aniway.nlaniway.nl
 Help Help  aniway.nl AniWay
 Rules Regels  Leden Leden
 Zoeken Zoeken  Groepen Groepen
 Gebruikerspaneel Gebruikerspaneel  Inloggen Inloggen
 * Registreren
Laatste 5 Actieve Onderwerpen
09:21  Laatst voltooide anime + ...   Ash Ketchu
04:40  [TK] Manga: Golden Kamuy, ...   Kerrirri-c
23:19  дом 2   FrancisVup
16:37  Probleem met updaten ...   Blackbutle
16:26  welke manga's heb je juist ...   Ash Ketchu
Het is nu 30 aug 2019 13:54

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2294 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 153  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 20 maart 2014 14:35 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 maart 2011 21:21
Woonplaats: Rijswijk
Ik doe het meestal ook gewoon met postzegels, maar deze keer hadden we die niet meer in huis, dus heb ik het maar laten frankeren daar. Ik vraag me nu wel af of ik er nou verplicht een track en trace bij moest, want van mij hoefde het niet...

_________________
Snowdust Cosplay Nieuwe page!
Mijn verkoop topic


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 20 maart 2014 17:12 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 okt 2005 23:55
Woonplaats: Lost
xxnickiyxx schreef:
Nog even over die brievenbus pakketjes. Ik heb er net een gepost en er gebeurde me toch wat vreemds... Ik verstuur best regelmatig pruiken, die passen altijd (met een beetje gefriemel) door de brievenbus. Dus ik leuk pakketje laten wegen enzo 'Ja omdat die boven het gewicht uitkomt krijgt u er track en trace en een verzendbewijs bij'
Nou pardon, het 'pakketje' (zoals het toen ineens werd aangeduid) was maar 399gr. en past daarbij volgens mij nog netjes binnen de 250gr. - 2 kg. richtlijn, dus what 'dat gewicht' moet zijn, geen idee.
Maar afin, pakketje gewoon voor €3,84 laten verzenden, maar dan wel met track en trace. Ik weet nou nog steeds niet wat er nou het nut van is. Wordt een briefpakketje nu dan met reguliere pakket service bezorgt, want het ging gewoon door de brievenbus, wat ook het punt was want dan hoefde die persoon niet thuis te zijn.

zo veel vragen, zo geen antwoorden


ja een brievenbus pakketjes is idd tot 2 kilo, en track en trace lijkt me alleen nodig indien om het waardevolle spullen gaat.
en tbh; voor het bedrag wat ze voor een track en trace brievenbuspakje vragen kun je net zo goed 10 kilo bakstenen versturen, moet postnl tenminste nog moeite doen voor het geld x'D

De vader van een vriendin die bij post nl werkt vond het heel apart dat ze telkens aanbellen voor een brievenbuspakje. heb ook een foto gestuurd van betreffende pakjes en die waren zeker niet te groot voor de brievenbus.

En wat ik zeker niet snap is dat ik 2 doosjes nepwimpers gekocht had van ebay, smiddags komt envelop 1 gewoon door de brievenbus met de gewone post en aan het einde van de dag, je raad het al; DINGDONG envelop 2. Allebei dezelfde inhoud en afmetingen.

Ik vraag me af of mijn brievenbuspakje door de brievenbus gaat of dat ik het bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt (ala 7 km verderop) moet gaan halen indien ik niet open doe.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 20 maart 2014 18:29 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 25 jul 2004 12:59
Woonplaats: The Sacred Realm
Ik moet ook meteen even mijn ei kwijt hier, want... WTF, PostNL. WTF.

Goed, dus ik had een sleutelhangertje overgekocht van iemand uit Amerika. Zo'n 'rubber strap'. Ding gaat voor ongeveer 10 dollar, maar ik had over mijn hart gestreken en 15 dollar geboden. Plus nog eens 15 voor de verzendkosten, dus let op, ik heb in totaal 30 dollar neergelegd voor een rubber strap. De shipping had wel een tracking code, dat dan weer wel.

Goed, dus 28 Februari is dat ding Nederland binnengekomen en ergens weggelegd voor de douane inklaring. Customs Clearance. Rond 12 maart begon ik het verdacht te vinden en heb ik via de PostNL klachtenservice navraag gedaan. Duidelijk erbij vermeld dat het hier ging om een sleutelhanger ter waarde van 10 dollar. Ik kreeg dit antwoord: "We hebben de zending in Nederland op 28 februari ontvangen. Als wij de waarde niet meteen kunnen vaststellen, zodat we dit nog bij u moeten opvragen, zal uw zending na gemiddeld 9-11 werkdagen bij u worden bezorgd. Het Nederlandse verzendnummer is *huppeldepup*, hiermee kunt u uw zending volgen via mijnpakket.postnl.nl. Wanneer u 18 maart niet meer informatie heeft over uw zending adviseer ik u opnieuw contact met ons op te nemen."

Dus ik kijken naar dat Nederlandse volgnummer, staat er als status dat de verzending wordt voorbereid door de afzender. UHM.

Maargoed, ik netjes wachten tot 18 maart en weer navraag doen. Meteen erbij vermeldt dat dat Nederlandse volgnummer voor geen meter klopt. Binnen een half uur kreeg ik dit antwoord: "Hartelijk dank voor uw reactie. Ik vind het erg vervelend dat u uw zending met verzendcode *huppeldepup* nog niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Helaas kan ik niet achterhalen waar uw zending zich momenteel bevindt. Ik adviseer u contact op te nemen met de afzender. Deze kan u een eventueel alvast een nieuwe zending toesturen en, volgens onze voorwaarden, een onderzoek laten instellen."

Ik natuurlijk over de zeik, want het is overduidelijk dat PostNL de schuldige is en dat het pakje hier in Nederland verdwenen is. Nagevraagd of er niet een historie is met inklaringen ofzo, want in die fase zou het pakketje nu moeten zitten; afwachten op antwoord van de douane. En natuurlijk weer een nutteloos antwoord terug: "Ik vind het erg vervelend dat u uw zending nog niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Helaas is uw zending niet verder in het proces verwerkt waardoor we niet kunnen achterhalen wat er is gebeurd met de zending. Daarom kan de afzender een onderzoek opstarten. Dit kan de afzender doen door contact op te nemen met de postorganisatie in de Verenigde Staten."

Dus om het nog even samen te vatten, de afzender uit Amerika moet via USPS een onderzoek laten starten naar een pakketje dat een of andere klojo hier in Nederland in zijn zak heeft geduwt of onder een kast heeft laten vallen, ofzo. Fijn he? En wat vinden ze het toch VERVELEND voor me.

_________________
Do not be distraught. Always with the end, comes hope and rebirth.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 20 maart 2014 21:18 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 04 sep 2013 19:35
Woonplaats: Arnhem
Ik koop niet vaak iets op internet en hoef dus niet vaak met deze rotdiensten om te gaan maar hier twee gebeurtenissen, bijde alleen de schuld van de zelfde man die altijd onze leveringen doet:

Een keer ben ik na weken lang wachten op pakketpost waar geen handtekening voor nodig was erachter gekomen dat het pakketje al een week lang IN huis bij de achterdeur lag. De bezorger had dus geen zin om weer eens een pakketje mee terug te nemen of bij de buren af te leveren en heeft dus gewoon gekeken of de achterdeur toevallig open was. Nu weten we toevallig dat hij een prima gast is, maar ik ben er van overtuigd dat hij een boete had kunnen krijgen als hij dit had gedaan bij onbekenderen.

Een andere keer waren we weer niet thuis en lag er een briefje dat we het pakketje bij de Jumbo op konden halen. Bij de Jumbo konden ze het pakketje pas na lange tijd zoeken, vinden. Hij stond op het punt om retour verzonden te worden omdat dezelfde bezorger zijn handschrift zo onleesbaar was dat het leek alsof het pakketje al een jaar op ons lag te wachten.

Ik neem het hem peraoonlijk niet kwalijk, maar ze kunnen toch wel een beetje meer hun best doen om beter personeel te vinden?
Weet niet meer waar deze mee werden verzonden. het is al een paar jaartjes terug.

_________________
What do you think I am? Human?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 20 maart 2014 22:20 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 mei 2010 21:14
Woonplaats: Oost-Drenthe щ(゚Д゚щ)
Even een kort dingetje, niet helemaal relevant aan het topic, maar misschien handig voor alle mensen die hier PostNL gebruiken:

Ik kwam er gisteravond achter dat als je op de PostNL site vanuit huis je verzendlabel print, je soms goedkoper of duurder uit bent dan wanneer je op het postkantoor afrekent.

In ieder geval is de standaard pakket prijs 6,50 euro ipv 6,75 euro. Nou is het wel zo dat printerinkt duur is, dus misschien scheelt het niet veel voor sommigen, maar er zijn er vast ook mensen die net zoals ik op werk gebruik kunnen maken van een printer. :clown:

Hoe dan ook, vandaag voor het eerst een pakketje op de post gedaan met deze methode. Het ging erg snel, pakketje werd gescand, track en trace code geprint en ik was in enkele seconden weer buiten. Raad het in ieder geval aan, want het zorgt er ook voor dat je niet in overleg met de postbaliemedewerkers, waar genoeg mensen hier rare en vervelende verhalen over hebben. :P

_________________
Verkoop en gezocht I Figure-blog I MFC I Cosplay

Next con/event:
Animecon 2019:
Friday: Vocaloid - Calne Ca (partial)
Saturday: Gurokawaii coord
Sunday: TERA - Elin Priestess (debut!)

Afbeelding
Gives lectures and events at conventions & Staff YaYcon


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 21 maart 2014 16:43 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jul 2011 09:35
Woonplaats: Eindhoven
Ik heb grote problemen met PostNL. In december heb ik bij Rightstuf aardig wat spullen besteld. Ze werden in twee pakketten verzonden en natuurlijk moest ik inklaringskosten betalen. De kosten bedroegen zo’n 93 euro. Goed te overzien, echter op het moment dat de pakketten bezorgd werden had ik niet het bedrag in huis. De postbezorger gaf mij toen de keuze: of betalen of terugzenden. Ik kon het niet betalen dus hij zou de pakketten terug laten zenden (onder protest van mij). Ik heb meteen contact opgenomen met de klantenservice. Die bevestigden dat de postbezorger onjuist had gehandeld (heb ik zelfs zwart op wit staan) en ze zouden hem aanspreken over zijn gedrag. Had ik verder niets aan. Ze konden de pakketten niet meer bezorgen omdat het inmiddels al in het retourproces zat (terwijl de pakketbezorger gewoon nog rond reed met mijn pakketten in zijn bus). Hoe moeilijk is het om even contact met hem op te nemen met de bezorger en zeggen dat ze de pakketten alsnog moesten bezorgen of op het postkantoor af moet leveren zodat ik ze daar kan betalen (met de pin)?! Maar goed. Ik moest contact opnemen met Rightstuf om te vragen of ze de pakketten nogmaals naar mij toe wilden zenden. Dit gedaan en Rightstuf zou kosteloos de pakketten weer opsturen.

In februari kreeg ik uiteindelijk weer de twee pakketten aangeboden. Maar…. Dit keer met douanekosten van 256 euro (!). Dit bedrag had ik al helemaal niet in huis en de postbezorger (een andere inmiddels, waarschijnlijk heeft de vorige teveel klachten gehad, want ik zie hem nooit meer pakketjes rondbrengen) heeft de pakketten netjes op het postkantoor afgeleverd. Ik kreeg drie weken de tijd om de pakketten op te halen. Omdat het zo’n hoog bedrag was moest ik even op mijn salaris wachten. Geen probleem, want dat viel binnen het drie weken termijn. Na 1 ½ week ging ik naar het afhaalkantoor om mijn twee pakketten op te halen. Daar aangekomen konden ze de pakketten niet vinden. Ik kreeg al een naar gevoel. De baliemedewerkster raadde mij aan om contact met de klantenservice op te nemen om navraag te doen of zij mijn pakketten konden vinden. Dit gedaan, bleek dat ze het WEER teruggezonden hadden. TE VROEG!!!! Natuurlijk weer het standaardverhaal ‘Sorry voor het ongemak en we zullen de betrokken persoon/personen aanspreken. Vraag maar aan de verzender van de pakketten of ze de pakketten nogmaals op willen sturen.’ Ja…. En heel logisch dat Rightstuf dat niet meer ging doen. Ik kreeg mijn geld terug…. Alleen, zonder de verzendkosten van 194 dollar. Een aanzienlijk hoog bedrag om mis te lopen. PostNL zegt nu dat zij niets voor mij kunnen doen en dat Rightstuf een claim in moet dienen bij hun om de verzendkosten terug te krijgen. Rightstuf gaat dit echter niet doen. En nu zit ik….. 194 dollar armer. Iemand nog tips?

Ik heb zowel mijn spullen niet - ik kan ze eventueel opnieuw bestellen, maar in december waren ze in de aanbieding en nu moet ik de volle mep betalen. Veel hogere kosten dus. - en verder ben ik mijn verzendkosten kwijt (194 dollar). Ik zit eraan te denken om PostNL hier aansprakelijk voor te stellen. Zij hebben niet naar behoren en naar hun eigen regels gehandeld. Heeft iemand hier misschien ervaring mee?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 21 maart 2014 16:59 
Offline

Geregistreerd: 14 jul 2006 09:53
Woonplaats: Rosmalen
Als je dit soort dingen zwart op wit hebt, of gesprekken hebt opgenomen dan zou je je rechtsbijstandsverzekering contacteren. Je heb dan wel een grote kans om te winnen, en niet geschoten is altijd mis.

_________________
Concert- en cosplayfotograaf bij http://www.travelsinmedia.nl
Zin in een fotoshoot? Stuur me dan even een berichtje!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 21 maart 2014 17:49 
Offline
AniWay Hoofdredacteur
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 jul 2004 20:47
Citaat:
Hoe dan ook, vandaag voor het eerst een pakketje op de post gedaan met deze methode. Het ging erg snel, pakketje werd gescand, track en trace code geprint en ik was in enkele seconden weer buiten. Raad het in ieder geval aan, want het zorgt er ook voor dat je niet in overleg met de postbaliemedewerkers, waar genoeg mensen hier rare en vervelende verhalen over hebben. :P


Dat doet mijn zusje vaak, maar ook dat is geen garantie dat het goed gaat. Het is al eens gebeurd dat de medewerker vervolgens nog doodleuk een sticker aanmaakte. Als we er niets van hadden gezegd, had ze het óver het printte label geplakt...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 21 maart 2014 18:06 
Online
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 04 sep 2010 18:08
Woonplaats: Oosterbeek
Wat een horrorverhalen zeg. Bij mij valt het op dit moment nog mee.

Ik heb één Blu-ray besteld uit de UK op 15 februari. Nadat ik enkele weken later nog niks had, heb ik contact opgenomen met de verkoper. Die zou een nieuwe opsturen, maar dat is ook alweer 11 dagen geleden. Kortom, ik wacht al 5 weken op een dun pakketje uit de UK dat door de brievenbus past. Ter vergelijking: grotere pakketten uit Japan bereiken me in 2-3 dagen, hooguit een week.

Ik print al jaren mijn pakketlabels uit. Inderdaad ook één keer gehad dat de medewerker niet wist dat je het ding gewoon kunt scannen.

_________________
MyAnimeList - MyFigureCollection - Rubberslug - VNDB


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 21 maart 2014 20:30 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 01 jan 2010 20:00
Woonplaats: Achter de hunebedden
chobittsu schreef:
dreaminglily schreef:
Post NL heeft weer wat nieuws hoor.

Brievenbuspakjes worden nu blijkbaar niet meer met de gewone post bezorgd, maar met de PAKKETdienst van POSTNL die aanbeld voor je brievenbuspakjes die gewoon door de brievenbus passen en waar niet voor getekend hoeft te worden.

Denken ze hier meer geld mee te verdienen ofzo?

/nou lijkt het me alsnog knap als ze geld verdienen op een brievenbuspakketje uit China waarvoor ik niet eens verzendkosten voor hoefde te betalen.

Misschien vinden ze 'm net iets te dik voor de brievenbus...
Ik ben bezig met een jaargang van een Japans magazine (Push!!) die per maand in een kartonnen buspak wordt verzonden; deze worden bij mij door de postbode bezorgd.

Ik heb net weer een Duitse manga besteld bij Amazon en ja hoor, wordt verzonden via PostNL paketten. Dat boekje is harstikke dun en zit in een kartonnen envelopje waarom niet gewoon door de brievenbus dan? Schiet mij maar lek....
En zo ook met mijn Duitse DVD's die worden ook altijd via pakketpost bezorgd, terwijl ze gewoon door de brievenbus passen ook al zitten ze in een kartonnen envelop of dun doosje. Het zijn notabene gewone losse DVD's dus niet eens een speciale box ofzo. Tss.... :roll:

_________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough.
--- Albert Einstein


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 21 maart 2014 21:00 
Offline

Geregistreerd: 07 nov 2009 01:23
Serra schreef:
Ik heb grote problemen met PostNL. In december heb ik bij Rightstuf aardig wat spullen besteld. Ze werden in twee pakketten verzonden en natuurlijk moest ik inklaringskosten betalen. De kosten bedroegen zo’n 93 euro. Goed te overzien, echter op het moment dat de pakketten bezorgd werden had ik niet het bedrag in huis. De postbezorger gaf mij toen de keuze: of betalen of terugzenden. Ik kon het niet betalen dus hij zou de pakketten terug laten zenden (onder protest van mij). Ik heb meteen contact opgenomen met de klantenservice. Die bevestigden dat de postbezorger onjuist had gehandeld (heb ik zelfs zwart op wit staan) en ze zouden hem aanspreken over zijn gedrag. Had ik verder niets aan. Ze konden de pakketten niet meer bezorgen omdat het inmiddels al in het retourproces zat (terwijl de pakketbezorger gewoon nog rond reed met mijn pakketten in zijn bus). Hoe moeilijk is het om even contact met hem op te nemen met de bezorger en zeggen dat ze de pakketten alsnog moesten bezorgen of op het postkantoor af moet leveren zodat ik ze daar kan betalen (met de pin)?! Maar goed. Ik moest contact opnemen met Rightstuf om te vragen of ze de pakketten nogmaals naar mij toe wilden zenden. Dit gedaan en Rightstuf zou kosteloos de pakketten weer opsturen.

In februari kreeg ik uiteindelijk weer de twee pakketten aangeboden. Maar…. Dit keer met douanekosten van 256 euro (!). Dit bedrag had ik al helemaal niet in huis en de postbezorger (een andere inmiddels, waarschijnlijk heeft de vorige teveel klachten gehad, want ik zie hem nooit meer pakketjes rondbrengen) heeft de pakketten netjes op het postkantoor afgeleverd. Ik kreeg drie weken de tijd om de pakketten op te halen. Omdat het zo’n hoog bedrag was moest ik even op mijn salaris wachten. Geen probleem, want dat viel binnen het drie weken termijn. Na 1 ½ week ging ik naar het afhaalkantoor om mijn twee pakketten op te halen. Daar aangekomen konden ze de pakketten niet vinden. Ik kreeg al een naar gevoel. De baliemedewerkster raadde mij aan om contact met de klantenservice op te nemen om navraag te doen of zij mijn pakketten konden vinden. Dit gedaan, bleek dat ze het WEER teruggezonden hadden. TE VROEG!!!! Natuurlijk weer het standaardverhaal ‘Sorry voor het ongemak en we zullen de betrokken persoon/personen aanspreken. Vraag maar aan de verzender van de pakketten of ze de pakketten nogmaals op willen sturen.’ Ja…. En heel logisch dat Rightstuf dat niet meer ging doen. Ik kreeg mijn geld terug…. Alleen, zonder de verzendkosten van 194 dollar. Een aanzienlijk hoog bedrag om mis te lopen. PostNL zegt nu dat zij niets voor mij kunnen doen en dat Rightstuf een claim in moet dienen bij hun om de verzendkosten terug te krijgen. Rightstuf gaat dit echter niet doen. En nu zit ik….. 194 dollar armer. Iemand nog tips?

Ik heb zowel mijn spullen niet - ik kan ze eventueel opnieuw bestellen, maar in december waren ze in de aanbieding en nu moet ik de volle mep betalen. Veel hogere kosten dus. - en verder ben ik mijn verzendkosten kwijt (194 dollar). Ik zit eraan te denken om PostNL hier aansprakelijk voor te stellen. Zij hebben niet naar behoren en naar hun eigen regels gehandeld. Heeft iemand hier misschien ervaring mee?

Echt wel klacht indienen. Dat ze één keer een foutje maken kan nog net, maar dat ze het systematisch doen is echt niet normaal.

_________________
Afbeelding

The Blue Knight – the first English Blue Exorcist forum!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 21 maart 2014 23:34 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 aug 2009 18:50
Hebben een nieuwe bezorger op onze route en ondanks het feit dat ie best wel zacht praat is het een prima bezorger. Gisteren en vandaag mijn pakketten ontvangen(1 vanuit Amazon UK en 1 van CDJapan via unreg. SAL) waarvan die van CDJapan eerder dan verwacht(minder dan een week onderweg).

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 22 maart 2014 15:05 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 04 sep 2013 19:35
Woonplaats: Arnhem
Vanochtend de post van PostNL van de hele straat aan een takje van een boom met twee postelastieken vastgebonden gevonden. 12 brieven en een pakketje. I don't even...? Bezorger krijgt op zijn kop en wij mogen als postbode spelen. Raarste wat ik ooit heb gezien.

_________________
What do you think I am? Human?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 22 maart 2014 16:02 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 mei 2010 21:14
Woonplaats: Oost-Drenthe щ(゚Д゚щ)
Serra schreef:
Even ingekort door lange bericht.


Damn, zeg! Ik wens je echt heel veel succes er mee! Aangezien het echt gaat om een behoorlijk bedrag hoop ik dat het goed voor je afloopt! Het was trouwens wel erg aardig van RightStuff om kosteloos het een tweede keer naar je te sturen!

Tamara schreef:
Dat doet mijn zusje vaak, maar ook dat is geen garantie dat het goed gaat. Het is al eens gebeurd dat de medewerker vervolgens nog doodleuk een sticker aanmaakte. Als we er niets van hadden gezegd, had ze het óver het printte label geplakt...


Yupa schreef:
Ik print al jaren mijn pakketlabels uit. Inderdaad ook één keer gehad dat de medewerker niet wist dat je het ding gewoon kunt scannen.


Ach, dat soort dingen verwacht ik ook eigenlijk wel, dat het wel eens fout moet gaan. Maar iemand er op wijzen dat ze een code moeten scannen is minder irritant dan, om maar even een recent voorbeeld van een ervaring van mij te nemen, 2 werknemers te moeten overtuigen dat de Filipijnen toch echt een land zijn. :P

maxmaxi schreef:
Vanochtend de post van PostNL van de hele straat aan een takje van een boom met twee postelastieken vastgebonden gevonden. 12 brieven en een pakketje. I don't even...? Bezorger krijgt op zijn kop en wij mogen als postbode spelen. Raarste wat ik ooit heb gezien.


Eerste dat in mij opkwam: Hij gaat binnenkort ontslagen worden en dit was zijn protest naar PostNL? :P

_________________
Verkoop en gezocht I Figure-blog I MFC I Cosplay

Next con/event:
Animecon 2019:
Friday: Vocaloid - Calne Ca (partial)
Saturday: Gurokawaii coord
Sunday: TERA - Elin Priestess (debut!)

Afbeelding
Gives lectures and events at conventions & Staff YaYcon


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: TNT SLECHT
BerichtGeplaatst: 22 maart 2014 20:36 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jul 2011 09:35
Woonplaats: Eindhoven
NeeNee schreef:
Echt wel klacht indienen. Dat ze één keer een foutje maken kan nog net, maar dat ze het systematisch doen is echt niet normaal.


Dat heb ik gedaan, maar daar schiet je helemaal niets mee op. Je krijgt als standaard antwoord terug 'Sorry voor het ongemak en we gaan de betrokken personen hierop aanspreken'. Verder geven ze aan dat ik contact op moet nemen met de verzender. De verzender kan volgens hun de verzendkosten terugvorderen bij PostNL. Ik heb contact opgenomen met Rightstuf en die geven aan dat ze maar 1x op hetzelfde pakket de verzendkosten terug kunnen vorderen. Dat hebben ze dus de eerste keer gedaan om vervolgens de spullen kosteloos voor een tweede maal naar mij toe te kunnen zenden. Ze kunnen nu dus de tweede keer gemaakte verzendkosten niet meer terugvorderen omdat ze het de eerste keer al hadden gedaan.

Als het nou mijn eigen fout was, was het ook balen, maar dan zou ik mij er wat beter bij neer kunnen leggen. Nu is het heel erg zuur. Omdat PostNL zulke blunders maak heb ik én mijn spullen niet én ben ik ook nog eens $192 armer. Stelletje prutsers dat het zijn.

Ik ga contact opnemen met het juridisch loket om te vragen of ik nog iets kan doen. Gelukkig heb ik alles zwart op wit staan, ook alle mailtjes van de klantenservice van PostNL waarin zij aangeven niet goed gehandeld te hebben. Ik hoop dat ik toch nog iets van mijn onzinnig verloren geld terug kan zien op deze manier.... Maar ik vrees dat ik met mijn rug tegen de muur sta...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2294 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 153  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling