Hallo aniway, Ik heb op 29 augustus een abbonnement besteld vanaf nummer 33, met de pocket Psyren erbij. Helaas heb ik die niet ontvangen. Ik heb op 10 september een contactformulier ingevuld, maar daar nog geen antwoord op gekregen. Is er misschien iets misgegaan?
Ik heb op 5 september een abonnement genomen en dat is ook nog niet aangekomen. Komt dit nog één van deze dagen of zou die al aangekomen moeten zijn?
Misschien verwant: Ik had een probleempje bij het betalen (via overschrijving). Ik wist namelijk niet wat er moest staan bij de mededeling en heb dus gewoon mijn naam eronder gezet. Leek me logisch gezien via die aanvraag je toch mijn gegevens hebt... Ik heb overgeschreven op het banknummer die op de contactpagina staat, het iban nr (ik kom van België, vandaar).
Even off-topic: Is het beter als ik volgende keer automatische incasso gebruik of werkt dit niet voor Belgische banken? (Sorry, ken de naam alleen wegens wikipedia).
Mvg, Britt
_________________ "The origin of magic lies in love... Can you control it?"
Geregistreerd: 28 jun 2009 19:53 Woonplaats: Haarlem
Beste Britt,
Waarschijnlijk is het ergens fout gegaan. Dat zou kunnen liggen aan de betaling of aan iets anders. Ik zal je in ieder geval een pm sturen en dan gaan we het voor je oplossen!
Als het goed is staat er een betalingskenmerk in de bevestigingsmail die je hebt gekregen voor een abonnement. Die had eigenlijk bij de overschrijving moeten staan.
Automatisch incasso is het automatisch laten afschrijven van geld. Ik geloof dat dat ook bij Belgische banken kan, maar ik zal het voor de zekerheid nog eens navragen.
Ik heb al een maand geleden een abonnement en een agenda bestelt, maar deze nog niet ontvangen. Ik heb zelfs al twee berichten gestuurd via contacten, maar daar wordt niet op gereageerd. Ik heb bij mijn afschriften gezien dat ik heb betaald, dus weet zeker dat ik het moet ontvangen. Ik hoop dat het snel opgelost kan worden.
Geregistreerd: 18 aug 2010 19:41 Woonplaats: zuid-holland - katwijk
hallo aniway.
ook ik heb mijn aniway nr. 33 en mijn pocket nana nog niet ontvangen. ik heb al 2 keer een 'niet ontvangen' formulier ingevuld. maar van bijde keren nog niks gehoord. Ik had geen problemen met betalen. kunnen jullie hier iets aan doen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen