En ik denk niet dat domiciliëring werkt, aangezien Abunai de rekening dan rechtstreeks naar de bank moet sturen en ik heb nog nooit gehoord dat ze dat doen.
Automatische incasso of domiciliërin is hetzelfde, het een is de benaming in Nederland de ander de benaming in België. Bedrijven die een incasso machteging hebben gekregen kunnen dit gewoon van je IBAN incasseren.
Hoe helpt dit om op de dag zelf snel te kunnen betalen? Denk je niet dat een mandaat schrijven en opsturen ook redelijk veel tijd zou vragen, vooral als iedereen het al zo druk heeft?
Ipv te speculeren over betalingen...stuur deze vraag even over de mail. Dat gezegd te hebben...ik heb naast IDeal nog 2 betalingsvormen voorbij zien komen...waar onder mrcash
Maar nogmaals...even mailen
_________________ Abunai steward management Abunai! 2015: Sugar, spice and everything nice! 28th, 29th and 30th of August, NH Koningshof, Veldhoven
Geregistreerd: 14 aug 2005 13:26 Woonplaats: Netherlands
updates:
- de kaartverkoop zal van start gaan op woensdag 11 mei; - we gaan Paypal niet tijdig geïntegreerd krijgen voor die livegang, dit wordt later dit jaar; - omdat dat een oneerlijk voordeel oplevert t.o.v. buitenlandse bezoekers die niet direct met iDeal kunnen betalen, hebben we het moment waarop het hotelreserveringsformulier verstuurd wordt gewijzigd, in overleg met het hotel; in plaats van dit te versturen als de betaling volledig betaald is, wordt het nu verstuurd zodra je een reservering plaats en aangeeft een kamer te willen reserveren; - het volledige nieuwsbericht vind je op de website; een Nederlandse variant hier; - update vanuit het hotel: het word geen Word-Document maar een Excel-Formulier. Houd hier dus rekening mee en zorg dat je een programma hebt wat een .xlsx document kan openen!
_________________ - Voorzitter Stichting 'Abunai!' "mode kan je kopen, stijl moet je hebben."
updates: - update vanuit het hotel: het word geen Word-Document maar een Excel-Formulier. Houd hier dus rekening mee en zorg dat je een programma hebt wat een .xlsx document kan openen!
Ik ben zo blij dat ik dit hier heb gelezen xD Zag dat deze info hier was en ook veel eerder dan op facebook en website . Nu hopen dat 20:10 snel genoeg was met opsturen van excel formulier.
Daar was ik ook erg blij om, ik heb gisteren nog Excel tijdelijk geïnstalleerd.
Probeer een formulier zo snel mogelijk in te vullen en je gaat fouten maken. Het registratienummer werd afgekapt door Excel omdat het veld was geformatteerd als een getal en door de haast heb ik dat niet opgemerkt. Verder heb ik nog enkele velden niet goed ingevuld, waar ik later alsnog een correctie op heb gestuurd.
Wonder boven wonder heb ik een bevestiging van het hotel gekregen. Ik begin wel te twijfelen of de afhandeling van de formulieren op chronologische volgorde is, want een vriend die twee minuten sneller was dan ik met dezelfde soort kameraanvraag heeft vooralsnog geen bevestiging gehad. Wellicht dat de tijd tussen zenden en ontvangen kan verschillen wanneer een mailbox wordt overspoeld met honderden e-mails per minuut.
Fijn trouwens dat de ticketverkoop precies om 20:00 open ging.
Geregistreerd: 14 aug 2005 13:26 Woonplaats: Netherlands
Yupa schreef:
Probeer een formulier zo snel mogelijk in te vullen en je gaat fouten maken. Het registratienummer werd afgekapt door Excel omdat het veld was geformatteerd als een getal en door de haast heb ik dat niet opgemerkt. Verder heb ik nog enkele velden niet goed ingevuld, waar ik later alsnog een correctie op heb gestuurd.
Wonder boven wonder heb ik een bevestiging van het hotel gekregen. Ik begin wel te twijfelen of de afhandeling van de formulieren op chronologische volgorde is, want een vriend die twee minuten sneller was dan ik met dezelfde soort kameraanvraag heeft vooralsnog geen bevestiging gehad. Wellicht dat de tijd tussen zenden en ontvangen kan verschillen wanneer een mailbox wordt overspoeld met honderden e-mails per minuut.
Fijn trouwens dat de ticketverkoop precies om 20:00 open ging.
Klopt, klopt en klopt.
- de waarde op het veld voor registratienummer wordt inderdaad afgekapt, dat hadden wij zelf ook niet gezien. Ik heb gisterenochtend NH Koningshof daarover geinformeerd, zodat ze daarover niet moeilijk doen.
- wat verwerking betreft kan het inderdaad zo zijn dat er een verschil zit in wanneer de mails binnengekomen is. Het hotel heeft in een tijdsbestek van 20 minuten zo'n 800 aanvragen ontvangen.
_________________ - Voorzitter Stichting 'Abunai!' "mode kan je kopen, stijl moet je hebben."
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen