Nope dat was Carmageddon: TDR 2000, Niet Carmageddon 3. Assassins Creed: Brotherhood is ook geen Assassins Creed 3 Btw hoe bedoel je, time limit? De originele Carmageddon had die toch ook?
Edit: nevermind, blijkbaar had hij toch de titel 3, excuses.
Iig, lijkt me sterk dat ze voor een iphone-port een countdown op de website plaatsen
Btw hoe bedoel je, time limit? De originele Carmageddon had die toch ook?
Klopt, maar die was op te rekken met bonusitems en stunts (of iets dergelijks, tijd geleden alweer he), dus flexibel afhankelijk van de situatie. Je had altijd genoeg tijd om vrolijk rond te rijden en rottigheid uit te halen, no problem. Bij TDR was de tijdslimiet een absoluut, en kon niet worden gerekt in de game zelf. Die limiet was nog strak ook, dus beetje gas erop en niet teveel rondneuzen =( Vermoorde een beetje de lol naar mijn mening, naast het feit dat de andere auto's in TDR te lastig kapot gingen waardoor de focus nóg meer op het racen kwam te liggen. Je kan mij niet wijs maken dat iedereen hier altijd braaf zijn rondjes reed, ik ging zelf zo veel als ik kon op jacht >:3
Inb4 trainers en cheats, want TDR had de rare gewoonte om zelfs gewijzigde instellingen in systeemfiles vrolijk te negeren waardoor het veranderen (lees: wegwerken) van de tijdslimiet in die .ini files gewoon niet werkte ondanks verhalen dat het wel zou moeten. Lang verhaal kort: TDR was een schijtgame, Car2 aan de top en Car1 er strak achteraan. Wat een lol heb ik met die games gehad man =D
_________________ Editor-in-Chief van AniDay, hét nieuws- en cultuurblog van AniWay! Mede-eigenaar van AniTV, het video-platform van AniWay en AniDay!
Isle of Wight, UK. 1st June 2011. The Carmageddon brand has been reacquired by the team that developed the original PC titles Carmageddon and Carmageddon 2: Carpocalypse Now. Stainless Games today announced that a new title is in early development, called ‘Carmageddon: Reincarnation’.
"Carmageddon has returned to its Indie developer roots, and the time is right to bring the game to a new audience,” said Patrick Buckland, CEO and Stainless co-founder. “Originally an ambitious title that tested the hardware limits of its day, we’re excited that the game will finally get the showcase it deserves on today’s platforms.”
“Carmageddon: Reincarnation will feature the same black humour and comic violence that made the original game such a success.” said Neil Barnden, Executive Director and Stainless co-founder. “All the laughs, the crazy power-ups, and extreme destruction will return. We will make sure the existing fans get what they want and expect from a Carmageddon game, and a new generation discovers the delights of sliding into a Cunning Stunt.”
“I was in the war!” Patrick added.
Now in the early stages of pre-production development, 'Carmageddon: Reincarnation' is slated for release in 2012. Stainless Games is actively seeking a partner with whom to move the project on to full production.
'Carmageddon: Reincarnation' is being developed for digital download, for which Stainless Games have built an enviable worldwide reputation, with numerous cross-platform releases and multiple No.1 titles on XBLA.
For more info and a chance to win some limited edition 'Carmageddon: Reincarnation' swag visit: http://www.carmageddon.com
als het maar een fear factory soundtrack heeft, want damn wat was deel 1 koel met zero signal en demanufacture op de achtergrond. daardoor ook in d emetalscene terecht gekomen als ukkie XD
Heb altijd een boel plezier beleeft aan deze gamereeks .Zeker de schade aan te auto's ook doormidden konden en plat was erg uniek destijds en met veer wegschieten .Zit uit te kijken naar dit nieuwe deel .Moet nog steeds carmageddon 1 uitspelen .
tdr2000 en carmageddoon 2 in 2006 uitgespeeld .Ook de n64 versie met zombies
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen