aniway.nlaniway.nl
 Help Help  aniway.nl AniWay
 Rules Regels  Leden Leden
 Zoeken Zoeken  Groepen Groepen
 Gebruikerspaneel Gebruikerspaneel  Inloggen Inloggen
 * Registreren
Laatste 5 Actieve Onderwerpen
16:26  Nieuwe Manga aanwinsten   Ash Ketchu
15:18  Nieuwe Merchandise aanwinsten ...   Kam
09:21  Laatst voltooide anime + ...   Ash Ketchu
04:40  [TK] Manga: Golden Kamuy, ...   Kerrirri-c
23:19  дом 2   FrancisVup
Het is nu 30 aug 2019 16:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1034 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 69  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Klaaghoek
BerichtGeplaatst: 10 mei 2019 22:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 jan 2009 20:37
Woonplaats: ZH
Na lange tijd een nieuwe New 2DS XL in de uitverkoop gekocht.
Alles was fantastisch, tot ik na setup bij het home menu kwam.

Een klein streepje vaste verkleurde pixels...
Dichtbij het midden van het scherm.

Mwa, meer doorzichtig. Erg goed te zien op fellere kleuren.
Zo isset altijd een donkere kleur dan wat het hoort.

Omruilen gaat helaas niet, ik heb ook al JScreenFix een uur geprobeerd. geen resultaat.
Kan misschien ook stof tussen de layers van het scherm zitten, en daar kan ik niet bij zonder de garantie en handheld te verklooien.
Dus ermee leven (moeilijk met ocd) of kijken of ik het naar Nintendo kan sturen (Heb immers garantie).
En dan is het nog maar de vraag of ze gewoon het scherm vervangen, een nieuwe terug sturen, of een refurbished.. En dat laatste wil ik al helemaal niet.

Morgen dus misschien bellen en hopen voor het beste.


Edit: Telefoon is alleen werkdagen, heb ze maar een email gestuurd.
Kan ik ook veel duidelijker in zijn/foto's toevoegen.

_________________
Afbeelding
Afbeelding
Anime List // Figure Collection // Twitter // Inactive GFX Designer


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Klaaghoek
BerichtGeplaatst: 14 mei 2019 20:11 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 mei 2010 21:14
Woonplaats: Oost-Drenthe щ(゚Д゚щ)
Eigenlijk voor "reasons to be happy", maar omdat dat topic een beetje dood is hier: Ik heb een nieuwe baan, wooh!

En omdat we dan toch in de klaaghoek zijn: Ik heb voor deze baan het meest lange en meest vreemde sollicitatieproces ooit gehad, maar ik hou het liever daarbij, want je weet het nooit met de kleine kans dat uitzendbureau/recruiter/nieuwe baas deze post vindt en dan wil ik niet hier een uitgebreide rant er over hebben staan die nog jaren later gevonden kan worden. :P Uiteindelijk ben ik gewoon binnen en daar gaat het om. Ga m'n best doen en hoop op eindelijk een baan met zekerheid, zo klinkt het in ieder geval wel. :)

WizardOfOss schreef:
Maar goed, inmiddels al wel gezien dat ik onomstotelijk recht heb op €600 compensatie, dat is dan uiteraard wel weer een lekker goedmakertje. Nu schijnt het wel weer een heel gedoe te zijn om dat bedrag ook daadwerkelijk op je rekening te krijgen. En is de kans groot dat de KLM een gebrek aan het toestel onder "overmacht" zal gaan scharen, terwijl er al lang juridische uitspraken zijn dat dat zeker niet het geval is. Maar dat is van later zorg. Ik ben nu toch vooral blij dat ik na een terugreis van in totaal 31 uur toch eindelijk thuis ben.


Da's dan een baalmoment om de vakantie af te sluiten, hopelijk krijg je in ieder geval al die compensatie er voor terug!

l-gaim schreef:
Joepie jee. Een bezorger heeft een grote hoeveelheid eten bij mij afgeleverd die voor een van mijn buren bestemd is. Er zit voedsel bij dat in de vriezer/koelkast moet en niet in een koelbox zit. De man deed niet open omdat hij niet thuis was. Binnen had ik niet genoeg ruimte voor zes grote dozen voedsel, dus het staat voor mijn deur.

Nu, anderhalf uur later, is hij nog steeds niet thuis - niet dat ik kan aanbellen, bij zijn flat is geen bel |:(

Edit: ruim 2 uur later, nog steeds niemand... Edit 2 : zes uur in de ochtend, nog steeds ligt de boel er. Straks briefje in zijn bus, en als het er vanvond nog staat, pleur ik het wel voor zijn deur. :((


Aparte keuzes van de postbezorger om het voor jouw deur dumpen als een betere plek te zien dan voor de buurman zijn deur te dumpen? :b Vast omdat er getekend voor moest worden?

Cookiemonster schreef:
Ga ik zeker doen. Sowieso de komende tijd veel in de weer met het ziekenhuis dus daar voel ik me ook minder bezwaard door nu. Ze moeten nog wel een vervanger vinden, gaat nog lastig worden denk ik. Ben al bezig om contacten te leggen, hoewel ik niet van plan ben voor september weer aan de slag te gaan. Eerst alles rustig op een rijtje zetten. En gericht zoeken naar iets geschikts. En het UWV houdt je sowieso wel bezig.


Als je er de financiële mogelijkheid voor hebt, moet je dat zeker doen. Ik had ook met mijn laatste baan dat ik van de ene in de andere drukke baan gehopt was en had al bijna een volledig kalenderjaar geen enkele vorm van vakantie gehad, terwijl die beide banen ook zeer veel werk in avonden/weekenden/overuren op kantoor hadden. Ik wilde ook gewoon even een paar weken goed bijkomen in plaats van meteen al me op de arbeidsmarkt gooien (in mijn situatie komen dan vaak ook al meteen recruiters met allemaal drukke telefoontjes en loze beloftes om de hoek kijken). Neem gewoon even goed je rust/mini-vakantie zodat je zelfverzekerder weer kan gaan zoeken. :)

Kam schreef:
Na lange tijd een nieuwe New 2DS XL in de uitverkoop gekocht.
Alles was fantastisch, tot ik na setup bij het home menu kwam.

Een klein streepje vaste verkleurde pixels...
Dichtbij het midden van het scherm.

Mwa, meer doorzichtig. Erg goed te zien op fellere kleuren.
Zo isset altijd een donkere kleur dan wat het hoort.

Omruilen gaat helaas niet, ik heb ook al JScreenFix een uur geprobeerd. geen resultaat.
Kan misschien ook stof tussen de layers van het scherm zitten, en daar kan ik niet bij zonder de garantie en handheld te verklooien.
Dus ermee leven (moeilijk met ocd) of kijken of ik het naar Nintendo kan sturen (Heb immers garantie).
En dan is het nog maar de vraag of ze gewoon het scherm vervangen, een nieuwe terug sturen, of een refurbished.. En dat laatste wil ik al helemaal niet.

Morgen dus misschien bellen en hopen voor het beste.


Edit: Telefoon is alleen werkdagen, heb ze maar een email gestuurd.
Kan ik ook veel duidelijker in zijn/foto's toevoegen.


Het lijkt me dat zoiets gewoon onder de garantie van Nintendo moet vallen (zeker omdat je 'm nieuw hebt gekocht?). Wel stom natuurlijk, pak je net iets nieuws uit en kan je meteen naar de klantenservice er mee...

_________________
Verkoop en gezocht I Figure-blog I MFC I Cosplay

Next con/event:
Animecon 2019:
Friday: Vocaloid - Calne Ca (partial)
Saturday: Gurokawaii coord
Sunday: TERA - Elin Priestess (debut!)

Afbeelding
Gives lectures and events at conventions & Staff YaYcon


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Klaaghoek
BerichtGeplaatst: 14 mei 2019 20:30 
Offline
AniWay Proefleescoördinator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jan 2007 22:53
Gefeliciteerd Maakie! Hopelijk wel iets dat een beetje aansluit bij wat je wilt?

_________________
DeviantArt - Instagram - Boekenblog - MyAnimeList


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Klaaghoek
BerichtGeplaatst: 14 mei 2019 20:40 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 jan 2009 20:37
Woonplaats: ZH
Nog geen reactie van Nintendo...
Wel Ubisoft eindelijk, na 2 maanden.

Had de spaarpunten van mijn eerste bestelling nooit gekregen.
Dat het ze 2 maanden duurt om die te geven...

Citaat:
Het lijkt me dat zoiets gewoon onder de garantie van Nintendo moet vallen (zeker omdat je 'm nieuw hebt gekocht?). Wel stom natuurlijk, pak je net iets nieuws uit en kan je meteen naar de klantenservice er mee...

idd. Net zoals met de Switch (Slechte gewoonte opgebouwd) had ik er al wat games voor om te spelen.
Tis dan wel allemaal Zelda en Pokemon, but still :V

Ik wou de 3DS Ace Attorneys halen van de eShop sale (digital only, wryyyy), maar sinds de NNID systeem-gebonden is, daarmee wachten.
Volgende sale, hopelijk.

Week later update:
Eindelijk kunnen bellen tijdens hun werkuren, de email had normaal binnen paar dagen beantwoord moeten worden.
Persoon aan de telefoon had het snel gevonden en mij de OK gegeven om het reparatie formulier in te vullen.
Blijft jammer dat ik de sale nu mis though :/
Ach, heb genoeg zelda/pokemon om tot de volgende keer bezig te houden.
VC1 was 2 maanden terug ook al in de uitverkoop.

_________________
Afbeelding
Afbeelding
Anime List // Figure Collection // Twitter // Inactive GFX Designer


Laatst bijgewerkt door Kam op 20 mei 2019 17:29, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Klaaghoek
BerichtGeplaatst: 15 mei 2019 12:39 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 01 jan 2010 20:00
Woonplaats: Achter de hunebedden
@Maakie
Gefeliciteerd met je nieuwe job :D

Ik ben nog niet actief aan het zoeken, maar wordt via LinkedIn gewoon al gevonden. Dat heeft geresulteerd in een aantal leuke contacten. Volgende week al twee kennismakingsgesprekken (eentje lijkt me sowieso al goed, de andere twijfel ik nog). Ga ik wel gewoon doen, is ook handig om er weer in te komen qua hoe jezelf profileren. Wie weet zit er iets geschikts bij. en anders dus goede oefening.

Krijg overigens dagelijks wel reacties via LinkedIn, dus qua zichtbaarheid zit het wel snor. Maar ik trek er voldoende tijd voor uit.

_________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough.
--- Albert Einstein


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Klaaghoek
BerichtGeplaatst: 16 mei 2019 17:03 
Offline
AniWay Hoofdredacteur
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 jul 2004 20:47
Klaag: de RHD2-vaccinatie is nog steeds duur... Net mijn twee konijnen laten inenten, en de rekening blijft schrikken: €115 in totaal. Maar ja, liever dit dan dat je huisdieren bezwijken aan 'super-ebola exclusief voor konijntjes'. Dat klinkt misschien overdreven, maar supervirussen die je in rampenfilms ziet zijn tam in vergelijking met RHD(2). Het virus wordt verspreid via direct en indirect contant en kan maanden overleven buiten een lichaam. De incubatietijd is 16-48 uur. Zodra de symptomen te zien zijn, is het einde verhaal: het konijn sterft binnen twee dagen een afschuwelijke dood door inwendige bloedingen. Het virus veegt met gemak 90% van een konijnenpopulatie van de kaart en de voornaamste redenen dat het geen 100% is, is omdat konijntjes onder de 8 weken immuun zijn.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Klaaghoek
BerichtGeplaatst: 18 mei 2019 20:47 
Offline

Geregistreerd: 30 mei 2009 21:05
Woonplaats: Haaglanden
Maakie schreef:
Eigenlijk voor "reasons to be happy", maar omdat dat topic een beetje dood is hier: Ik heb een nieuwe baan, wooh!


Yay!

Citaat:
l-gaim schreef:
Joepie jee. Een bezorger heeft een grote hoeveelheid eten bij mij afgeleverd die voor een van mijn buren bestemd is. Er zit voedsel bij dat in de vriezer/koelkast moet en niet in een koelbox zit. De man deed niet open omdat hij niet thuis was. Binnen had ik niet genoeg ruimte voor zes grote dozen voedsel, dus het staat voor mijn deur.

Nu, anderhalf uur later, is hij nog steeds niet thuis - niet dat ik kan aanbellen, bij zijn flat is geen bel |:(

Edit: ruim 2 uur later, nog steeds niemand... Edit 2 : zes uur in de ochtend, nog steeds ligt de boel er. Straks briefje in zijn bus, en als het er vanvond nog staat, pleur ik het wel voor zijn deur. :((


Aparte keuzes van de postbezorger om het voor jouw deur dumpen als een betere plek te zien dan voor de buurman zijn deur te dumpen? :b Vast omdat er getekend voor moest worden?


Volledig mijn eigen schuld, had het voorgesteld het daar te zetten omdat het anders 1) de gallerij blokkeerde en 2) de duiven en meeuwen waarschijnlijk een zooi hadden gemaakt van het eten in de (doorzichtige) plastic zakken.

Briefje heeft geholpen, toen ik 's avonds terug kwam, was het weg. Geen bedankje ofzo, dat was blijkbaar te veel moeite. Dus voor die persoon neem ik echt nooit meer iets aan... :((
Uiteindelijk heeft dat voedsel dus tenminste 12 uur buiten gelegen, 's ochtends vol in de zon. :roll:

_________________
Mijn model kit website


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Klaaghoek
BerichtGeplaatst: 20 mei 2019 19:43 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 apr 2014 17:13
Woonplaats: Oss
WizardOfOss schreef:
Maar goed, inmiddels al wel gezien dat ik onomstotelijk recht heb op €600 compensatie, dat is dan uiteraard wel weer een lekker goedmakertje. Nu schijnt het wel weer een heel gedoe te zijn om dat bedrag ook daadwerkelijk op je rekening te krijgen. En is de kans groot dat de KLM een gebrek aan het toestel onder "overmacht" zal gaan scharen, terwijl er al lang juridische uitspraken zijn dat dat zeker niet het geval is. Maar dat is van later zorg. Ik ben nu toch vooral blij dat ik na een terugreis van in totaal 31 uur toch eindelijk thuis ben.

Nou, vorige week zondag via de klachtenpagina van KLM het verzoek om compensatie ingediend, iets wat eigenlijk al verbazingwekkend makkelijk ging: inloggen, vlucht selecteren, bankgegevens invullen, en de rest zoekt KLM zelf uit. Dus geen gedoe over hoe lang de exacte vertraging was of op welke compensatie je recht meent te hebben. Uiteraard hebben ze die informatie zelf al, maar het zijn toch allemaal weer stapjes die de drempel hoger zouden maken. Maar wat schertst mijn verbazing: afgelopen vrijdag al reactie: ik heb inderdaad recht op €600 compensatie, binnen drie weken zal het op mijn rekening staan.

Aangezien ik het bedrag nog niet binnen heb moet ik uiteraard nog even een kleine slag om de arm houden, maar vooralsnog niets dan lof voor deze afhandeling door de KLM. Bedrijven die een klant zonder morren gewoon geven waar ze recht op hebben, ze zijn zeldzaam maar ze bestaan nog....

_________________
MyMangaList / MyAnimeList / WhatIwatch / Youtube / Foto's


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Klaaghoek
BerichtGeplaatst: 21 mei 2019 18:49 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 mei 2010 21:14
Woonplaats: Oost-Drenthe щ(゚Д゚щ)
Mijn tweede werkdag bij mijn nieuwe baan gaat zijn op de dag van de landelijke stakingen van bijna alle OV-vervoerders en mijn nieuwe baan is een drama om met de auto te bereiken (midden in een stadscentrum, geen directe autoweg in de buurt, dure, weinig en ver weg gelegen parkeerplaatsen).

Afbeelding

Dus het is een behoorlijk uitzoekwerk om de alternatieven te onderzoeken (gedeelde taxi / uber ??)...of ik moet gigantisch vroeg zelf met de auto van huis weg en dus dan maar hopen dat ik alsnog op tijd daar ben want ik kan absoluut de extra file/vertraging niet inschatten, massa's mensen die anders in het OV zouden zitten gaan nu de weg op, dus het wordt een drama. Is de reistijd verdubbeld? Of zal het nog erger zijn? Al dit nadenken helpt me niet echt om zen te proberen met deze nieuwe baan te starten. :(

Ik snap heel goed waarom er stakingen zijn, maar een volledige dag staken is echt te over the top met de 'schade' die ze veel mensen aandoen...ze kunnen toch ook een 'belangrijk moment' pakken (bijvoorbeeld tijdens de spits) zou toch ook al genoeg moeten zijn om een punt te maken denk ik dan. :/ Of zoals wel eens in andere landen gebeurd: Geen kaartjes controleren en aankondigen dat mensen gratis mogen reizen, dan wordt alleen de werkgever geschaad (wat de bedoeling is van zo'n staking) en niet de klant.

Kleinere klaag: Powerbank stuk en vindt het toch wel fijn om eentje als backup op me te hebben. Dus ik heb even onderzoek gedaan en blijkbaar heeft de Action wel wat redelijke modellen, dus heb er eentje voor een 10tje gekocht. Uit automatisme gezegd dat ik geen bonnetje nodig heb bij de kassa en je raad het al...kom thuis en die powerbank is niet supported voor mijn type telefoon. :roll:

ChronicVillainy schreef:
Gefeliciteerd Maakie! Hopelijk wel iets dat een beetje aansluit bij wat je wilt?


Dank je! En dat zeker! Ik post de werkgever en functie liever niet op Aniway, maar je hebt me op LinkedIn dus zal de functie binnenkort zien verschijnen. :wink: Het lijkt op eerder werk dat ik gedaan heb, waar ik heel graag naar terug wilde en ook zeker groeimogelijkheden zijn. :) Ik hoop echt nu iets geland te hebben waar ik nog een lange tijd kan blijven en kijk (ondanks mijn geklaag hierboven) uit naar mijn eerste dag volgende week!

l-gaim schreef:
Yay!


Cookiemonster schreef:
@Maakie
Gefeliciteerd met je nieuwe job :D


:D

l-gaim schreef:
Briefje heeft geholpen, toen ik 's avonds terug kwam, was het weg. Geen bedankje ofzo, dat was blijkbaar te veel moeite. Dus voor die persoon neem ik echt nooit meer iets aan... :((
Uiteindelijk heeft dat voedsel dus tenminste 12 uur buiten gelegen, 's ochtends vol in de zon. :roll:


Eigen schuld dikke bult als hij er een halve voedselvergiftiging van heeft opgelopen. :P

Cookiemonster schreef:
Ik ben nog niet actief aan het zoeken, maar wordt via LinkedIn gewoon al gevonden. Dat heeft geresulteerd in een aantal leuke contacten. Volgende week al twee kennismakingsgesprekken (eentje lijkt me sowieso al goed, de andere twijfel ik nog). Ga ik wel gewoon doen, is ook handig om er weer in te komen qua hoe jezelf profileren. Wie weet zit er iets geschikts bij. en anders dus goede oefening.

Krijg overigens dagelijks wel reacties via LinkedIn, dus qua zichtbaarheid zit het wel snor. Maar ik trek er voldoende tijd voor uit.


Dat klinkt zeker goed! Netwerkgesprekken kunnen nooit kwaad, inderdaad ook een goede oefening voor als je later aan de bak moet met 'echt' solliciteren. Fijn om te horen dat het er op lijkt dat je redelijk snel weer verder kan. :)

WizardOfOss schreef:
WizardOfOss schreef:
Maar goed, inmiddels al wel gezien dat ik onomstotelijk recht heb op €600 compensatie, dat is dan uiteraard wel weer een lekker goedmakertje. Nu schijnt het wel weer een heel gedoe te zijn om dat bedrag ook daadwerkelijk op je rekening te krijgen. En is de kans groot dat de KLM een gebrek aan het toestel onder "overmacht" zal gaan scharen, terwijl er al lang juridische uitspraken zijn dat dat zeker niet het geval is. Maar dat is van later zorg. Ik ben nu toch vooral blij dat ik na een terugreis van in totaal 31 uur toch eindelijk thuis ben.

Nou, vorige week zondag via de klachtenpagina van KLM het verzoek om compensatie ingediend, iets wat eigenlijk al verbazingwekkend makkelijk ging: inloggen, vlucht selecteren, bankgegevens invullen, en de rest zoekt KLM zelf uit. Dus geen gedoe over hoe lang de exacte vertraging was of op welke compensatie je recht meent te hebben. Uiteraard hebben ze die informatie zelf al, maar het zijn toch allemaal weer stapjes die de drempel hoger zouden maken. Maar wat schertst mijn verbazing: afgelopen vrijdag al reactie: ik heb inderdaad recht op €600 compensatie, binnen drie weken zal het op mijn rekening staan.

Aangezien ik het bedrag nog niet binnen heb moet ik uiteraard nog even een kleine slag om de arm houden, maar vooralsnog niets dan lof voor deze afhandeling door de KLM. Bedrijven die een klant zonder morren gewoon geven waar ze recht op hebben, ze zijn zeldzaam maar ze bestaan nog....


Da's mooi om te horen! Nogal anders dan het verhaal dat ik zo ga posten in het TNT (PostNL) slecht-topic... :lol:

_________________
Verkoop en gezocht I Figure-blog I MFC I Cosplay

Next con/event:
Animecon 2019:
Friday: Vocaloid - Calne Ca (partial)
Saturday: Gurokawaii coord
Sunday: TERA - Elin Priestess (debut!)

Afbeelding
Gives lectures and events at conventions & Staff YaYcon


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Klaaghoek
BerichtGeplaatst: 23 mei 2019 07:58 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 jan 2009 20:37
Woonplaats: ZH
erm... WTF did the Paypal calculator go?

Ik had het zelfs gebookmarked, omdat ik het zo vaak gebruikte om te checken of de exchange rate gunstiger was, en nu brengt het mij alleen naar mijn saldo pagina waar ik niks aan heb :|

_________________
Afbeelding
Afbeelding
Anime List // Figure Collection // Twitter // Inactive GFX Designer


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Klaaghoek
BerichtGeplaatst: 23 mei 2019 10:12 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 01 jan 2010 20:00
Woonplaats: Achter de hunebedden
@Maakie
Eerste gesprek gehad en dat verliep prima. Zeker leuke opdrachten daar. Nog wel even wachten totdat ik klaar ben bij mijn huidige job. Andere gesprek ging niet door wegens omstandigheden. Rebound dus.

_________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough.
--- Albert Einstein


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Klaaghoek
BerichtGeplaatst: 23 mei 2019 10:53 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 21 jul 2013 15:39
@Maakie Checkte gelijk google toen je t over OV stakingen had, ik heb geluk ik hoef die dag niet met t OV maar was t 1 dag later had ik ook een probleempje gehad met naar mn werk/dagbesteding gaan. :shock: :?

_________________
Byakko no Kogenta, Kenzan!

Con 2019: Tomo Fair Nijmegen
Cosplay: Black Jack
https://myanimelist.net/animelist/Kogenta3


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Klaaghoek
BerichtGeplaatst: 24 mei 2019 15:52 
Offline
AniWay Redacteur
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 25 jul 2004 18:44
Woonplaats: Nederland
De Uniqlo krijgt Detective Conan shirts later deze maand!

*kijkt op site*

Waarom zijn de Conan shirts alleen verkrijgbaar als vrouwenshirts? Waarom sowieso de scheiding met series als Naruto, Bleach en YuYu Hakusho alleen als mannenshirts, en Conan, Ranma 1/2 en Inuyasha alleen voor vrouwen? Waarom niet gewoon unisex model? >_>

_________________
"One dumbbell, Watson! Consider an athlete with one dumbbell! Picture to yourself the unilateral development, the imminent danger of a spinal curvature. Shocking, Watson, shocking!" - The Valley of Fear


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Klaaghoek
BerichtGeplaatst: 24 mei 2019 18:46 
Offline
AniWay Hoofdredacteur
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 jul 2004 20:47
Ash Ketchum schreef:
Waarom zijn de Conan shirts alleen verkrijgbaar als vrouwenshirts? Waarom sowieso de scheiding met series als Naruto, Bleach en YuYu Hakusho alleen als mannenshirts, en Conan, Ranma 1/2 en Inuyasha alleen voor vrouwen?


Ik stel me nu een koude oorlog voor in de kledingwinkel: de herenafdeling is van Shonen Jump, de vrouwenafdeling van Shonen Sunday; Wie het waagt over de grens te stappen, wordt opgepakt door de militaire modepolitie.

Gerelateerde vraag: waarom is het zo moeilijk om comfortabele effen t-shirts te vinden in mijn maat? Beste vondst tot nu toe zijn de jongensshirts maat 158-164 van de C&A... Herenshirts zijn te groot en vrouwenshirts volgens altijd een of andere domme trend zoals 'dit jaar zetten we overal kreeften en/of mopshondjes op', 'het is bij deze verboden shirts te dragen die je broek raken', of nog de ergste 'alles moet doorschijnen -alles!'.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Klaaghoek
BerichtGeplaatst: 24 mei 2019 20:56 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 apr 2014 17:13
Woonplaats: Oss
Zouden zorgverzekeraars dat als een geldige reden voor een geslachtsoperatie beschouwen? :clown:

(oei, mag zo'n grap in deze tijd eigenlijk nog wel?)

_________________
MyMangaList / MyAnimeList / WhatIwatch / Youtube / Foto's


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1034 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 69  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling