het eerst echt een grote klacht over PostNL. Gewoonlijk ging het altijd goed, maar sinds ik hier woon...

Een bezorger hier vertikt het de laatste tijd om aan te bellen. Yep, weer twee briefjes in de brievenbus, maar de bezorger is nergens meer te bekennen. Ik zeur niet snel. Ik heb alle geduld en kom zelfs met alle liefde naar beneden om pakketten op te halen wanneer ik thuis ben, maar neem dan wel de moeite om even aan te bellen aub! Die splinternieuwe intercom is niet voor niets geïnstalleerd. Het is ook steeds dezelfde bezorger want ik kan zijn doktershandschrift langzamerhand wel herkennen.

Jammer genoeg voor deze jongen werk ik zelf voor de PostNL klantenservice en zal ik even voor mezelf een klacht indienen en doorsturen naar zijn teamleider morgen als ik weer aan het werk ben ;) Ook wel zo fijn voor mijn medebewoners. Beetje jammer om je eigen collega's zo laks te zien doen.

_________________
My DeviantArt: http://goiku.deviantart.com/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 21 jun 2017 14:17 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 10 sep 2005 11:36
Woonplaats: Girl next door
Goikuchan schreef:
Wauw, ik heb voor het eerst echt een grote klacht over PostNL. Gewoonlijk ging het altijd goed, maar sinds ik hier woon...

Een bezorger hier vertikt het de laatste tijd om aan te bellen. Yep, weer twee briefjes in de brievenbus, maar de bezorger is nergens meer te bekennen. Ik zeur niet snel. Ik heb alle geduld en kom zelfs met alle liefde naar beneden om pakketten op te halen wanneer ik thuis ben, maar neem dan wel de moeite om even aan te bellen aub! Die splinternieuwe intercom is niet voor niets geïnstalleerd. Het is ook steeds dezelfde bezorger want ik kan zijn doktershandschrift langzamerhand wel herkennen.

Jammer genoeg voor deze jongen werk ik zelf voor de PostNL klantenservice en zal ik even voor mezelf een klacht indienen en doorsturen naar zijn teamleider morgen als ik weer aan het werk ben ;) Ook wel zo fijn voor mijn medebewoners. Beetje jammer om je eigen collega's zo laks te zien doen.


Zeeeeeer herkenbaar.

Hier wisselen de bezorgers nogal dus ik heb hem gelukkig niet meer, maar het was een die gelijk briefjes in de bus knikkerde en niet eens aanbelde.
Ik was gewoon thuis en ook al hoor ik de bel niet altijd, mijn hondje hoor ik zeker, dat geblaf van haar kan dienen als lucht alarm.
Dus ik was weer thuis ineens gaat me hondje blaffen, dit doet ze ook wel als ze de mensen al me trap op ziet komen, en ik blij naar de voordeur omdat ik me verheugde op het pakketje.
Briefje in de brievenbus, dus ik de deur openmaken zie ik de bezorger weglopen.
Heb zo hard naar hem geschreeuwd wat hier de bedoeling van moest zijn dat hij sindsdien maar heeft aangebeld hahaha.

Maar toch, heel irritant.

_________________
Art2C = Art4U

http://www.art2c.ink


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 21 jun 2017 14:50 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 11 sep 2007 22:29
Woonplaats: Oosterwolde
H-Mania schreef:
Goikuchan schreef:
Wauw, ik heb voor het eerst echt een grote klacht over PostNL. Gewoonlijk ging het altijd goed, maar sinds ik hier woon...

Een bezorger hier vertikt het de laatste tijd om aan te bellen. Yep, weer twee briefjes in de brievenbus, maar de bezorger is nergens meer te bekennen. Ik zeur niet snel. Ik heb alle geduld en kom zelfs met alle liefde naar beneden om pakketten op te halen wanneer ik thuis ben, maar neem dan wel de moeite om even aan te bellen aub! Die splinternieuwe intercom is niet voor niets geïnstalleerd. Het is ook steeds dezelfde bezorger want ik kan zijn doktershandschrift langzamerhand wel herkennen.

Jammer genoeg voor deze jongen werk ik zelf voor de PostNL klantenservice en zal ik even voor mezelf een klacht indienen en doorsturen naar zijn teamleider morgen als ik weer aan het werk ben ;) Ook wel zo fijn voor mijn medebewoners. Beetje jammer om je eigen collega's zo laks te zien doen.


Zeeeeeer herkenbaar.

Hier wisselen de bezorgers nogal dus ik heb hem gelukkig niet meer, maar het was een die gelijk briefjes in de bus knikkerde en niet eens aanbelde.
Ik was gewoon thuis en ook al hoor ik de bel niet altijd, mijn hondje hoor ik zeker, dat geblaf van haar kan dienen als lucht alarm.
Dus ik was weer thuis ineens gaat me hondje blaffen, dit doet ze ook wel als ze de mensen al me trap op ziet komen, en ik blij naar de voordeur omdat ik me verheugde op het pakketje.
Briefje in de brievenbus, dus ik de deur openmaken zie ik de bezorger weglopen.
Heb zo hard naar hem geschreeuwd wat hier de bedoeling van moest zijn dat hij sindsdien maar heeft aangebeld hahaha.

Maar toch, heel irritant.


Dit doen ze omdat ze bang zijn dat ze anders weer naar boven moeten komen met hun karretje. Ik woon op de 3e etage van een appartementencomplex en omdat er twee liften aanwezig zijn zouden ze dat eigenlijk ook gewoon moeten doen. (bezorgplicht tot aan de voordeur). Het is een klacht die ik dagelijks moet aanhoren als medewerker en had niet verwacht dat ik er ooit zelf eentje zou moeten indienen. De andere PostNL bezorgers hier bellen wel netjes aan. Het is steeds weer die ene. Zo was er gisteren nog een postbezorger die heel netjes aanbelde om een envelop af te geven, omdat deze net niet in mijn postvakje paste. Dikke thumbs up daarvoor!

Ik vind het persoonlijk geen probleem om even een stel trappen af te gaan om een pakket in ontvangst te nemen, aangezien ik weet dat ze met tijdsdruk kampen. Maar ja, laat me dan wel weten dat je er bent. Het ging vandaag om een redelijk groot, breekbaar pakket dus ik had het liever thuis willen aannemen. Maar goed... morgen dan maar even met de auto naar de Bruna, die het momenteel al razend druk hebben en omkomen in de pakketten.

_________________
My DeviantArt: http://goiku.deviantart.com/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 13 jul 2017 19:20 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 jul 2006 18:58
Woonplaats: Asten, Nederland
heeft er hier iemand misschien ervaring met CDJapan?

Ik weet zeker dat mijn pakketje bij de douane ligt, sinds vrijdag/zaterdag. nu al weer donderdag.. Dus ze doen er lekker lang over om 12+5euro te berekenen. <- vraag me nog steeds af waarom het altijd zo lang moet duren die inklaringskosten te berekenen. Dus zal nog wel een week of 2 duren voordat het er dan eindelijk eens is. wat sowieso belachelijk is je 5euro belasting laten dokken. maar logisch dat ze dan die 12euro administratie/opberg etc kosten nodig hebben als ze er zo lang voor nodig hebben.
Heb al spijt dat ik het zonder tracking heb laten versturen.
Of hoe lang moet je tegenwoordig wachten als je moet dokken?

Maar goed,
doet CDJapan eigenlijk aan re-shipment als het niet binnen is binnen een bepaalde tijd? of doen ze dat alleen maar met de items die ze met tracking verzenden?

_________________
Afbeelding
Koop op: Amazon | Read at: Globalmix
JAPANES V-KEI/ROCK MUSIC NEWS, REVIEWS, AND MORE!
J-ROCK'N'ROLL | J-MUSIC STRIKE | VKEI KONKON


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 13 jul 2017 21:29 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 11 sep 2007 22:29
Woonplaats: Oosterwolde
Maru_Nagashiwa schreef:
heeft er hier iemand misschien ervaring met CDJapan?

Ik weet zeker dat mijn pakketje bij de douane ligt, sinds vrijdag/zaterdag. nu al weer donderdag.. Dus ze doen er lekker lang over om 12+5euro te berekenen. <- vraag me nog steeds af waarom het altijd zo lang moet duren die inklaringskosten te berekenen. Dus zal nog wel een week of 2 duren voordat het er dan eindelijk eens is. wat sowieso belachelijk is je 5euro belasting laten dokken. maar logisch dat ze dan die 12euro administratie/opberg etc kosten nodig hebben als ze er zo lang voor nodig hebben.
Heb al spijt dat ik het zonder tracking heb laten versturen.
Of hoe lang moet je tegenwoordig wachten als je moet dokken?

Maar goed,
doet CDJapan eigenlijk aan re-shipment als het niet binnen is binnen een bepaalde tijd? of doen ze dat alleen maar met de items die ze met tracking verzenden?


Take a number... Het is moment razenddruk bij de douane i.v.m. de pakketdrukte gekte die op dit moment gaande is in Nederland.

_________________
My DeviantArt: http://goiku.deviantart.com/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 13 jul 2017 22:33 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 jan 2009 20:37
Woonplaats: ZH
Goikuchan schreef:
Take a number... Het is moment razenddruk bij de douane i.v.m. de pakketdrukte gekte die op dit moment gaande is in Nederland.

Huh, was ik niet van op de hoogte.
Mijn bestellingen zijn op het gebruikelijke tempo aangekomen, wel nieuwe gezichten die gingen aanbellen.
Then again, ze waren ook allemaal <20 euro.


Citaat:
PostNL heeft zowel moeite met de toename van het aantal bestellingen als met de grootte. Daardoor raken busjes sneller vol en zijn extra mensen nodig. Die worden volgens de woordvoerder ook ingezet, maar vertraging kan daardoor nog niet worden uitgesloten.

Op de zaterdag na Hemelvaart kreeg PostNL dertig procent meer pakketten te verwerken dan op een gemiddelde zaterdag, wat naar eigen zeggen ‘extreem’ was. Doordat daar veel grote producten als tuinmeubelen tussen zaten, werden sommige pakketten een dag te laat bezorgd. Rond pakjesavond vorig jaar zorgde een computerstoring al voor tienduizenden vertraagde pakketten.


En niet de grootte van tuin meubels :lol:

Betreft CDJapan; ik gebruik ze af en toe maar ik heb geen ervaring met vervangingen van ze.

_________________
Afbeelding
Afbeelding
Anime List // Figure Collection // Twitter // Inactive GFX Designer


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 13 jul 2017 23:21 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 jul 2006 18:58
Woonplaats: Asten, Nederland
Goikuchan schreef:

Take a number... Het is moment razenddruk bij de douane i.v.m. de pakketdrukte gekte die op dit moment gaande is in Nederland.


Maar het is al lang na hemelvaart XD
Ze moeten maar meer mensen aannemen. postnl maakt nog steeds winst :p

maar er is toch een nummer die je kunt bellen. niet de douane zelf maar daar waar ze inklaringen doen?

_________________
Afbeelding
Koop op: Amazon | Read at: Globalmix
JAPANES V-KEI/ROCK MUSIC NEWS, REVIEWS, AND MORE!
J-ROCK'N'ROLL | J-MUSIC STRIKE | VKEI KONKON


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 14 jul 2017 02:12 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 11 sep 2007 22:29
Woonplaats: Oosterwolde
Ehm... ik heb het ook niet over Hemelvaart. De afgelopen weken heeft een groot gedeelte van de Nederlandse bevolking een enorme besteldrang en import drang gehad. Echt zo opeens. Zo erg zelfs dat veel pakketten vertraagd zijn geraakt en de douane flink wat dagen achterloopt met het inklaren. Afhaalkantoren moeten samenwerken i.v.m. een gebrek aan ruimtecapaciteit. Bezorgers moeten tot 21:30 uur in de avond bezorgen. Klanten die 40 minuten in de wacht moeten staan om een medewerker te spreken.

Er is geen publiekelijk telefoonnummer van de inklaringsdienst en dat is met een goede reden. Er wordt geen actie ondernomen voor ieder wis wasje. Levensreddende medicatie, paspoorten en andere urgente zaken. Daar wordt wel eens een uitzondering voor gemaakt als je het heel lief vraagt.
Hoe wil je trouwens dat ze het pakket eruit zoeken zonder dat deze een barcode heeft? Dat is een onmogelijke taak. Wie weet ligt het daar helemaal niet of gaat het via een andere post organisatie.

_________________
My DeviantArt: http://goiku.deviantart.com/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 14 jul 2017 09:47 
Offline
AniWay Hoofdredacteur
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 jul 2004 20:47
Afgelopen weken... kan dat te maken hebben met vakantiegeld?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2294 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 153  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling