Mijn vriendin bestelde op 03/04/2014 de 'Wacom Intuos Manga Pen & Touch Small' ter waarde van 87,90 EUR via de website van Aniway en dit voor mijn verjaardag. Het verschuldigde bedrag werd diezelfde dag nog overgeschreven naar de bankrekening van Aniway. Vreemd genoeg ontving ze geen bevestiging van betaling en dit zelfs niet na 2 weken. Daarom besloot ze een mail te sturen naar Aniway om eens te polsen naar de stand van zaken in verband met de bestelling. Op 18/04 kreeg ze antwoord van Susanna dat er geen betaling teruggevonden werd in het systeem.. Het bedrag werd wel overgestort via een rekening die niet op naam staat van mijn vriendin, wat uiteraard de aanleiding hiertoe kon zijn. Uiteindelijk heeft mijn vriendin me op de hoogte gebracht van de bestelling gezien ze niet meer wist wat te doen.
Samen hebben we nog eens een aantal keer nagekeken of het geld wel degelijk van de rekening is gegaan en of het rekeningnummer wel klopte. Beide zaken waren in orde dus dit kon de oorzaak niet zijn. Vervolgens hebben we op 20/04 een mail teruggestuurd met daarin een printscreen van het betreffende bankuitreksel via internetbanking en de vermelding van de naam waarop de bankrekening staat. We ontvingen geen antwoord meer dus stuurden we op 01/05 nog een mail om uitleg te vragen in verband met de bestelling.. Hierop volgde nog geen antwoord, waarna we een nieuwe mail verzonden op 06/05. Opnieuw volgde geen antwoord en dit zelfs nog niet nadat we op 09/05 en 12/05 opnieuw een mail stuurden naar Aniway.. Tot op heden hebben we nog steeds geen antwoord ontvangen. Dit allemaal terwijl er op de Aniway website staat dat mails binnen de 10 dagen worden behandeld...
Doordat we geen antwoord krijgen op onze dringende vraag, heb ik het gevoel dat ons probleem niet de aandacht krijgt die het verdient. Bovendien gaat het om een bedrag van bijna 100 euro waarvoor we moeten werken hebben.. Dit is nu blijkbaar plots in rook opgegaan. Ik kan me best voorstellen dat jullie veel werk hebben maar toch vind ik dat dit soort problemen toch wel de nodige aandacht moeten genieten. Een antwoord hoeft niet lang te zijn en ik zou het appreciëren uiteindelijk toch een antwoord te ontvangen in plaats van in het donker te worden gelaten.. Dit zeker gezien wij onze verplichtingen in verband met de bestelling strikt hebben nageleefd en er zwart op wit bewijs van hebben dat het verschuldigde bedrag wel degelijk op de rekening van Aniway werd gestort..
Wat vervelend zeg, dit is zeker een ernstig probleem waar we meteen iets aan moeten doen. Ik heb geen inzage in de financiën noch de verzendingen noch de e-mails, dus ik zal bij de verantwoordelijken aan de bel trekken.
Geregistreerd: 28 jun 2009 19:53 Woonplaats: Haarlem
Beste Bart,
De afgelopen tijd zijn we enorm druk geweest met het afronden van het magazine. Hierdoor komen de bijkomende taken, zoals de contactmails, helaas iets sneller in de verdrukking. Het hoort echter niet zo lang te duren voor een bestelling verwerkt en verzonden is en dit is eerder uitzondering dan regelmaat.
Ik zal in een pm verdere gegevens vragen en dan zal ik het probleem zo snel mogelijk met jullie oplossen!
Mijn ouders hebben op 2 juni ook de Wacom besteld via Aniway voor mijn verjaardag. Helaas hebben wij nog niks mogen ontvangen tot vandaag.
Ook na een mailtje van mijn ouders is er nog geen antwoord geweest en hebben ze mij gevraagd het hier op het forum te gooien. Hopelijk kunnen jullie ons helpen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen