Geregistreerd: 01 nov 2011 16:46 Woonplaats: Happy Universe
Ik vraag me af of meerdere mensen problemen hebben met o.a. het maken van een account, inloggen of het bestellen van Abunai 2013 tickets/ boeking hotel?
Ik heb zelf al e-mails gestuurd naar Abunai. Hun antwoord was: 'maak een nieuw account.' Dit lukt ook vooralsnog niet.
Ik heb begrepen dat ik niet de enige ben, dus vandaar mijn vraag.
Geregistreerd: 17 nov 2010 22:59 Woonplaats: 't schoënste plaetske aan de Maas: Bliérick
Ik heb geen problemen gehad met mijn account, maar mijn ticket is nog niet binnen (dinsdag besteld, woensdag betaald) Dat schijnt te zijn omdat ze met batches werken.
_________________ Finished: Azula, Hinata, Kallen, Cross, Kyoshi warrior, Link, Undertaker, mord-sith (Cara), Red (OUAT) Making: Mega Rayquaza Gijinka Planning: Steampunk Bustle dress, chain mail dress Sold: Soi-Fon, Mustang
Geregistreerd: 28 maart 2011 21:21 Woonplaats: Rijswijk
Ik heb ook een leuke meegemaakt toen ik bestelde.
Ik bestelde: Weekend ticket, 2 persoons kamer & Aniway agenda. Toen ik vervolgens op confirm klikte had ik ineens alleen een ticket, maar hier kwam ik te laat achter, dus bevestingsmails al onderweg. Dus ik denk, nog ff voor de zekerheid checken bij orders. Maar wat bleek. Ik had helemaal geen orders open staan! Maar wat was daar ineens binnengekomen? ''[Abunai!] Registration Confirmation'' Dus ik denk, ik kijk eens even en voila. ''Your registration for `Abunai! 2012: The Incredible Journey` has been completed.'' Met bijgevoegd een ticket voor Darkness Rising. Ik ben vervolgens maar opnieuw gaan bestellen en de tweede keer lukte het wel. Ook nog een mailtje naar Abunai gestuurd, maar reeds nog niks gehoord. Wat mij een beetje zorgen laat maken, want ik heb nu dus ook geen idee of mijn betaling wel goed is binnengekomen. Ik zou zeker wat opheldering kunnen gebruiken...
Geregistreerd: 14 aug 2005 13:26 Woonplaats: Netherlands
Mailtjes richting 'Abunai!' zouden binnen 5 werkdagen beantwoord moeten worden, maar vooral in de beginperiode willen we nog wel eens overspoeld raken. - van die 2012 melding heb ik wel iets voorbij zien komen, zal eens kijken waar die geland is...
(maar voor de rest: niet vergeten per mail te melden, zodat 't bij de juiste personen komt, of anders in ieder geval in het 'Abunai!' topic dat al in het Events-forum aangemaakt is... des te groter de kans dat iemand v Abunai! het ziet - al blijft mailen nog altijd het beste. 5 dagen; geen reactie? Poke er achteraan, dan komt 't helemaal goed ).
_________________ - Voorzitter Stichting 'Abunai!' "mode kan je kopen, stijl moet je hebben."
Geregistreerd: 01 nov 2011 16:46 Woonplaats: Happy Universe
@belsammael, de Secretaris van Abunai.: je reactie verbaasd mij nogal. Hoezo binnen 5 dagen kun je een reactie verwachten? Nee, dat gebeurt niet. Dan er zelf maar achteraan blijven 'poken'. Ook al gedaan, maar probleem wordt niet opgelost en uiteindelijk geen reactie. Hoezo op einde komt het allemaal goed? Ik kan niet inloggen op mijn oude account. Ik kan geen nieuwe account aanmaken. Is er dan nog een tweepersoons kamer over voor mij? tja, hoe moet ik dat weten. Abunai reageert niet op mijn vragen. Het is dan ook daarom dat ik deze topic ben gestart, want niet alleen ik heb deze problemen ervaren, maar 2 van mijn vrienden zitten met identieke problemen.
Ik ben nog meer verbaasd over het feit dat er wel supersnel op mijn begonnen topic wordt gereageerd, en nog wel op dezelfde dag. Ik begrijp dat er veel mails binnen komen in het beginne. Dit zouden er veel minder zijn, als bovenstaande problemen er niet zouden zijn. Ik vind dat de reactie nogal erg gebagatelliseerd wordt, jammer. Ik ben niet boos, maar ontzettend teleurgesteld.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen