Geregistreerd: 21 sep 2004 22:25 Woonplaats: It's Yummy and Delicious With Big Breast!
Ik denk wel dat ik weet wat Niels bedoeld and it is bloody obvious.
Ja en gebouwen in Japan kunnen behoorlijk brak zijn. Bijvoorbeeld in de buurt van Namba (Osaka) staat een houten gebouw, dat was in 2004 al aardig onderuit gezakt, maar in april van dit jaar stond het er nog steeds, zij nog schever als dat het al stond.
Dit is trouwens ook niet dicht op elkaar. Maar als ik straks ook nog een speelbaar level wil hebben dan moet er wel ruimte zijn, een van de grote nono's in level design zijn toch wel lange smalle gangen met geen mogelijkheid om uit te wijken, diegene die aan het eind van die gang staat kan prijs schieten.
_________________ DayZ's simple. Get to the weapons, use them any way you can. I know you won't break the rules, because there aren't any.
Geregistreerd: 21 sep 2004 22:25 Woonplaats: It's Yummy and Delicious With Big Breast!
Bovenstaande (maar dan wat groter) heb ik al weer een tijdje geleden gemaakt.
En nu komt een van de mensen van het project Icarus (http://icarusinterstellar.org/), welk weer een vervolgstudie is op project Daedalus(*) van de British Interplanetary Society uit midden jaren 70 van de vorige eeuw of zij de illustratie mogen gebruiken voor het studie project en of ik er eventueel wat voor voel om er nog meer te maken.
Whoohooo... Uitgerekend een van mijn lievelingsprojecten wat zo'n inspiratie had gegeven om auberhaupt dit soort illustraties te maken.
(* Het project was een onderzoek naar de haalbaarheid om een interstellaire ruimte-sonde te sturen naar een ster binnen een straal van 15 lichtjaar, en dat binnen de tijd van een mensenleven, Icarus is het vervolg daarop omdat de techniek in de afgelopen 30 jaar enorme sprongen gemaakt heeft.)
BTW: de prijsvraag van Niels staat nog steeds, zie een paar posten hierboven.
_________________ DayZ's simple. Get to the weapons, use them any way you can. I know you won't break the rules, because there aren't any.
Berichttitel: Re: RobertJ's art draadje : Full thrust, take us out of orbi
Geplaatst: 20 okt 2010 23:22
Geregistreerd: 21 sep 2004 22:25 Woonplaats: It's Yummy and Delicious With Big Breast!
Nieuwste, werkje wat nog niet gereed is aangezien ik nu toch zeeën van tijd heb.
BTW: Over dat gamelevel dat in Japan moet spelen, bovenaan de pagina, wat klopt er niet aan? Combini's die dicht zijn en de rolluiken naar beneden hebben? Dat klopt dus niet, ze zijn 24 uur open en hebben zo ver ik het weet geen rolluiken.
Edit: het resize modje werkt prima.
_________________ DayZ's simple. Get to the weapons, use them any way you can. I know you won't break the rules, because there aren't any.
Berichttitel: Re: RobertJ's art draadje : Full thrust, take us out of orbi
Geplaatst: 01 dec 2010 14:18
Geregistreerd: 21 sep 2004 22:25 Woonplaats: It's Yummy and Delicious With Big Breast!
Tijd voor wat nieuws. Nou ja niet echt nieuw, maar tijd om mijn nieuwe PC eens door de mangel te halen. Dus renderen wat oude spulletjes die toendertijd het betere deel van de nacht gekost zouden hebben.
En dan nog een model waar ik al een tijdje mee bezig ben, een Colonial Mover uit Battlestar Galatica, hij zat zowel in de oude serie als in de nieuwe.
_________________ DayZ's simple. Get to the weapons, use them any way you can. I know you won't break the rules, because there aren't any.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen