@ Appel Dankje! Dat betekent echt veel voor me! Ja ik doe nog wel traditioneel, maar meer van de fineliners. Zal gauw eens wat traditioneels uploaden Pakte laatst weer me copics op, maar wil gauw eens een keertje met ecoline proberen.
@ Kutabare Haha inderdaad! Ja ik ben nog steeds aan het zoeken, maar ik heb wel het gevoel dat ik meer een stijl krijg waar ik me fijn bij voel
Vandaag nog eventjes een snelle doodle gemaakt van een vriendin. En dan is het toch nog een chibi hahaha xD Wou gewoon een beetje met de kleuren spelen. Niets serieus verder.
Post voor een keertje maar iets anders dan manga. Dit is schoolwerk wat ik doe voor CGI. Zelf heb ik veel moeite met 3D, vooral texturen en animeren het is voor mij ook het moeilijkste vak! Ik werk nu in Cinema4D (in het eerste jaar op verplichting van de leraar), maar ga van de vakantie maar eens Maya proberen, want Cinema is me toch te moeilijk met unwrappen en texturen.
Maya in combi met 3Ds Max en Z-brush is de meest gebruikte combinatie Maya en 3Ds max werken ongeveer volgens hetzelfde principe(heb ik gehoord). Alleen Maya is iets lastiger.
Unwrappen blijft altijd wel beetje lastig, aangezien je het op de juiste manier moet doen.
Unwrappen en texturen is altijd moeilijk, ik heb zelf helaas nog nooit een programma gevonden die het helemaal naar mijn smaak/zin doet...
Zelf werk ik in Maya en hij in 3DSMax. Grote verschillen die te merken zijn, naar mijn mening dan, is dat bij 3DSMax je erg veel geholpen wordt met allerlei voorbeelden en standaardvormen. Wel is het zo dat beide programma's erg goed zijn en sommigen dan weer functies hebben die totaal niet in de andere zitten. Als wij dan zo samenwerken, kunnen we beslissen of we een bepaald voorwerp liever in 3DSMax of Maya maken.
Verder is Z-Brush die HaineChan vermeldde, ook een erg goed programma. Je kunt er op een model allerlei soorten mooie nabewerking op doen. Dit is zeker ook het proberen waard!
Om het nog even af te sluiten, veel mensen die ik ken gebruiken ook Blender, ik vind het zelf niet zo fijn, maar smaken verschillen, dus misschien is het wel iets voor jou! ^^
Veel succes en als je vragen hebt, kan je gewoon PM-en! ^^
Hey ! Heel erg bedankt voor jullie tips! Daar heb ik wat aan! Zal eens kijken naar Z-Brush. En donderdag gaat iemand me even helpen met Maya. Ik denk dat ik gewoon maar eens alles moet proberen.
@Maakie Oehh en het is een horror game Ziet er zeker nice uit!
Geregistreerd: 14 mei 2010 21:14 Woonplaats: Oost-Drenthe щ(゚Д゚щ)
Lemmo schreef:
@Maakie Oehh en het is een horror game Ziet er zeker nice uit!
Thanks! ^^ Als je tijd hebt om het te spelen, laat maar weten wat je er van vind! Gemiddeld duurt het 15-60 minuten om te spelen, op basis van hoe goed/snel je bent in Point and Click games! ^^
En gelukkig heeft elk programma trials! Laat maar weten als je nog vragen hebt! ^^
Berichttitel: Re: Lemmo's art ~ (Animal girls sticker schetsen)
Geplaatst: 27 dec 2012 19:29
Geregistreerd: 14 feb 2011 22:57
Leuk ben benieuwd hoe ze eruit zien als stickers ! Hmm maar wat moeten ze eigenlijk voorstellen ? Als ik ze zo zie denk ik een koe ,hond,schildpad en een kat ...klopt het een beetje XD?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen