Als ik het contact formulier invul dan heb ik het vermoeden dat de berichten niet aankomen bij jullie. Hebben jullie iets van mij binnen gehad? En zo nee, hoe kan ik jullie verder bereiken?
Ik heb dit topic even naar het juiste forum verplaatst.
De klantenservice van AniWay bestaat net als het hele team uitsluitend uit vrijwilligers. Het nadeel is dat zij niet elke dag tijd hebben hiervoor en een antwoord kan tot wel twee weken uitblijven, denk ik. Ik behoor niet tot de klantenservice, dus ik weet niet precies wat de huidige wachttijden zijn.
Als je al langer dan een week aan het wachten bent, zou je een berichtje aan Kuroi Namida kunnen sturen. Echter, door een forumbug ontvangen gebruikers geen e-mail wanneer ze een nieuwe pb krijgen, dus kan dit nog weleens langer duren dan het contactformulier. De ironie is dat we op dit moment hetzelfde probleem hebben als jij: we wachten op antwoord van iemand die we nodig hebben om de forumbugs te fixen.
Bedankt Yupa. Ik wacht al meer dan een week maar dan weet ik nu waarom, dat stelt gerust. Het is overigens ook niet zo belangrijk, wel jammer dat jullie die bug hebben en dat het contact opnemen zo moeizaam gaat. Dat zal voor jullie ook erg lastig zijn. Sterkte ermee!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen