Hoi allemaal, ik weet dat jullie geen helpdesk willen spelen, maar Netflix zelf wil het ook niet meer bij. Ik heb in het verleden op een oudere pc best wel wat problemen gehad dat Netflix niet werkte. Heb 51 keer contact opgenomen op jaar basis. Nu doet Netflix echt niks meer, omdat er iets mis ging met de betaling. Ik kan zelfs niet inloggen of iets, en betaling loopt door. Wat kan ik nu doen? Heel me account mag geen contact meer opnemen met Netflix. Dus help, wat kan ik nu nog doen?
_________________ De grootste Inazuma Eleven Fan Ter Wereld!
Geregistreerd: 19 aug 2013 18:44 Woonplaats: Naast de buren
Hmmmmmmmm
Dat gezegd hebbende heb ik zelf geen Netflix, maar lijkt me dat je los van in een app kan inloggen je ook ergens online bij je account gegevens moet kunnen. Wat ik wil zeggen is: Met, "Help hij doet het niet" kan niemand iets, en ik vermoed dat ze bij Netflix na 51keer daar ook achter zijn gekomen. Wat ik kan opmaken uit je verhaal is dat je account is stopgezet, al dan niet terecht. Kan me voorstellen dat de betaling van de huidige maand dan gewoon doorloopt (al dan niet terecht).
Maar als er iets gebeurt is zou je daar in alle gevallen bericht van moeten hebben gehad.
Geregistreerd: 12 jul 2004 12:33 Woonplaats: Amsterdam, in m'n hol
lijkt me sterk dat je geen contact mag opnemen met netflix.
Heb je ingelogd om je account informatie na te gaan? Zoek eens de helpcentrum door om te kijken of jou probleem of soortgelijks en oplossing daar tussen staat. En als je echt geen raad weet bel naar 0800-022-9647
Als de betaling door loopt ondanks dat je niet gebruik kunt maken van hun service zou ik gewoon bij je bank de incasso stop laten zetten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen