Geregistreerd: 18 okt 2010 19:11 Woonplaats: Wien, Österreich
Ik weet niet of het al eens is gevraagd, maar bij mij worden er wel eens zomaar pre-orders uit mijn lijstje gegooid. Ze zijn dan nog wel gewoon beschikbaar en ik kan ze er wel weer gewoon opnieuw in doen, maar ik vind het toch best wel vervelend.. Kan iemand mij vertellen waarom dit gebeurt?
_________________ Trotse mama en papa van Misha Yuuki* (02-01-2014 - 22-01-2014) Dankjewel voor deze prachtige twintig dagen, rust maar zacht lieverd <3 Ooit zullen we allemaal weer bij elkaar zijn..
Ik weet niet of het al eens is gevraagd, maar bij mij worden er wel eens zomaar pre-orders uit mijn lijstje gegooid. Ze zijn dan nog wel gewoon beschikbaar en ik kan ze er wel weer gewoon opnieuw in doen, maar ik vind het toch best wel vervelend.. Kan iemand mij vertellen waarom dit gebeurt?
Geregistreerd: 18 okt 2010 19:11 Woonplaats: Wien, Österreich
Wel betaald.
_________________ Trotse mama en papa van Misha Yuuki* (02-01-2014 - 22-01-2014) Dankjewel voor deze prachtige twintig dagen, rust maar zacht lieverd <3 Ooit zullen we allemaal weer bij elkaar zijn..
Geregistreerd: 06 sep 2007 22:09 Woonplaats: My workshop
Heb ze je al langer als een jaar staan, zonder dat je er nog geld naar overgemaakt hebt? Dat is bij mij namelijk ook gebeurd. Ik heb te lang geen geld gestort om mijn openstaande bedrag aan pre-orders aan te vullen en toen hadden ze een groot deel van mijn pre-orders eruit gegooid.
Anders misschien ff contact opnemen met Archonia. Misschien dat zij dan kunnen vertellen waarom.
Vraagje: Hoe gebeurt de indeling van strips in Manga/US Comics/EU Comics eigenlijk?
Is dat gebaseerd op afkomst? Stijl? Taal? Uitgeverij?
Want als ik Avatar The Last Airbender (Amerikaans) bij de manga vind, Persepolis (Frans) bij de US comics en ElfQuest (Amerikaans) bij de EU comics, dan geraak ik toch een beetje in de war.
Geregistreerd: 18 okt 2010 19:11 Woonplaats: Wien, Österreich
Blitzy schreef:
Heb ze je al langer als een jaar staan, zonder dat je er nog geld naar overgemaakt hebt? Dat is bij mij namelijk ook gebeurd. Ik heb te lang geen geld gestort om mijn openstaande bedrag aan pre-orders aan te vullen en toen hadden ze een groot deel van mijn pre-orders eruit gegooid.
Anders misschien ff contact opnemen met Archonia. Misschien dat zij dan kunnen vertellen waarom.
Hmnee, het was een betaalde pre-order van een Index petit nendoroid.. Die staat er denk pas iets van twee maanden, en dan ook nog betaald.. Maar ik zal inderdaad maar contact opnemen. Bedankt.
_________________ Trotse mama en papa van Misha Yuuki* (02-01-2014 - 22-01-2014) Dankjewel voor deze prachtige twintig dagen, rust maar zacht lieverd <3 Ooit zullen we allemaal weer bij elkaar zijn..
Geregistreerd: 26 jan 2007 21:55 Woonplaats: Amsterdam
Iemand enig idee of het aanbod wat je kunt halen met Archonia punten uitgebreid gaat worden? Ik heb net een order geplaatst zodat mijn punten nog wat langer houdbaar zijn, maar er zit echt tien keer niks tussen :/
Geregistreerd: 04 jul 2007 14:33 Woonplaats: Den Haag
Je haalt me de woorden uit de mond... Het enige wat je kunt proberen is een mailtje sturen naar Archonia hierover. Of ze er iets mee doen is een tweede; ik heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in. Het zou mooi zijn als ze wat artbooks o.i.d. erbij gingen zetten, maar het zullen hoogstens wat winkeldochters worden.
Geregistreerd: 09 jun 2009 14:51 Woonplaats: Belgium
chobittsu schreef:
Archonia doet niet aan terugbetalingen; het bedrag wordt inderdaad als krediet voor toekomstige bestellingen beschikbaar gesteld.
Als een betaald artikel geannuleerd wordt dan wordt het geld inderdaad automatisch op je archonia account gezet zodat je het terug kunt gebruiken voor een andere bestelling, reservatie,... We doen geen automatische terugbetaling. Je kan dit wel gewoon aanvragen aan onze sales afdeling.
Vraagje: Hoe gebeurt de indeling van strips in Manga/US Comics/EU Comics eigenlijk?
Is dat gebaseerd op afkomst? Stijl? Taal? Uitgeverij?
Want als ik Avatar The Last Airbender (Amerikaans) bij de manga vind, Persepolis (Frans) bij de US comics en ElfQuest (Amerikaans) bij de EU comics, dan geraak ik toch een beetje in de war.
Geregistreerd: 01 jan 2010 20:00 Woonplaats: Achter de hunebedden
IK heb nu al een aantal keren kapotte hoesjes gekregen en deze zelf moeten vervangen. Reden hiervoor is het volgende punt qua retourbeleid:
We cannot accept returns of certain items, including: Any CD, DVD or collectible/trading product that has been opened (taken out of its plastic wrap or box).
Ik vind dit niet eerlijk tegenover de klant, want ik kon pas zien dat het hoesje van binnen kapot was nadat ik de verpakking had verwijderd.
De volgende keer dat dit gebeurd wil ik hierover toch eens contact opnemen, maar heeft dit zin vraag ik me af
_________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough. --- Albert Einstein
IK heb nu al een aantal keren kapotte hoesjes gekregen en deze zelf moeten vervangen. Reden hiervoor is het volgende punt qua retourbeleid:
We cannot accept returns of certain items, including: Any CD, DVD or collectible/trading product that has been opened (taken out of its plastic wrap or box).
Ik vind dit niet eerlijk tegenover de klant, want ik kon pas zien dat het hoesje van binnen kapot was nadat ik de verpakking had verwijderd.
De volgende keer dat dit gebeurd wil ik hierover toch eens contact opnemen, maar heeft dit zin vraag ik me af
Gewoon contact opnemen, ze zijn echt wel milder dan de help sectie doet uitblijken. Ik had hetzelfde probleem aan de hand en ze hebben gewoon een vervang doosje opgestuurd met mijn volgende bestelling.
als iets kapot is, of niet goed is moet je altijd mailen, welke webshop je het ook koopt;) de voorwaarden op zn site zijn volgens mij meer om mensen een beetje af te schrikken, zodat de het niet te vaak hoeven te doen:P heb wel een paar keer beschadigde manga binnengekregen uit de UK, er staat dat je ze dan moet terug sturen. maar heb het nu 3 keer gehad en ze stuurden me gwn een nieuw exemplaar:D
maar damn ik mis wel die grote dozen vol met manga die ik vroeger van archonia kreeg:P nu alleen maar die losse enveloppen van bookdepository:(
Geregistreerd: 09 jun 2009 14:51 Woonplaats: Belgium
strebuh schreef:
IK heb nu al een aantal keren kapotte hoesjes gekregen en deze zelf moeten vervangen. Reden hiervoor is het volgende punt qua retourbeleid:
We cannot accept returns of certain items, including: Any CD, DVD or collectible/trading product that has been opened (taken out of its plastic wrap or box).
Ik vind dit niet eerlijk tegenover de klant, want ik kon pas zien dat het hoesje van binnen kapot was nadat ik de verpakking had verwijderd.
De volgende keer dat dit gebeurd wil ik hierover toch eens contact opnemen, maar heeft dit zin vraag ik me af
Beschadigde artikelen en artikelen met productie fouten vervangen we altijd, of ze geopend zijn of niet doet er in dat geval niet toe. Deze zin slaat in principe op bestelde artikelen die teruggestuurd worden omdat de klant ze toch niet wilde hebben (bijvoorbeeld: je bestelt per ongeluk een regio 1 dvd en kan deze niet afspelen of je bestelt een figuur, opent deze en wil hem dan terugsturen omdat het toch niet jouw ding is). Deze producten zijn niet meer in verkoopbare staat en kunnen we dus niet terug aanvaarden. Indien ze nog in de plastic wrap of doos zitten aanvaarden we ze zonder problemen terug. Ik zal die zin laten aanpassen zodat hij wat duidelijker is.
Indien er iets beschadigd arriveert, laat het ons dan weten dan kunnen we er iets aan doen. Stuur ons een mailtje met hoe het product verpakt was en of de verpakking beschadigd was, zodat we kunnen nakijken waar het probleem zit en hoe we het kunnen oplossen zodat de volgende DVD in perfecte staat arriveert.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen