aniway.nlaniway.nl
 Help Help  aniway.nl AniWay
 Rules Regels  Leden Leden
 Zoeken Zoeken  Groepen Groepen
 Gebruikerspaneel Gebruikerspaneel  Inloggen Inloggen
 * Registreren
Laatste 5 Actieve Onderwerpen
15:18  Nieuwe Merchandise aanwinsten ...   Kam
09:21  Laatst voltooide anime + ...   Ash Ketchu
04:40  [TK] Manga: Golden Kamuy, ...   Kerrirri-c
23:19  дом 2   FrancisVup
16:37  Probleem met updaten ...   Blackbutle
Het is nu 30 aug 2019 16:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Dringend antwoord gevraagd
BerichtGeplaatst: 19 mei 2014 13:39 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 09 mei 2014 14:12
Beste,

Mijn vriendin bestelde op 03/04/2014 de 'Wacom Intuos Manga Pen & Touch Small' ter waarde van 87,90 EUR via de website van Aniway en dit voor mijn verjaardag. Het verschuldigde bedrag werd diezelfde dag nog overgeschreven naar de bankrekening van Aniway. Vreemd genoeg ontving ze geen bevestiging van betaling en dit zelfs niet na 2 weken. Daarom besloot ze een mail te sturen naar Aniway om eens te polsen naar de stand van zaken in verband met de bestelling. Op 18/04 kreeg ze antwoord van Susanna dat er geen betaling teruggevonden werd in het systeem.. Het bedrag werd wel overgestort via een rekening die niet op naam staat van mijn vriendin, wat uiteraard de aanleiding hiertoe kon zijn. Uiteindelijk heeft mijn vriendin me op de hoogte gebracht van de bestelling gezien ze niet meer wist wat te doen.

Samen hebben we nog eens een aantal keer nagekeken of het geld wel degelijk van de rekening is gegaan en of het rekeningnummer wel klopte. Beide zaken waren in orde dus dit kon de oorzaak niet zijn. Vervolgens hebben we op 20/04 een mail teruggestuurd met daarin een printscreen van het betreffende bankuitreksel via internetbanking en de vermelding van de naam waarop de bankrekening staat. We ontvingen geen antwoord meer dus stuurden we op 01/05 nog een mail om uitleg te vragen in verband met de bestelling.. Hierop volgde nog geen antwoord, waarna we een nieuwe mail verzonden op 06/05. Opnieuw volgde geen antwoord en dit zelfs nog niet nadat we op 09/05 en 12/05 opnieuw een mail stuurden naar Aniway.. Tot op heden hebben we nog steeds geen antwoord ontvangen. Dit allemaal terwijl er op de Aniway website staat dat mails binnen de 10 dagen worden behandeld...

Doordat we geen antwoord krijgen op onze dringende vraag, heb ik het gevoel dat ons probleem niet de aandacht krijgt die het verdient. Bovendien gaat het om een bedrag van bijna 100 euro waarvoor we moeten werken hebben.. Dit is nu blijkbaar plots in rook opgegaan. Ik kan me best voorstellen dat jullie veel werk hebben maar toch vind ik dat dit soort problemen toch wel de nodige aandacht moeten genieten. Een antwoord hoeft niet lang te zijn en ik zou het appreciëren uiteindelijk toch een antwoord te ontvangen in plaats van in het donker te worden gelaten.. Dit zeker gezien wij onze verplichtingen in verband met de bestelling strikt hebben nageleefd en er zwart op wit bewijs van hebben dat het verschuldigde bedrag wel degelijk op de rekening van Aniway werd gestort..

Met vriendelijke groeten,
Bart


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Dringend antwoord gevraagd
BerichtGeplaatst: 19 mei 2014 14:24 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 04 sep 2010 18:08
Woonplaats: Oosterbeek
Beste Bart,

Wat vervelend zeg, dit is zeker een ernstig probleem waar we meteen iets aan moeten doen. Ik heb geen inzage in de financiën noch de verzendingen noch de e-mails, dus ik zal bij de verantwoordelijken aan de bel trekken.

_________________
MyAnimeList - MyFigureCollection - Rubberslug - VNDB


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Dringend antwoord gevraagd
BerichtGeplaatst: 23 mei 2014 00:55 
Offline
AniWay Bladmanager
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 jun 2009 19:53
Woonplaats: Haarlem
Beste Bart,

De afgelopen tijd zijn we enorm druk geweest met het afronden van het magazine. Hierdoor komen de bijkomende taken, zoals de contactmails, helaas iets sneller in de verdrukking.
Het hoort echter niet zo lang te duren voor een bestelling verwerkt en verzonden is en dit is eerder uitzondering dan regelmaat.

Ik zal in een pm verdere gegevens vragen en dan zal ik het probleem zo snel mogelijk met jullie oplossen!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Dringend antwoord gevraagd
BerichtGeplaatst: 01 jul 2014 14:06 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2012 09:30
Nu dit topic toch open en hoog staat.

Mijn ouders hebben op 2 juni ook de Wacom besteld via Aniway voor mijn verjaardag.
Helaas hebben wij nog niks mogen ontvangen tot vandaag.

Ook na een mailtje van mijn ouders is er nog geen antwoord geweest en hebben ze mij gevraagd het hier op het forum te gooien.
Hopelijk kunnen jullie ons helpen.

_________________
My Animelist:
http://myanimelist.net/animelist/Spectramon

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." -The Joker, The Dark Knight


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Dringend antwoord gevraagd
BerichtGeplaatst: 01 jul 2014 15:59 
Offline
AniWay Bladmanager
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 jun 2009 19:53
Woonplaats: Haarlem
Ik zal je even een pm sturen en dan lossen we het samen op!

Onze voorraad Wacom tablets is sinds Animecon weer aangevuld, dus als het goed is moeten we ze weer op de post kunnen doen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling