Berichttitel: Re: Abunai! 2013: Darkness Rising (23-25 Aug 2013)
Geplaatst: 08 aug 2013 16:59
Geregistreerd: 06 sep 2007 22:09 Woonplaats: My workshop
pyroticseashell schreef:
moet je je registreren voor de bring & buy op Abunai, zo ja, hoe?
Jazeker anders kunnen wij jouw spullen namelijk niet verkopen. Elk product krijgt namelijk een label met een jouw persoonlijke ticketnummer erop en je vult een lijst in waarop al je producten staan. Ik gebruik even een link van een andere con waar je het formulier kan downloaden en online kan invullen: http://www.animecon.nl/program/events/d ... /bring-buy. Ons formulier is namelijk inzetbaar op alle conventies. [Sorry Abunai maar ik kan het bring en buy gedeelte niet vinden op de site T.T] Kijk even goed naar de file van het formulier. Deze bestaat uit 3 tabbladen. De eerste is het formulier en de andere 2 zijn de labels. Als je het formulier digitaal invult, dan worden de labels ook meteen ingevuld.
Mochten er problemen zijn met de formulieren, meld dit dat meteen en niet pas op de con. Dan kunnen we er misschien nog wat aan doen.
Lees wel even goed de regels door die we erbij hebben staan. We krijgen regelmatig mensen aan de stand die dingen maar half/half doen en dat scheelt echt een hoop tijd en werk voor ons. Zorg in elk geval dat de labels goed vastzitten aan de producten. Dus niet met een lullig plakbandje maar echt met 2 of evt 3 over de gehele label.
Dit laatste stukje geld uiteraard ook voor de andere mensen die dingen bij ons in komen leveren
As you might have noticed this year's lost & found went a little slow. This was due to the sheer amount of lost items at the convention. The amount was so high it took a long time to properly return all items.
Due to this we have decided that Abunai! won’t be responsible for the lost items anymore. If you lose something at the coming convention, you won’t need to contact us . Instead you can contact the City of Veldhoven at: Gemeente@veldhoven.nl. NH Koningshof also might have found one of your items while cleaning their hotelrooms. However, one week after the convention these items will also be sent to the city itself. Items found during the convention will still be brought to the information desk.
Berichttitel: Re: Abunai! 2013: Darkness Rising (23-25 Aug 2013)
Geplaatst: 09 aug 2013 20:31
Geregistreerd: 23 jul 2010 14:18
Let vooral op de "Items found during the convention will still be brought to the information desk." Dat mensen niet denken dat ze altijd hun spullen kwijt zijn
_________________ Abunai steward management Abunai! 2015: Sugar, spice and everything nice! 28th, 29th and 30th of August, NH Koningshof, Veldhoven
Berichttitel: Re: Abunai! 2013: Darkness Rising (23-25 Aug 2013)
Geplaatst: 09 aug 2013 23:23
AniWay Proefleescoördinator
Geregistreerd: 02 jan 2007 22:53
RE: Bring & Buy
Oh, dit werkt dus zo te lezen ietsjes anders dan vorig jaar, goed om te weten. Ik ga er volgende week wel mee aan de slag, dan. Ik ben blij dat ik er nu wat informatie over heb kunnen vinden, gezien ik zat te wachten op informatie op de Abunai! website zelf. Bedankt!
Berichttitel: Re: Abunai! 2013: Darkness Rising (23-25 Aug 2013)
Geplaatst: 10 aug 2013 02:37
Geregistreerd: 18 maart 2012 21:31 Woonplaats: Zwolle
Een klein vraagje: Hoe verander ik de naam van mijn kamer genoot? Ik heb het al via het contact formulier een maand terug gevraagd en tot spijt nog geen antwoord terug gehad.
Berichttitel: Re: Abunai! 2013: Darkness Rising (23-25 Aug 2013)
Geplaatst: 10 aug 2013 10:18
Geregistreerd: 23 jul 2010 14:18
Dit kun je simpelweg doen door in te loggen in het registratie systeem en je ticket aan te passen. Dit heeft geen verdere gevolgen voor je ticket aangezien een kamergenoot niks kost (ofzoiets)
_________________ Abunai steward management Abunai! 2015: Sugar, spice and everything nice! 28th, 29th and 30th of August, NH Koningshof, Veldhoven
Berichttitel: Re: Abunai! 2013: Darkness Rising (23-25 Aug 2013)
Geplaatst: 10 aug 2013 22:24
Geregistreerd: 06 sep 2007 22:09 Woonplaats: My workshop
NeeNee schreef:
^ Moeten we op voorhand online registreren, of kunnen we de formulieren ook gewoon ter plaatse afgeven zoals op andere conventies?
Je kan gewoon de formulieren uitprinten en invullen. Denk aan de 2 tabbladen die erbij zitten waar de labels opstaan Het formulier kan je gewoon aan de stand afleveren als je je spullen komt afgeven.
pyroticseashell schreef:
is het ook toegestaan om spullen van Marvel en DC te verkopen?? dus Amerikaanse comics???
Nee. We accepteren alleen dingen die echt puur gerelateerd zijn aan anime, games, manga en japanse cultuur.
Gemelli schreef:
RE: Bring & Buy
Oh, dit werkt dus zo te lezen ietsjes anders dan vorig jaar, goed om te weten. Ik ga er volgende week wel mee aan de slag, dan. Ik ben blij dat ik er nu wat informatie over heb kunnen vinden, gezien ik zat te wachten op informatie op de Abunai! website zelf. Bedankt!
Ja klopt . Wij als Miatzy waren er vorig jaar ook niet bij. Dat was een andere ploeg. Wij hebben nu als Miatzy zijnde 4 conventies die wij draaien als Bring en Buy: Tsunacon, Animecon, Abunai en Nishicon. Je kan je spullen rustig bij ons brengen en wij zorgen dat er netjes mee omgegaan word en wij zelf zullen zelf ook de spullen netjes behandelen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen