Geregistreerd: 01 feb 2005 10:03 Woonplaats: Aperture Science Research Facility
Uhuh...en wat wil je met dit topic bereiken? Vindt je het "de beste fighting game van dit tijdperk"? Wil je het over speelmethoden van verschillende spelers hebben? Wil je het over favoriete characters en veel-gebruikte combo's hebben?
Of gewoon van: Iemand zegt iets over Tekken en daar kunnen andere mensen op reageren. Zoiets?
_________________ Gopher Manager for the Stichting Yaoi and Yuri Convention / YaYCon! Please visit the topic for our convention here: http://www.aniway.nl/forum/viewtopic.php.t21792
Geregistreerd: 10 dec 2005 13:30 Woonplaats: Alkmaar
Kagemaru schreef:
Uhuh...en wat wil je met dit topic bereiken? Vindt je het "de beste fighting game van dit tijdperk"? Wil je het over speelmethoden van verschillende spelers hebben? Wil je het over favoriete characters en veel-gebruikte combo's hebben? Of gewoon van: Iemand zegt iets over Tekken en daar kunnen andere mensen op reageren. Zoiets?
Alles wat maar over Tekken gaat. Zoals Aniway voor Anime.
Vind jij Tekken dan geen leuk spel.
Tja zo kunnen we wel doorgaan met fighting games topic maken..... zijn nog genoeg fighting games waar nog geen topic van is .
Om nu van elke fighting game een topic te maken is volgens mij niet helemaal de bedoeling, tenzij er benoemswaardig nieuws erover is, wat in dit geval ook niet is.
Maarja nu we het er toch over hebben. Tekken 5 vind ik op het moment de beste 3d fighting game, beter dan SC3 (al schilt het niet zo heel veel). Grotendeels omdat Tekken 5 realistischer is dan SC3 en ook moeilijker is om goed te spelen. SC3 kun je nog button bashen en nog de prachtige moves te voor schijn toveren. Probeer dat maar eens met tekken 5.
Geregistreerd: 10 dec 2005 13:30 Woonplaats: Alkmaar
djinn schreef:
Tja zo kunnen we wel doorgaan met fighting games topic maken..... zijn nog genoeg fighting games waar nog geen topic van is .
Om nu van elke fighting game een topic te maken is volgens mij niet helemaal de bedoeling, tenzij er benoemswaardig nieuws erover is, wat in dit geval ook niet is.
Maarja nu we het er toch over hebben. Tekken 5 vind ik op het moment de beste 3d fighting game, beter dan SC3 (al schilt het niet zo heel veel). Grotendeels omdat Tekken 5 realistischer is dan SC3 en ook moeilijker is om goed te spelen. SC3 kun je nog button bashen en nog de prachtige moves te voor schijn toveren. Probeer dat maar eens met tekken 5.
Ik vind Tekken 4 beter dan Tekken 5. Want ze hebben bij Tekken 5, Tekken force mode eruit gehaald. En dat was zeker iets van Tekken dat het meest plezier gaf.
Geregistreerd: 01 feb 2005 10:03 Woonplaats: Aperture Science Research Facility
vegetofire schreef:
Vind jij Tekken dan geen leuk spel.
Nee.
Gameplay: Punch, Kick, combo, special, win, next opponent, rewind and repeat.
Mensen zullen het heel leuk vinden om het keer op keer te blijven spelen, maar ik vindt er maar bar weinig aan. -_-
_________________ Gopher Manager for the Stichting Yaoi and Yuri Convention / YaYCon! Please visit the topic for our convention here: http://www.aniway.nl/forum/viewtopic.php.t21792
nou als we het dan toch over één van mijn lievelings spellen gaan hebben dan schrijf ik toch gewoon wat?ik vind tekken met zijn 4 knoppig vecht systeem vet goed. iedere knop is een ledemaat dus dat is best cool. de combos vind ik gewoon te vet omdat de shit die zij doen een echt mens (na jaren van training) ook zou kunnen doen. ookal zien deel 1 t/m 3 er nogal crappy uit. deel 4, 5 en TAG tournament zijn echt te vet vooral ook omdat je de omgeving nu kan verbouwen
Laatst bijgewerkt door ssjfabian op 14 dec 2005 11:05, in totaal 4 keer bewerkt.
wat waarschijnlijk het meest de tekken fans aanspreekt is dat tekken zo erg realistisch is. jin naar devil jin
vinden jullie ook niet dat hij zo wel iets van HELLSPAWN heeft met die kettingen enzo
Geregistreerd: 30 jun 2004 10:15 Woonplaats: Haarlem / Amstordam
ssjfabian schreef:
vinden jullie ook niet dat hij zo wel iets van HELLSPAWN heeft met die kettingen enzo
Doet me meer aan een dramatisch ingestelde J-rocker denken
Tekken heeft zijn charme, maar die zit voor mij meer in de bizarre verhaaltjes en vreemde humor dan in memorabele peronages of diepe gameplay. Mijn grootste probleem met het vechtsysteem is dat je constant 'in training' moet blijven, aangezien de langere combo's echt niet op een soort logica berusten, maar des te meer op in je hoofd stampen neer komen. Dat klinkt mijninziens verdraaid veel als school
Wat dat betreft ben ik veel meer te spreken over de recente 3D pogingen rond KOF. Hoewel er nog veel aan te verbeteren is, beleef ik daar meer lol aan omdat je met dat spel ook een maand later weer zo verder kunt. Het voelt wat intuitiever aan. Misschien komt het omdat er vanuit de basis van een 2D spel is gedacht en combo's aaneenschakelingen zijn van gangbare moves uit het spel, i.p.v. een ellelange keten aan losse commando's zonder echte referentiepunten.
_________________ Maak kennis met AniWay, hét Nederlandse anime- en mangatijdschrift!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen