Geregistreerd: 28 maart 2005 16:50 Woonplaats: Now? Eindhoven. Next? THE WORLD!!
Gelukkig, was al ff bang dat de doodle mooi gevonden werd . Het enige waar ik daar daadwerkelijk over heb nagedacht (nouja, zover als mogelijk) waren inderdaad de kleuren .
Geregistreerd: 28 maart 2005 16:50 Woonplaats: Now? Eindhoven. Next? THE WORLD!!
Woei, dubbelpost!
In elk geval, besloot de doodle van eerder (zie vorige pagina), uit te werken in een beter perspectief, met meer detail. Het is een fiks karwei geweest, met name vanwege het feit dat ik nog niet kan omgaan met dit soort cameraperspectieven, maar ben niet ontevreden over het resultaat. Ik heb tot nu toe alleen nog maar de lineart af, kleuren volgen (veel) later:
Als er iemand anders nog de lineart zou willen inkleuren, daar heb ik op zich geen moeite mee (omdat ik nu tenminste wel eens een kwaliteits lineart heb), laat het me maar ff weten via PM, dan probeer ik je te voorzien van een hoger kwaliteit plaatje.
I do say.. that's some pretty nice lineart you got there son. I think might just be impressed.
Ze lijkt alleen geen heupen te hebben, en een hele stijve nek/bovenrug. En de kartelige stenen zijn wat vreemd.. ik neem aan dat je voor een natuursteen structuur ging, well, that's not it. Finally, dat skelet dat naast haar ligt moet van een orang-oetang zijn, de armen zijn beangstigend lang, zelfs wanneer je het overdreven perspectief meerekent.
Maargoed, de mieren hebben wel weer genoeg liefde gehad, nice job. You better not screw up the coloring.
Geregistreerd: 28 maart 2005 16:50 Woonplaats: Now? Eindhoven. Next? THE WORLD!!
Die heupen waren inderdaad een probleem, hoewel ik eerst dacht dat het meer aan de vouwen in de (toch al) gescheurde dress lag. Ik heb later het maar laten varen, omdat ik het maar niet goed kreeg en het gedeelte waarschijnlijk een best zware schaduw kreeg. Als jij daarentegen zou kunnen aangeven hoe ik het beter had kunnen aanpakken, zou ik dat wel op prijs stellen eerlijk gezegd. Over de rest van haar houding; ik zou op dit moment eerlijk gezegd niet weten hoe ik haar rug/nek iets minder stijf zou kunnen maken. Ik dacht dat het zo wel goed was nl .
Over het steen; inderdaad. Bij nader inzien had ik de kartels beter sterk kunnen minderen. Maja, dat is iets dat ik wellicht tijdens het kleuren nog kan compenseren. Bedankt voor het opmerken.
Over het skelet; dit is toch echt het cameraperspectief, daarvan ben ik heel zeker. Het enige wat ik wel jammer vind aan het skelet is dat ik het bekken aan de rand van de lineart niet goed heb uitgewerkt, waardoor het misschien lijkt dat het bekken eerder begint (achter de skull van de zeis), wat weer ervoor zorgt dat de armen lang lijken.
Anyways, bedankt voor je comment . Hier heb ik al veel meer aan als de zoveelste standaard devart fare "mooie tekening" comment.
weetje HOE mooi dat van die armen was me eerst niet eens opgevallen joh XD
alleen de rechter borst is een beetje raar .. ik weet niet .. een beetje tja ik weet het niet ,, hij is kleiner vergeleken met de linker XD
ik heb ook andere art's van je gezien .. waar heb je in vredes naam zo mooi leren tekenen ik ben onder de indruk
mja goed gedaan ! Vergeleken met jou ben ik er nog bij lange na niet >_< XD
Even lopen prutsen.. komt er min of meer op neer, dat de ene schouder naar voren moet buigen terwijl de andere naar achter hangt. Op het moment zijn ze gelijk, en dus lijken ze stijf op hun plaats bevroren alsof haar romp en schouders een massief blok vormen.
Haar achterste arm ligt over haar borstkas heen, en duwt dus haar rechter borst richting het midden terwijl de linker opzij neigt te hangen.
As for de heupen, die lijkt je gewoon niet gedaan te hebben, haar benen komen uit haar borstkas.
Verder heb ik wat met de positie van haar hoofd gespeelt, die lag er ook nogal strak en recht bij, toevoegend aan de stijfheid van haar pose. Zelfs d'r haar is stijf, ik begin te vermoeden dat ze bevroren achterover is gevallen en nietmeer kan opstaan. ;P
Ook even het verschil aangegeven tussen de onderarm van 't skelet, en haar eigen onderarm.. arm van het skelet is twee keer zo lang, terwijl hij verder van de camera ligt.
Geregistreerd: 28 maart 2005 16:50 Woonplaats: Now? Eindhoven. Next? THE WORLD!!
@Rune: bedankt! Zal het zeker onthouden voor volgende keer!
Beh, te lang al niks meer kunnen posten. Stage vreet (letterlijk) al mijn tijd weg dus het enige wat ik heb kunnen afleveren is wat schetsen van classes (remember the warrior and the elven archer? Well, suffer from 2 more!).
Net als mn ene tijdvretende ding is afgelopen is de ander alweer begonnen .
Geregistreerd: 28 maart 2005 16:50 Woonplaats: Now? Eindhoven. Next? THE WORLD!!
Nah, dat updaten doe ik eigenlijk liever niet. Er zijn namelijk nog een crapload aan classes die ik wil maken, en dit is ook meteen een goede manier om te checken hoe ik mn stijl kan implementeren. Bovendien zijn de class tekeningen meer mockups om een idee te krijgen van hoe ik de characters wil aanpakken, vandaar dat ze ook nog niet verder zijn gekomen als potloodtekeningen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen