Geregistreerd: 07 jun 2010 16:41 Woonplaats: In de buurt van A'foort :3
uuhm ik heb een tijdje geleden een mail gestuurd dat mijn email niet meer klopte bij mijn account voor mijn abo (dit is de 2e keer dat ik mijn abo wil verlengen^^), en die is veranderd als het goed is, maar nu zie ik een aantal topics waaruit blijkt dat er al een mail is verzonden of een brief gestuurd over het verlengen van je abo, als ik het goed begrijp... Natuurlijk wil ik die graag verlengen, maar ik heb geen mail/brief ontvangen.
Komt dat omdat hij nog niet verzonden is? Of is er toch iets mis gegaan met mijn nieuwe email adres? En als er iets mis is met mijn mail, wat doe ik eraan?
_________________ ...And that's why I SHALL RULE THE WORLD
Geregistreerd: 24 jun 2004 21:02 Woonplaats: AniWay redactie
De abonnees waar we hun emailadres van hebben gekregen, hebben inderdaad een email ontvangen om te verlengen en/of hun voorkeurspocket aan te geven. Over anderhalve week volgt daarop een brief (met acceptgiro indien geen incasso optie is gebruikt) waarmee je hetzelfde kunt doen. Mocht je de email dus niet ontvangen hebben dan is of je emailadres niet bij ons bekend (niet het juiste iig) of is je abonnement nog niet afgelopen.
nou ik heb het nog even afgewacht of t allemaal wel binnen zou komen, maar tevergeefs.
wilde net formulier invullen maar als ik dan op submit klik, refreshed hij de page met alle gegevens nog intact.. wat moet ik doen? heb geprobeert met oa chrome en IE. beide zelfde probleem
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen