Ik had ook nog een klein vraagje (geen idee of die al gesteld is of niet) >.<
Sinds de nieuwe layout er is staat er geen "Expected" knopje meer in de navigatie. Komt deze knop nog terug?
Ik vond het altijd wel handig omdat ik dan kon zien welke nog komen zodat ik nog extra moet gaan sparen XD
Geregistreerd: 09 jun 2009 14:51 Woonplaats: Belgium
@fowl,
Je bedoelt de "coming soon" knop van vroeger? Daar zaten de pre-orders onder. Deze vind je nu opgedeeld in de verschillende secties onder de noemer "Preorders".
Manga & Books > Preorders
Anime DVD > Preorders
Figures & Merchandise > Preorders
Ik heb gister de manga Full Metal Alchemist - Volume 20 besteld.
Deze is in voorraad en heb het geld direct overgemaakt met internetbankieren.
Vanochtend is deze betaling geaccepteerd door Archonia.
Ik heb de bezorging via de post laten verlopen.
Daarnaast heb ik nog een e - mail verstuurd met dat ik de manga het liefst, als het mogelijk is, voor zaterdag bezorgd zou willen hebben.
Nu is mijn vraag: is het te verwachten dat deze ook echt voor zaterdag bezorgd word? Via de post? Of kan ik beter de bezorging nog laten veranderen naar DPD - bezorging?
Geregistreerd: 09 jun 2009 14:51 Woonplaats: Belgium
Dag Jeroen,
Voor een bezorging via de post kunnen wij geen leveringstermijn opgeven. Normaal gezien loopt dit in België en Nederland aardig vlot en heb je het pakje binnen de 2 werkdagen. Echter is er geen tracking en kan het pakket dus ook niet opgevolgd worden. Als het pakje dan onverwacht langer wegblijft, kunnen we het ook niet opvolgen. Dan is het gewoon afwachten.
Je bestelling is gisteren verzonden en dus heeft de post 3 werkdagen de tijd om het af te leveren. Normaal gezien lukt dat wel, maar zoals gezegd, we kunnen hier geen beloftes over maken.
Persoonlijk raden we toch altijd aan om DPD te gebruiken, je kan het pakket opvolgen en het pakket is verzekerd tegen schade of verlies. Bij een gewone postzending heb je dit niet. En DPD is echt nauwelijks duurder dan post en bij grotere bestellingen zelfs altijd goedkoper.
Van verzendmethode wijzigen eenmaal een bestelling betaald is kan ook negatieve gevolgen hebben. Bv. als DPD duurder is dan een postzending, zal je bestelling opnieuw wachten op een bijkomende betaling van jou. Dus dat kan het hele proces dan nog vertragen ipv van versnellen.
We proberen dan ook zo weinig wijzigingen aan te brengen aan bestellingen na het plaatsen.
Geregistreerd: 28 jun 2009 02:17 Woonplaats: Ekeren (Antwerpen), België
Vraagje aan Archonia.
Ik heb enkele dagen geleden op jullie site mijn wishlist willen bekijken (die is bevat meer al 3 pagina's). Maar telkens als ik pagina 2 of 3 wil bekijken gaat die automatisch naar de laatste. Dat is blijkbaar bij andere rubrieken ook zo & tot vandaag is er geen verandering in gekomen. Misschien een klein probleempje?
_________________ My bible calls "One Piece".
And the name of my God is "Oda Eiichiro"
Geregistreerd: 09 jun 2009 14:51 Woonplaats: Belgium
Brook500 schreef:
Vraagje aan Archonia. Ik heb enkele dagen geleden op jullie site mijn wishlist willen bekijken (die is bevat meer al 3 pagina's). Maar telkens als ik pagina 2 of 3 wil bekijken gaat die automatisch naar de laatste. Dat is blijkbaar bij andere rubrieken ook zo & tot vandaag is er geen verandering in gekomen. Misschien een klein probleempje?
Hoi, we gaan het zo snel mogelijk bekijken! Dit kan inderdaad niet kloppen.
Geregistreerd: 28 jun 2009 02:17 Woonplaats: Ekeren (Antwerpen), België
Archonia schreef:
Brook500 schreef:
Vraagje aan Archonia. Ik heb enkele dagen geleden op jullie site mijn wishlist willen bekijken (die is bevat meer al 3 pagina's). Maar telkens als ik pagina 2 of 3 wil bekijken gaat die automatisch naar de laatste. Dat is blijkbaar bij andere rubrieken ook zo & tot vandaag is er geen verandering in gekomen. Misschien een klein probleempje?
Hoi, we gaan het zo snel mogelijk bekijken! Dit kan inderdaad niet kloppen.
Probleem is precies opgelost. Thanks.
_________________ My bible calls "One Piece".
And the name of my God is "Oda Eiichiro"
ik vraag me af; waarom staan sommige artikelen al bijvoorbeeld 6 maanden op Currently not available, en gaat het niet gewoon uit jullie assortiment? want t lijkt erop dat je op sommige artikelen kan wachten totdat je een ons weegt. =s ?
Als je iets besteld hebt met Archonia punten, en je annuleert de bestelling, krijg je je punten dan terug?
Misschien beetje domme vraag maar ik wil het toch even zeker weten
Als je iets besteld hebt met Archonia punten, en je annuleert de bestelling, krijg je je punten dan terug? Misschien beetje domme vraag maar ik wil het toch even zeker weten
ja die krijg je terug, ik heb het zelf ook al eens gedaan. Kost je dus niets;)
Geregistreerd: 09 jun 2009 14:51 Woonplaats: Belgium
babyentei schreef:
ik vraag me af; waarom staan sommige artikelen al bijvoorbeeld 6 maanden op Currently not available, en gaat het niet gewoon uit jullie assortiment? want t lijkt erop dat je op sommige artikelen kan wachten totdat je een ons weegt. =s ?
Hoi,
Het probleem is dat veel van de artikelen beperkte initiële oplages hebben. We krijgen dan een eerste lading binnen en meestal is die vrij snel uitgeput. Volgens de producenten kunnen we dan bijbestellen, maar zij wachten precies tot ze wereldwijd een bepaalde hoeveelheid bestellingen ontvangen, althans dat denken wij dat er gebeurt. De artikelen blijven immers op hun backorder lijsten staan, maar als we ze dan proberen bij te bestellen stellen ze het keer op keer uit. En dan na een half jaar ofzo zeggen ze plots dat het artikel out of print is en niet meer te verkrijgen valt. Dit gebeurt steeds vaker en dan hebben wij de keuze: ofwel laten wij onze klanten de artikelen bestellen en moeten ze vaak maanden wachten om dan alsnog teleurgesteld te worden, ofwel blokkeren we de artikelen. We zouden de artikelen reeds volledig uit het assortiment kunnen halen, maar een aantal komen uiteindelijk toch nog eens op de markt, dus ja, dan willen wij het natuurlijk opnieuw kunnen aanbieden.
Het is moeilijke situatie, en het klopt dat er ondertussen feitelijk te veel "currently not available" artikelen zijn. Ze zouden in principe allemaal nagekeken moeten worden, maar dat is een immens werk (ieder artikel moet dan apart nagevraagd worden bij de producent). We doen ons best om dit naar de toekomst efficiënter te maken.
Banga schreef:
Als je iets besteld hebt met Archonia punten, en je annuleert de bestelling, krijg je je punten dan terug? Misschien beetje domme vraag maar ik wil het toch even zeker weten
Hoi, het klopt dat je ze gewoon terug krijgt, uiteraard. Echter moet je er aan denken dat de vervaldatum van je punten ook terugvalt naar de verzenddatum van je vorige bestelling. Dus beetje in het oog houden dat je punten niet vervallen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen