aniway.nlaniway.nl
 Help Help  aniway.nl AniWay
 Rules Regels  Leden Leden
 Zoeken Zoeken  Groepen Groepen
 Gebruikerspaneel Gebruikerspaneel  Inloggen Inloggen
 * Registreren
Laatste 5 Actieve Onderwerpen
09:21  Laatst voltooide anime + ...   Ash Ketchu
04:40  [TK] Manga: Golden Kamuy, ...   Kerrirri-c
23:19  дом 2   FrancisVup
16:37  Probleem met updaten ...   Blackbutle
16:26  welke manga's heb je juist ...   Ash Ketchu
Het is nu 30 aug 2019 13:54

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2294 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 153  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 19 aug 2015 16:34 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 jul 2006 18:58
Woonplaats: Asten, Nederland
Heb je de rekening naar postnl gestuurd? plus foto van wat er inzat? dan kunnen ze ook zien wat de echte waarde was. Dus wie weet betalen ze dan nog net ff wat meer terug.
€7,80 lijkt me te weinig.

_________________
Afbeelding
Koop op: Amazon | Read at: Globalmix
JAPANES V-KEI/ROCK MUSIC NEWS, REVIEWS, AND MORE!
J-ROCK'N'ROLL | J-MUSIC STRIKE | VKEI KONKON


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 22 aug 2015 20:42 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 mei 2010 21:14
Woonplaats: Oost-Drenthe щ(゚Д゚щ)
Maru_Nagashiwa schreef:
Heb je de rekening naar postnl gestuurd? plus foto van wat er inzat? dan kunnen ze ook zien wat de echte waarde was. Dus wie weet betalen ze dan nog net ff wat meer terug.
€7,80 lijkt me te weinig.


Ja, de douanerekening, foto van de dichte en geopende doos en de screenshots van mijn bestelling bij de winkel.

Het is zeker te weinig, want een grove inschattig is dat ik maximaal 20-25 euro aan douanekosten + PostNL kosten samen had moeten betalen. Nu betaal ik daar dus nog steeds het dubbele van met die teruggave er bij.

Ondertussen heb ik trouwens FromJapan die echt ver-schrik-ke-lijk vaag aan het reageren is en volgensmij helemaal niet snapt waar ik het over heb. Daarnet heb ik de volgende mail gehad "Please understand that it's not allowed for us to alter invoices and send you fake invoices. We can not send you another invoice."

Maar ik heb nooit en dan ook echt nooit om andere invoices gevraagd! Ik heb namelijk al mijn screenshot met de echte invoice en dus genoeg bewijs. Volgensmij zit er iemand achter de computer van hun klantenservice die standaard mensen verwacht die alles undervaluen en dan achteraf komen huilen als spullen beschadigd/kwijt zijn of ze een extra rekening hebben gekregen. Misschien dat daarom ze zo rot tegen mij doen, omdat ze niet goed opletten en denken dat ik "zo'n geval" ben. Ik heb gewoon elke manier inmiddels gebruikt om ze uit te leggen wat de situatie is, ik weet gewoon niet meer hoe ik het moet zeggen met andere Engelse woorden dat ze me wel begrijpen. :/

Naast mijn vorige probleem heb ik trouwens ook irritatie die opbouwt met mijn dichtsbijzijndste postkantoor voor al een tijdje. Als ik er heen ga maak ik bijna exact hetzelfde scenario mee:

Ik kom aan met het gemist-briefje die je de eerste keer krijgt als je een pakketje mist (ik pas altijd op internet aan dat 'ie naar het postkantoor moet).
"Ja maar dat is een briefje dat ze nog een keer komen, we hebben je pakketje niet!"
Ik leg uit dat ik het op internet heb aangepast en vraag of ze ajb willen kijken.
"Nou, zucht, okay dan. Ik kijk wel even." *komt terug na nog geen 20 seconden* "We hebben het niet, ik zei toch dat je tot morgen moest wachten."
Ik leg weer uit dat ik het op internet heb aangepast en dat het er moet zijn.
*vaak met rollende ogen en meer gezucht en gekreun* "Okee ik kijk weer." *ietsjes later* "Oh, teehee, hier is het!"
TOLD YOU FUCKING SO denk ik dan, maar zeg ik niet hardop

Kijk, als dit nou 1 of 2 keer gebeurd, okay. Maar exact dit scriptje heb ik nu al de laatste 6-7 keer dat ik er heen ging doorlopen, dus ben het een beetje zat. Voelt voor mij vooral alsof ze er helemaal geen zin om PostNL dingen te doen in hun zaakje en liever deze mensen zsm weg zien (terwijl ik daar toch elke keer in de wachtrij sta).

_________________
Verkoop en gezocht I Figure-blog I MFC I Cosplay

Next con/event:
Animecon 2019:
Friday: Vocaloid - Calne Ca (partial)
Saturday: Gurokawaii coord
Sunday: TERA - Elin Priestess (debut!)

Afbeelding
Gives lectures and events at conventions & Staff YaYcon


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 25 aug 2015 20:52 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 mei 2010 21:14
Woonplaats: Oost-Drenthe щ(゚Д゚щ)
FromJapan, echt waaaaaaaat, dikkke:

Afbeelding

naar hun!

*ehem*

Ik zat nog midden in een gesprek met ze, waarbij ik uitlegde dat mijn computer echt geen virussen of andere rare problemen had (waar zij dus eerst de fout steeds op wezen), sturen ze me terug na een paar dagen stilte:

FromJapan costumer service herpderp die huurrr schreef:
Dear xxx,

Thank you very much for your email.

Don't hesitate being back to us in the future for any question
or request. We will be glad to assist you again.

Kind Regards,
fromjapan.co.jp


Dat is dus een nette manier om stfu te zeggen tegen mij. Dus ik stik er maar in met de foute rekening die ik van ze heb gekregen. Het enige dat ik kan doen is die 7,80 van PostNL accepteren, want PostNL wil niet veel meer voor me doen tenzij de shop hun contacteert, bah.

Ik ben echt pisnijdig en zal nooit meer deze proxy gebruiken, ookal zijn er genoeg mensen om mij heen die wel tevreden met ze zijn. Ze zijn alleen een goede proxy als je het bij de website houdt en je nooit met hun costumer "service" te maken moet hebben. Bah, bah, BAH!

Sorry voor de rant hier.

_________________
Verkoop en gezocht I Figure-blog I MFC I Cosplay

Next con/event:
Animecon 2019:
Friday: Vocaloid - Calne Ca (partial)
Saturday: Gurokawaii coord
Sunday: TERA - Elin Priestess (debut!)

Afbeelding
Gives lectures and events at conventions & Staff YaYcon


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 03 sep 2015 18:13 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 mei 2010 21:14
Woonplaats: Oost-Drenthe щ(゚Д゚щ)
Ik heb trouwens de laatste tijd dat mijn unreg SAL er in 2-3 weken is, terwijl vroeger het gebruikelijk was dat dit 4-6 weken was. Ik klaag zeker niet. :P

Ondertussen heb ik met het bovenstaande drama met PostNL en FromJapan het maar opgegeven en dat kleine beetje teruggave aangenomen...

Mbt mijn postkantoor heb ik een nieuwe methode bedacht. Ik doe alsof ik mijn briefje kwijt ben, waardoor ze niet dat ding te zien krijgen en hetzelfde herhalende scenario zich niet meer afspeelt, aangezien ze dan wel op een normale manier zoeken. :clown:

_________________
Verkoop en gezocht I Figure-blog I MFC I Cosplay

Next con/event:
Animecon 2019:
Friday: Vocaloid - Calne Ca (partial)
Saturday: Gurokawaii coord
Sunday: TERA - Elin Priestess (debut!)

Afbeelding
Gives lectures and events at conventions & Staff YaYcon


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 03 sep 2015 18:51 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 04 sep 2010 18:08
Woonplaats: Oosterbeek
Wat zou er gebeuren als je het adres van het postkantoor als afleveradres kiest bij het online bestellen? Bewaren ze het pakketje dan gewoon voor je?

Ik ben zo moe van die oeroude procedure waarmee ze eerst een keer 's middags bij mij moeten aanbellen terwijl ik op mijn werk zit, voordat ik het op het postkantoor kan ophalen. Dat levert een extra dag vertraging op en de pakketbezorger maakt een zinloos ritje. Dit moet toch anders kunnen? Of bezorg dan op zijn minst ook op beide dagen in het weekend en 's avonds, maar nee hoor. :roll:

_________________
MyAnimeList - MyFigureCollection - Rubberslug - VNDB


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 03 sep 2015 20:55 
Offline
AniWay Proefleescoördinator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jan 2007 22:53
@Yupa: Ik werk toevallig bij een winkel met een postagentschap*, dus ik kan dit wel beantwoorden. Als er pakketjes bij ons worden afgeleverd, worden deze ingescand via een terminal en bij ons 3 weken in bewaring gebracht. Dit geldt voor zowel de 'niet thuis' pakketjes als de 'pakjes gemak'. Dat laatste is een optie van een aantal Nederlandse webwinkels om het naar het dichtstbijzijnde postkantoor te laten sturen in plaats van naar huis (Zalando en Esprit hebben bijvoorbeeld deze optie); het postkantoor is dan wel het afleveradres, maar het staat op de zending dat het om een pakje gemak gaat; verder zijn dezelfde regels als bij 'niet thuis' zendingen van toepassing. Gezien het in dit draadje vaak om buitenlandse websites gaat, gaat die vlieger natuurlijk niet op.

Wanneer 'pakje gemak' geen optie is, voldoet het simpelweg invullen van het adres van het postkantoor absoluut niet. Dan krijgt het postkantoor namelijk niet het pakket aangeboden als een 'niet thuis'/'pakje gemak' zending, maar als een pakket voor het postkantoor zélf. In plaats van dat hij ingescand wordt, moet het personeel van het postkantoor ervoor tekenen (zoals je zelf bij de deur doet), om nog niet te spreken van eventuele douane- of rembourskosten, of de verzendkosten wanneer het pakket niet wordt opgehaald. In dat geval zouden wij het pakket dus weigeren aan te nemen en wordt het weer teruggestuurd naar de afzender. Uitzonderingen maken is niet.te.doen.

Ik kan natuurlijk niet spreken voor ieder postagentschap, maar ik kan het dus niet aanraden om het adres van het postkantoor op te geven als afleveradres zonder overleg met het postkantoor.

Dan ben ik het er verder wel mee eens dat het hele 'niet thuis' systeem ongelooflijk omslachtig is, zeker in de huidige tijd waarbij er overdag vaak niemand thuis is.

* een winkel met een postagentschap dus. Ik ben dus geen medewerker van PostNL zelf, dus de hoe en de waarom? Geen idee...

_________________
DeviantArt - Instagram - Boekenblog - MyAnimeList


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 03 sep 2015 22:22 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 04 sep 2010 18:08
Woonplaats: Oosterbeek
Bedankt voor de heldere uitleg!

EDIT: zo herkenbaar...
Afbeelding

_________________
MyAnimeList - MyFigureCollection - Rubberslug - VNDB


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 06 sep 2015 00:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 11 sep 2006 15:16
Woonplaats: The Hague
Iemand hier al eens last gehad van het volgende:

MyParcel pakketpost (let wel: PAKKETpost) aangemaakt. MyParcel is een bedrijf wat verstuurd via PostNL maar als je veel verstuurd wordt je verzendkosten goedkoper, ideaal voor webshops en dergelijke. Alle regels gelden zoals PostNL alleen als er een probleem ontstaat contacten we MyParcel en gaan zij naar de oplossing of de oorzaak zoeken.
Afijn: Pakketpost naar Belgie. Afgelopen brievenbuspost waren binnen 3 dagen aangekomen bij bestemming. 2,5 week later is de pakketpost er nog niet. Na een week contacte de bestemming ons dat het er nog niet was en of er wat mis was. Wij contacten Myparcel/PostNL en na onderzoek is gebleken dat bij sorteren bij PostNL het PAKKETpost is gescant als BRIEVENBUSpost en dat de track en trace code niet werkt. (die staat nu nog steeds in 'in transit'). Hoe de fudge kan een pakket naar een brievenbus gaan. |:

Oplossing die beide partijen alleen maar kunnen aanbieden: De bestemming moet aangeven wanneer ze het hebben ontvangen. Niemand weet verder wat. How the..? Nu weet ik dat belgische post ook niet altijd je-van-het-is, maar zo iets geks nog nooit gehad. Lijkt er op dat Kiala naar Belgie betrouwbaarder is dan PostNL en BPost.

_________________
http://instagram.com/studioappeltjesgroen/ | http://studioappeltjesgroen.etsy.com/ | http://www.facebook.com/studioappeltjesgroen/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 06 sep 2015 10:46 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 mei 2010 21:14
Woonplaats: Oost-Drenthe щ(゚Д゚щ)
Yupa schreef:
Wat zou er gebeuren als je het adres van het postkantoor als afleveradres kiest bij het online bestellen? Bewaren ze het pakketje dan gewoon voor je?

Ik ben zo moe van die oeroude procedure waarmee ze eerst een keer 's middags bij mij moeten aanbellen terwijl ik op mijn werk zit, voordat ik het op het postkantoor kan ophalen. Dat levert een extra dag vertraging op en de pakketbezorger maakt een zinloos ritje. Dit moet toch anders kunnen? Of bezorg dan op zijn minst ook op beide dagen in het weekend en 's avonds, maar nee hoor. :roll:

ChronicVillainy schreef:
@Yupa: Ik werk toevallig bij een winkel met een postagentschap*, dus ik kan dit wel beantwoorden. Als er pakketjes bij ons worden afgeleverd, worden deze ingescand via een terminal en bij ons 3 weken in bewaring gebracht. Dit geldt voor zowel de 'niet thuis' pakketjes als de 'pakjes gemak'. Dat laatste is een optie van een aantal Nederlandse webwinkels om het naar het dichtstbijzijnde postkantoor te laten sturen in plaats van naar huis (Zalando en Esprit hebben bijvoorbeeld deze optie); het postkantoor is dan wel het afleveradres, maar het staat op de zending dat het om een pakje gemak gaat; verder zijn dezelfde regels als bij 'niet thuis' zendingen van toepassing. Gezien het in dit draadje vaak om buitenlandse websites gaat, gaat die vlieger natuurlijk niet op.

Wanneer 'pakje gemak' geen optie is, voldoet het simpelweg invullen van het adres van het postkantoor absoluut niet. Dan krijgt het postkantoor namelijk niet het pakket aangeboden als een 'niet thuis'/'pakje gemak' zending, maar als een pakket voor het postkantoor zélf. In plaats van dat hij ingescand wordt, moet het personeel van het postkantoor ervoor tekenen (zoals je zelf bij de deur doet), om nog niet te spreken van eventuele douane- of rembourskosten, of de verzendkosten wanneer het pakket niet wordt opgehaald. In dat geval zouden wij het pakket dus weigeren aan te nemen en wordt het weer teruggestuurd naar de afzender. Uitzonderingen maken is niet.te.doen.

Ik kan natuurlijk niet spreken voor ieder postagentschap, maar ik kan het dus niet aanraden om het adres van het postkantoor op te geven als afleveradres zonder overleg met het postkantoor.

Dan ben ik het er verder wel mee eens dat het hele 'niet thuis' systeem ongelooflijk omslachtig is, zeker in de huidige tijd waarbij er overdag vaak niemand thuis is.

* een winkel met een postagentschap dus. Ik ben dus geen medewerker van PostNL zelf, dus de hoe en de waarom? Geen idee...


Pakje Gemak had ik nog niet eerder van gehoord (maar nou koop ik ook weinig binnen Nederland, behalve van mede-anime-fans die geen shop zijn). Diensten zoals GLS en DHL experimenteren nu ook meer met flexibele bezorging. Nou ben ik geen fan van beide bezorgdiensten, maar pas had ik een GLS pakketje. Ik kreeg een dag van tevoren een "FlexDelivery" code waarbij ik kon kiezen uit een agenda met bezorgdagen of meteen een ophaalpunt.

Ik zou denken dat zoiets implementeren bij PostNL ook goed mogelijk zou zijn als iets een tracking code heeft. Maar je moet dan wel opletten enkele uren na zo'n mail al de bezorging te wijzigen, want het ligt maar een korte tijd in een (sorteer)loods.

Yupa schreef:


Hahaha, dat is echt de leukste die ik tot nu toe van die tekenares heb gezien! xD

Appeltjesgroen schreef:
Iemand hier al eens last gehad van het volgende:

MyParcel pakketpost (let wel: PAKKETpost) aangemaakt. MyParcel is een bedrijf wat verstuurd via PostNL maar als je veel verstuurd wordt je verzendkosten goedkoper, ideaal voor webshops en dergelijke. Alle regels gelden zoals PostNL alleen als er een probleem ontstaat contacten we MyParcel en gaan zij naar de oplossing of de oorzaak zoeken.
Afijn: Pakketpost naar Belgie. Afgelopen brievenbuspost waren binnen 3 dagen aangekomen bij bestemming. 2,5 week later is de pakketpost er nog niet. Na een week contacte de bestemming ons dat het er nog niet was en of er wat mis was. Wij contacten Myparcel/PostNL en na onderzoek is gebleken dat bij sorteren bij PostNL het PAKKETpost is gescant als BRIEVENBUSpost en dat de track en trace code niet werkt. (die staat nu nog steeds in 'in transit'). Hoe de fudge kan een pakket naar een brievenbus gaan. |:

Oplossing die beide partijen alleen maar kunnen aanbieden: De bestemming moet aangeven wanneer ze het hebben ontvangen. Niemand weet verder wat. How the..? Nu weet ik dat belgische post ook niet altijd je-van-het-is, maar zo iets geks nog nooit gehad. Lijkt er op dat Kiala naar Belgie betrouwbaarder is dan PostNL en BPost.


Was het pakketje zo klein dat het ook nog door de brievenbus (gepropt) zou kunnen?

Maar van zoiets geks heb ik ook nog nooit gehoord, maar ben verder ook niet bekend met MyParcel (behalve van naam).

_________________
Verkoop en gezocht I Figure-blog I MFC I Cosplay

Next con/event:
Animecon 2019:
Friday: Vocaloid - Calne Ca (partial)
Saturday: Gurokawaii coord
Sunday: TERA - Elin Priestess (debut!)

Afbeelding
Gives lectures and events at conventions & Staff YaYcon


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 07 sep 2015 20:33 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 aug 2009 18:50
Dat probleem met die track and trace hadden wij dus ook met PostNL. Samen met een collega houd ik de webshop orders bij, invoice deze en stuur ze op.

Wat bleek nou: je moet tegenwoordig je brievenbuspakketten bij PostNL invoeren en vervolgens aanbieden via hun website. Zodra je dat gedaan hebt, werken die codes wel.
Kwamen wij echter pas achter naar meerdere keren gebeld te hebben en hetzelfde antwoord te krijgen: "nee wij kunnen het ook niet zien en weten ook niet waar het is".

Ook nog eens een pakketje bezorgd op het verkeerde nummer, 75 ipv 57. Grappige was dat de klant dan eens aan ons ging vragen waar we het heen hadden gestuurd i.p.v. PostNL aan te kijken. Weet toch echt wel wat ik intyp :')

Oftewel: Lekker bezig PostNL, zelfs zakelijke post lukt jullie niet meer.

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 08 sep 2015 12:29 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 11 sep 2006 15:16
Woonplaats: The Hague
Het formaat van het pakketje weet ik niet, ik had deze niet ingepakt.. Maar het is aangekomen! Maar jemig wat onhandig om te wachten of het aangekomen is. >_<

_________________
http://instagram.com/studioappeltjesgroen/ | http://studioappeltjesgroen.etsy.com/ | http://www.facebook.com/studioappeltjesgroen/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 09 sep 2015 22:39 
Offline
AniWay Proefleescoördinator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jan 2007 22:53
Maakie schreef:
Pakje Gemak had ik nog niet eerder van gehoord (maar nou koop ik ook weinig binnen Nederland, behalve van mede-anime-fans die geen shop zijn). Diensten zoals GLS en DHL experimenteren nu ook meer met flexibele bezorging. Nou ben ik geen fan van beide bezorgdiensten, maar pas had ik een GLS pakketje. Ik kreeg een dag van tevoren een "FlexDelivery" code waarbij ik kon kiezen uit een agenda met bezorgdagen of meteen een ophaalpunt.

Ik zou denken dat zoiets implementeren bij PostNL ook goed mogelijk zou zijn als iets een tracking code heeft. Maar je moet dan wel opletten enkele uren na zo'n mail al de bezorging te wijzigen, want het ligt maar een korte tijd in een (sorteer)loods.


In zekere zin heeft PostNL al zoiets. Bij 'niet thuis' pakketjes hoort de postbode zo'n briefje met een 'niet thuis' code in de bus te gooien. Daarmee kun je aangeven wanneer je wilt dat ze de volgende dag komen (gezien ze in de regio waar ik werk vaak 2x komen; in de regio waar ik woon brengt de postbode het vaak op dezelfde dag nog naar het postkantoor tho dus ze zijn hier niet heel consequent in I guess), of dat je wilt dat het gelijk naar het postkantoor gaat. Dan gaat dit in de praktijk vaak alsnog mis; mensen zien het briefje te laat of er ligt helemaal geen briefje in de bus. Maar goed, dan moet alsnog het pakket 1x worden aangeboden voordat je het überhaupt kúnt aangeven.

_________________
DeviantArt - Instagram - Boekenblog - MyAnimeList


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 10 sep 2015 10:27 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 jul 2011 08:26
Het kan ook positief: Gisteren zou tussen 12 en 2 een aangetekend pakket afgeleverd worden. Op dat moment was niemand thuis, dus bij thuiskomst om half 5 vond ik een briefje in de bus met de mededeling dat vandaag tussen 12 en 2 een nieuwe poging gedaan zou worden. Gisteren om 5 uur stond opeens de TNT-bus voor mijn huis. De bezorger was toch nog in de buurt en dacht "ach, laat ik het nog eens proberen". Vriendelijke man, geweldige service, zo kan het dus ook.

_________________
Sometimes I feel like I'm a waste of life
A waste of time, a waste of love
I'm caught up in a predetermined role
It's a waste of heart, it's a waste of soul


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 10 sep 2015 11:42 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 01 jan 2010 20:00
Woonplaats: Achter de hunebedden
ildjarn-is-dead schreef:
Het kan ook positief: Gisteren zou tussen 12 en 2 een aangetekend pakket afgeleverd worden. Op dat moment was niemand thuis, dus bij thuiskomst om half 5 vond ik een briefje in de bus met de mededeling dat vandaag tussen 12 en 2 een nieuwe poging gedaan zou worden. Gisteren om 5 uur stond opeens de TNT-bus voor mijn huis. De bezorger was toch nog in de buurt en dacht "ach, laat ik het nog eens proberen". Vriendelijke man, geweldige service, zo kan het dus ook.

Dat deed mijn voormalige postbezorger ook en hij zette op zijn briefje een telefoonnummer dat ik kon bellen zodat hij nog een keer langs kon komen wanneer ik wel thuis was. Of hij bracht het pakketje naar ons PostNL servicepunt als dat beter uitkwam. Super die gast! Helaas is ie naar Zwolle ovegeplaatst intussen. Balen |:(

_________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough.
--- Albert Einstein


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 10 sep 2015 14:11 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 01 jan 2010 20:00
Woonplaats: Achter de hunebedden
Net een persoonlijk record gebroken: elk kwartier een andere bezorgdienst, namelijk eerst PostNL, toen DHL en tot slot DPD moet niet gekker worden :lol: of eigenlijk :?

_________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough.
--- Albert Einstein


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2294 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 153  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling