aniway.nlaniway.nl
 Help Help  aniway.nl AniWay
 Rules Regels  Leden Leden
 Zoeken Zoeken  Groepen Groepen
 Gebruikerspaneel Gebruikerspaneel  Inloggen Inloggen
 * Registreren
Laatste 5 Actieve Onderwerpen
09:21  Laatst voltooide anime + ...   Ash Ketchu
04:40  [TK] Manga: Golden Kamuy, ...   Kerrirri-c
23:19  дом 2   FrancisVup
16:37  Probleem met updaten ...   Blackbutle
16:26  welke manga's heb je juist ...   Ash Ketchu
Het is nu 30 aug 2019 12:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 aug 2007 12:53 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 nov 2006 23:59
Woonplaats: Zaanstad
die 6 dagen die je speelt. Dat hoeft toch niet als intro beschouwt te worden? Dan speel je al eigenlijk gewoon.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 aug 2007 12:55 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 09 sep 2006 22:38
Woonplaats: Spijkenisse
okay dat wel, maar toch, waneer je Sora in slaap ziet begint t pas echt

_________________
"I should go"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 aug 2007 15:43 
Offline

Geregistreerd: 06 jan 2007 06:16
Woonplaats: Beijing-Brussel.
L@UR@-CH@N schreef:
Okami en de Harvest Moon games hebben wel een lange intro, ja.

Ik erger me er niet zo aan maar het is idd wel handig als je een functie hebt om te skippen, zeker als je de game vaker speelt


Als je okami hebt uigespeeld en terug een new game doet is het mogelijk om te skippen.

_________________
Raad eens wie er terug is

Gino toch wat heb je nu weer uitgestoken kom gewoon bij mij wonen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 aug 2007 19:56 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12 okt 2004 19:18
ach zo

Ik vond de intro van KH2 wel lang maar is het ook echt een intro? Het is toch een belangrijk element van het verhaal (en belangrijk ivm character ontwikkeling) dus je hoeft het niet per se te beschouwen als een intro, ook al speelt het zich af vóór je de titel krijgt te zien. Bovendien speel je als Roxas, dus je hoeft je niet te vervelen.

_________________
http://laura32.deviantart.com/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 sep 2007 12:49 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 aug 2007 15:46
Woonplaats: Haacht, Vl-Brabant, België
Bij KH2 speel je wel al wat tijdens de intro, maar bij elke 3 stappen die je verzet komt er weer een filmpje tussen :p Maarja, het is natuurlijk wel belangrijk ivm het verhaal...

Skip opties zijn handig, zeker als je een bepaalde baas ofzo verschillende keren moet overdoen voor je hem kunt verslaan...
In KH1 heb ik Maleficent wel een stuk of 10 keer moeten doen (voor mezelf en voor mn zus) dusja...Dan kun je het hele filmpje bijna uit het hoofd opzeggen :D

_________________
~Dance, water, dance!~
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 31 okt 2007 19:42 
Offline
AniWay Proefleescoördinator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jan 2007 22:53
LivingShinigami schreef:
In KH1 heb ik Maleficent wel een stuk of 10 keer moeten doen (voor mezelf en voor mn zus) dusja...Dan kun je het hele filmpje bijna uit het hoofd opzeggen :D


Hier nog een XD Hoe vaak ik dat filmpje wel niet heb gezien wanneer Maleficent in een draak veranderd...ik kon op een gegeven moment de tekst uit m'n hoofd.

Ik kijk vaak wel netjes de intro, ook al heb ik de intro al 20x gezien. Okami en Xenosaga hebben zeker een lange intro. Star Ocean 3 ook, al kun je wel tussendoor rondlopen. Aan de andere kant is dat het enige wat je zo'n beetje doet in het begin van het spel >>; van de ene kant van het hotel naar de andere kant van het hotel hollen. Die van FFXII vond ik ook vrij lang.

Intro's zelf vind ik vaak niet zo erg, maar vooral bij bazen oid heb ik lieven een skip optie. Als je gameover gaat en je moet het hele filmpje weer opnieuw gaan kijken...na 5 keer achter elkaar weet ik het wel :/

Sterker nog, intro's vind ik vaak wel leuk om te zien.

_________________
DeviantArt - Instagram - Boekenblog - MyAnimeList


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 31 okt 2007 23:29 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 04 maart 2007 21:54
Woonplaats: Den Haag
Another Code: Two Memories heeft ook een lang intro. Als je het verhaal begint. Het duurt dan ook een hele tijd voor je kan bewegen, of wat dan ook

_________________
"Au contraire, baby, you can't resist me."


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 nov 2007 00:36 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 aug 2004 15:06
Woonplaats: Aalsmeer, Netherlands
ik kan me niet zo storen aan de intro's van de games zelf, maar eerder aan al die logo's van de developer, publisher, 2de publisher, dolby, en aanverwante bedrijven die voorbij komen na het erin stoppen van de game.

en vroeger het lange opstarten van de PSX

_________________
Afbeelding
AniWay Content Provider
Crazy Rantings & Travel Blog


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 nov 2007 16:27 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 11 aug 2006 13:04
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Ik hou van lange intro's,vooral als ze mooi zijn geanimeerd zoals bij Kingdom Hearts en Final Fantasy 12.

Bij Okami duurde het wel echt heel lang,dat werd wel irritant na een tijdje.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 nov 2007 01:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jan 2006 23:14
Woonplaats: Gouda, Nederland
Ik heb er bij harvest moon eigenlijk nog nooit last van gehad, behalve bij a wonderfull life was de intro wat langer. De enigste intro die ik wat te lang vond was die van radical dreamers tot dat ik er achter kwam dat het een textbased spel blijft en er geen intro is.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 nov 2007 01:59 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 10 sep 2007 01:37
Hmm vorige week begonnen met KHII en daar vond ik de intro eigenlijk veel te lang (the seven days with Roxus) KH gamers weten waar ik het over heb.

_________________
Trotse soulmate van Usagi-sama ^__^''.

Officieel lid van Usagi-sama/Yasahisa fan club.

^^'' Hoera.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 nov 2007 02:10 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jan 2006 23:14
Woonplaats: Gouda, Nederland
Ik vond het stuk met roxas eigenlijk leuker als het stuk wat daarna komt.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 nov 2007 02:23 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 jul 2004 19:19
Woonplaats: Drunen
Ik kan uit ervaring en werk zeggen dat lange intro's over het algemeen als iets positiefs gezien wordt. Met een lange intro kan het verhaal, sfeer, omgeving, style etc beter overdragen worden aan de speler, wat natuurlijk belangrijk is.

Natuurlijk is de lengte van een intro afhankelijk van het type game. Bij games waar het verhaal belangrijk is en of veel nadruk op wordt gelegd, hebben vaak langere intro's. Rpg's hebben vaak lange intro's omdat het verhaal een belangrijk aspect is in de game terwijl bij party games dat vaak niet is en dus een korte of geen intro hebben.

_________________
Game developer all the way --- Pro Game Developer @ www.playlogicgames.com


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Waarom zijn die intro's toch zo lang...
BerichtGeplaatst: 26 jun 2011 20:43 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 jun 2011 14:40
Woonplaats: Arnhem
Intro's horen erbij en kijk er altijd graag naar, zeker omdat het wat toevoegt aan de game en mooier maakt.
Vroeger als n spel niet lukte met installatie deed me pa het, zag je de begin intro wilde het nooit zien omdat ik dat pas wilde toen ik ermee begon. Eigenlijk nu ook wel op zich.
Maar moet ik overnieuw beginnen vanwege dood of iets anders, wordt het gauw vervelend als je niet kan doorspelen.
En al helemaal al een scene erg lang is en je wilt doorgaan, zodoende heb je geen zin meer. Zo'n skip-knop is iets goeds bij de ene game werkt het en bij de andere niet.

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Waarom zijn die intro's toch zo lang...
BerichtGeplaatst: 26 jun 2011 23:03 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 jun 2011 21:31
Intro's zijn idd wel lang, maar dat doen ze zodat je het verhaal goed kunt begrijpen :*


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling