Berichttitel: Re: Aniway na twee MAANDEN nóg niet ontvangen
Geplaatst: 08 jun 2012 17:40
AniWay Bladmanager
Geregistreerd: 28 jun 2009 19:53 Woonplaats: Haarlem
Onze excuses dat onze service de afgelopen tijd wat te wensen overlaat. We zijn nu druk bezig om dit probleem aan te pakken.
Als het goed is lopen de contactmails weer goed, maar ik struin zelf nog even dit forum af om er zeker van te zijn dat iedereen daadwerkelijk geholpen is of wordt. We willen hier uiteraard geen gewoonte van maken.
Hier is het publiek aanzienlijk jonger en er is nog altijd een aardig percentage dat de vragen via het forum wil stellen in plaats van het contactformulier in te vullen. Maar zeer weinig mensen kunnen via het forum geholpen worden, omdat diegene die over de administratie gaat natuurlijk eerst de e-mailbox checkt en de rest van de medewerkers gewoon niet genoeg informatie heeft. Goed, daar hebben jullie weinig aan, maar we doen ons best, echt waar. Het spijt ons ook dat het zo lang moet duren, dat willen wij natuurlijk ook niet.
Hier word ik eigenlijk best gefrustreerd van, ik heb dat contact formulier echt wel al meerdere malen ingevuld en naar mijn idee is (was?) dus het hele probleem dat je via dat formulier niet geholpen wordt. Naar mijn weten was het allebei nutteloos, noch via het forum noch via het contact formulier ben ik uiteindelijk geholpen. Nu is er een offensief gestart om het allemaal bij te werken dus hopelijk kan ik na 5 maanden mijn abonnement eindelijk opzeggen!
Ik denk ook dat als het contact formulier zal gaan werken het aantal topics aanzienlijk zal slinken ;p
Berichttitel: Re: Aniway na twee MAANDEN nóg niet ontvangen
Geplaatst: 15 jun 2012 09:30
Geregistreerd: 23 apr 2012 22:17
Kuroi Namida schreef:
We zullen in ieder geval echt ons best doen om het nu beter te regelen en ook het forum vaker checken, mocht het alsnog ergens een keertje misgaan!
Betekent dit dat jullie hier nu beter op gaan letten? Moet ik dan nóg een mail sturen? Of is het krijgen van het vorige nummer niet meer mogelijk? Dat zou erg vervelend zijn.
Berichttitel: Re: Aniway na twee MAANDEN nóg niet ontvangen
Geplaatst: 15 jun 2012 17:14
AniWay Bladmanager
Geregistreerd: 28 jun 2009 19:53 Woonplaats: Haarlem
Het zal alsnog ongeveer een week duren voordat contacte-mails beantwoord worden over het algemeen, maar we letten er veel beter op dat het niet veel langer wordt en dat er geen problemen meer doorheen glippen. Een miljoen e-mails sturen heeft dus niet zo veel zin, tenzij er dus lang geen antwoord is gekomen.
Het krijgen van een vorig nummer is nog heel lang mogelijk, dus geen zorg.
Berichttitel: Re: Aniway na twee MAANDEN nóg niet ontvangen
Geplaatst: 20 jun 2012 15:20
Geregistreerd: 20 jun 2012 15:10
Ik heb vorige maand een bestelling gedaan via acceptgiro, alleen nooit de acceptgiro ontvangen. Ik had toen besloten om contact op te nemen via het contactformulier, maar nooit antwoord gekregen. Vorige week dinsdag had ik de bestelling opnieuw gedaan, maar weer geen acceptgiro ontvangen en het is al meer dan een week geleden. Ik snap het niet meer, omdat er op de site staat dat de acceptgiro's 1x per week worden verstuurd en ik woon ook niet in België. Graag zou ik een uitleg willen krijgen, alvast bedankt.
Berichttitel: Re: Aniway na twee MAANDEN nóg niet ontvangen
Geplaatst: 21 jun 2012 14:36
Geregistreerd: 23 apr 2012 22:17
Mocht ik maandag a.s. nog geen reactie hebben, stuur ik nogmaals een bericht d.m.v. het contact formulier. En dan hoop ik van harte dat ik dáár wel een reactie op krijg...
Berichttitel: Re: Aniway na twee MAANDEN nóg niet ontvangen
Geplaatst: 21 jun 2012 14:52
AniWay Bladmanager
Geregistreerd: 28 jun 2009 19:53 Woonplaats: Haarlem
Misschien is het een beter idee om een algemeen klachten topic te openen dan een heleboel kleinere topics. Dan kan men daar zijn/haar klacht kwijt mocht het contactformulier een beetje traag zijn.
Voor aanstaande maandag zal er zeker een reactie zijn gekomen.
Berichttitel: Re: Aniway na twee MAANDEN nóg niet ontvangen
Geplaatst: 21 jun 2012 17:05
Geregistreerd: 23 apr 2012 22:17
Kuroi Namida schreef:
Misschien is het een beter idee om een algemeen klachten topic te openen dan een heleboel kleinere topics. Dan kan men daar zijn/haar klacht kwijt mocht het contactformulier een beetje traag zijn.
Voor aanstaande maandag zal er zeker een reactie zijn gekomen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen