Geregistreerd: 12 jul 2004 12:33 Woonplaats: Amsterdam, in m'n hol
Vixion schreef:
Dat bedoelde ik ook met dat Sega vindingrijk is, met de vergelijking op Shenmue.
Maar de vergelijking met Shenmue gaat bij deze situatie niet op. SEGA is heus niet de eerste die zijn levels efficient in laad. De probleem licht hem in de medium. Harde- en optische schijven bevatten nou eenmaal bewegende deeltjes en die ontkomen niet aan de probleem dat "slijtage" heet. nou levert dat niet meteen een probleem op, maar als je na gaat dat de arcade nou niet echt de optimale omgeving is voor een computer levert dat eerder problemen op dan je denkt. constant aan, meerdere keren aan/uit, stoffig, etc. Een kleine glich kan al schate toe dienen aan je realiablity.
Nou heeft de Naomi een inovatieve manier geintroduceert met de Naomi GD-rom door eerst de voledige spel in zijn cach te laden en vervolgens vanaf daar af te spelen. Zo hoeft de drive niet constant aan te staan of steeds aan/uit gezet te worden. De spel blijft ook een paar dagen in de cach zitten als je de arcade kast uit zet.
ik heb nee gestemd. Tuurlijk de consoles die sega heeft gemaakt zijn super de dream kast blijft lekker spelen. Maar kijk maar wat er gebeurde na dat sega ophield met consoles maken. Ze zette hun werk door op de andere consoles en zo kunnen ze zich heel goed focussen op het maken van games en er zijn heel aantal enorm goede spellen nog gekomen door onze grote helden
_________________ Yeah, they love to watch the war from the White House
And I wonder how can they sleep at night?--NOFX
-------------------------------------------------------
ik wil polly zijn:(
het pizza kat forum dingy doen is tha best
Vergeet de reden niet waarom Sega stopte met consoles. De Saturn flopte, en de Dreamcast kreeg te weinig support van de grote namen (EA, Ubisoft) en moest het vooral hebben van de kleinere, onbekendere developers (en mindere namen) en de Aziatische developers.
Helaas was de DC ook zo te kraken, waardoor Sega veel winst misliep door de spelverkoop.
_________________
Voorstander van het verbieden van 'Free Hugs' signs!
Vergeet de reden niet waarom Sega stopte met consoles. De Saturn flopte, en de Dreamcast kreeg te weinig support van de grote namen (EA, Ubisoft) en moest het vooral hebben van de kleinere, onbekendere developers (en mindere namen) en de Aziatische developers. Helaas was de DC ook zo te kraken, waardoor Sega veel winst misliep door de spelverkoop.
jammer genoeg kan geen elke game console der om heen voor heen was nintendo op het goede spoor met zijn cart's maar tegen woordig kan over al een hd in en tja het internet is nu een maal de plaats om aan vanalles te komen maar tja zo lang er maar mensen zijn die nog betalen komt het wel goed toch
_________________ Yeah, they love to watch the war from the White House
And I wonder how can they sleep at night?--NOFX
-------------------------------------------------------
ik wil polly zijn:(
het pizza kat forum dingy doen is tha best
Vergeet de reden niet waarom Sega stopte met consoles. De Saturn flopte, en de Dreamcast kreeg te weinig support van de grote namen (EA, Ubisoft) en moest het vooral hebben van de kleinere, onbekendere developers (en mindere namen) en de Aziatische developers. Helaas was de DC ook zo te kraken, waardoor Sega veel winst misliep door de spelverkoop.
jammer genoeg kan geen elke game console der om heen voor heen was nintendo op het goede spoor met zijn cart's maar tegen woordig kan over al een hd in en tja het internet is nu een maal de plaats om aan vanalles te komen maar tja zo lang er maar mensen zijn die nog betalen komt het wel goed toch
Nou de N64-cartidges waren de slechtste. Te veel problemen voor developers, te veel soorten (aantal Meg) cartidges. Nintendo had toen al moeten overstappen naar CD's.
Tegenwoordig online gamen? De SNES was de eerste, tot zekere hoogte online dan he, en later volgde Sega ook gewoon met de Dreamcast, de N64DD niet te vergeten. Sega is ten onder gegaan aan zijn eigen succes en vooruitstrevendheid.
_________________
Voorstander van het verbieden van 'Free Hugs' signs!
De SMD kon online zoals de SNES, weinig boeiends te noemen als je het echt online gamen noemt. Ik zat te twijfelen over de Saturn ^^;; Kon zo 1,2,3 geen info vinden om me vermoeden dat het waar was te bevestigen.
_________________
Voorstander van het verbieden van 'Free Hugs' signs!
Dat ''online'' gamen voor zowel SMD als SNES ging toch door middel van een toevoeging waardoor je d.m.v. satelliet via een bepaalde tijd een spel enkel kon downloaden?
_________________ It doesn't matter if you're smart, dumb, ugly or pretty... We're all the same when we're dead.
Dat ''online'' gamen voor zowel SMD als SNES ging toch door middel van een toevoeging waardoor je d.m.v. satelliet via een bepaalde tijd een spel enkel kon downloaden?
Correct, een soort van gelijk principe als dat je vroeger met de Commendor had, dat je tijdens een soort van radio-show op je casettes games kon opnemen.
_________________
Voorstander van het verbieden van 'Free Hugs' signs!
Nu we het toch allemaal over SEGA hebben, ik had een week terug weinig nuttigs te doen tijdens me werk, ik heb toen ff de geschiedenis van SEGA doorgenomen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen