Zal 't maar hier zeggen anders kom ik er nooit aan toe..
Blijft me lichtjes irriteren dat jullie de serie "Umineko no Naku Koro ni" als "Uminekonokugoroni" hebben staan.
Was vooral erg toen er nog alleen maar een.. Jessica PVC er was, dacht ik?
Maakte niet uit of je op Umineko zocht, je kwam er nooit.
Die Jessica staat trouwens onder "Umineneko kononakugoroni". Klopt ook niet..
De eerste 'reeks' omvat enkel de Franse versie van .hack//XXXX. De Engelse versie van diezelfde manga, evenals de rest van het .hack universum, staat onder Dot Hack.
Ik denk dat een kleine gezinshereniging hier wel op zijn plaats is.
Verder is het misschien handig om ".hack" toe te voegen als alternatieve zoeknaam voor Dot Hack, want ik denk dat de meeste mensen het zo schrijven.
Ugh... Ik had Swan 15 al een tijdje gepre-orderd staan (voldoende betaald natuurlijk) en die manga is op 3 maart 9 verschenen. Ik heb 'm toen meteen in mijn mandje gestopt en besteld (samen met nog een zooi andere dingen).
Vandaag krijg ik een e-mail:
Citaat:
Dit product is out of print, we gaan het dus hoogst waarschijnlijk niet meer kunnen krijgen. We kunnen het annuleren en omzetten in krediet, dat u dan voor andere aankopen kan gebruiken of teruggestort kan krijgen.
Dat is best belachelijk. Oké, het is goed mogelijk dat Swan 15 slechts in een kleine oplage is verschenen, maar waarom is de manga dan gewoon verkrijgbaar bij VanStockum en Bol.com? Ik dacht dat ik de manga gereserveerd had door 'm te pre-orderen.
(Ik heb ze ook al een mail gestuurd, maar zo krijg ik meer aandacht :3)
Het kan toch even goed zijn dat zij wel exemplaren besteld hebben maar dat ze niets geleverd gekregen hebben van hun leverancier, die op hun beurt misschien niets geleverd gekregen hebben van de drukker.
Geregistreerd: 09 jun 2009 14:51 Woonplaats: Belgium
Beste Tamara,
Swan vol 15 is zeker niet uit print, dit is een communicatie fout tussen de content en sales dienst.
Onze leverancier heeft gewoon nog geen exemplaren naar ons opgestuurd. We zijn aan het nagaan waarom ze dit artikel nog niet geleverd hebben en proberen het zo snel mogelijk op stock te krijgen.
Daar we klanten niet onnodig willen laten wachten, zijn we overgegaan op splitsen van de bestelling zodat je toch al een gedeelte toegestuurd krijgt, en de Swan 15 zou dan gratis nagestuurd worden.
Dat we het artikel niet meer kunnen krijgen was dus foutieve informatie, onze excuses daarvoor.
Hoe zit het trouwens met producten die op pre-order staan maar al.. een zeer lange tijd voorbij die datum zijn?
Zo zit ik al bijna 5 maanden te wachten op de Little Busters Ofuro Collection gashapon en een halve maand op Evangelion EX Portraits 4 (Waarvan ik nu vrees dat die ook in de maanden zal kruipen..)
Communicatiefout dus, oké... Ik vond het gewoon vreemd dat ik opeens te horen kreeg dat Swan 15 OOP is. In de mail die ik ontving was ook niet vermeld dat mijn bestelling gesplitst was, er werd alleen gevraagd of dat artikel uit mijn bestelling verwijderd kon worden.
Ik weet dat Swan niet echt een populaire serie is, dus ik dacht, laat ik het nieuwe deel maar pre-orderen om te benadrukken dat er wel degelijk vraag naar is. Nou ja, dan proberen we het met 16 opnieuw...
Ik heb Swan 15 (en From Eroica with Love 15) ondertussen bij VanStockum besteld.
Citaat:
Het kan toch even goed zijn dat zij wel exemplaren besteld hebben maar dat ze niets geleverd gekregen hebben van hun leverancier, die op hun beurt misschien niets geleverd gekregen hebben van de drukker.
Archonia is not out to get you Smile
Pfft, lolbroek. Zou jij het grappig vinden als je vertellen dat een nieuwe, gepre-orderde manga OOP en niet meer leverbaar is en vervolgens, zonder aankondiging, met je bestelling gaan rommelen?
Kijk, ik had zelf ook wel het vermoeden dat ze nog niets binnen hadden gekregen, maar dat is dus niet wat er in die e-mail stond!
Geregistreerd: 09 jun 2009 14:51 Woonplaats: Belgium
@Kam,
We vinden dit zelf ook erg vervelend. Uitgevers stellen soms artikelen uit zonder een nieuwe datum op te geven, en vooral ook zonder een echte reden op te geven. Als we het dan navragen krijgen we een vaag antwoord in de trend van : "a new release date will be announced soon".
En dan blijft het weer stil.
We proberen dan ook altijd via andere uitgevers/leveranciers sneller aan het artikel te geraken. Maar dat in dit geval is ook dat dus niet gelukt.
Van zodra we meer weten, passen we de informatie op de website aan.
Pfft, lolbroek. Zou jij het grappig vinden als je vertellen dat een nieuwe, gepre-orderde manga OOP en niet meer leverbaar is en vervolgens, zonder aankondiging, met je bestelling gaan rommelen?
Kijk, ik had zelf ook wel het vermoeden dat ze nog niets binnen hadden gekregen, maar dat is dus niet wat er in die e-mail stond!
Ik zou het jammer vinden dat ik het bestelde item niet meer zou krijgen. Hoogstwaarschijnlijk zou ik wel een mail sturen zodat ik te weten kom wat precies het probleem was.
Ik zou het niet op forums beginnen gooien. Heb wat zomers bij customer service gewerkt als vakantiejob dus voel wel mee met mijn broeders en zusters in de branche.
Geregistreerd: 13 nov 2006 11:54 Woonplaats: Tilburg
Weet iemand toevallig hoe archonia omgaat met productiefouten van DVD's etc? Heb ze net een mail gestuurd omdat een DVD niet goed werkt maar ben wel benieuwd of er meer mensen mee te maken hebben gehad en wat voor oplossing er toen werd geboden.
Ik heb het alleen eens met een manga meegemaakt. Ze hebben me toen zonder extra kosten een nieuwe gestuurd en de oude mocht ik terugsturen, als me dat goed uitkwam.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen