_________________ First Anya Alstreim (3 outfits) cosplayer in NL First Kurt Hummel (dalton) cosplayer in NL First Jeff Sterling (dalton) cospalyer in NL first Dwight Houston (dalton) cosplayer in NL First Young Grell (kuroshitsuji) cosplayer in NL
Mischien was het bedoelt als grap voor crossplayers maybe xD.
Het is simpelweg omdat we mensen niet willen discrimineren qua geslacht, maar je kan crossplay er ook bij betrekken, haha.
NeeNee schreef:
Acceptgiro = bankoverschrijving, toch?
Of is dat wat anders?
Klopt inderdaad, de tekst is inderdaad al veranderd naar bankoverschrijving om evt. verwarring te voorkomen. (bankoverschrijving =/= banktransfer)
NeeNee schreef:
En wat bedoelen ze met tussenvoegsel en bijvoegsel? Hoort daar een deel van je achternaam?
Wat nodeloos ingewikkeld. -_-
Wat Isshu & Kagemaru al hebben verteld is goed. Geen zorgen over dat je je naam verkeerd hebt ingevoerd. Het is zo dat we iemand zijn of haar ticket via meerdere manieren kunnen verifiëren mocht dat nodig zijn.
Racing Dutch schreef:
anime--freak schreef:
net kaartje bestelt!
Geslacht: man, vrouw...... onzijdig!!
Briljant gewoon! zeker voor de crosplayers.
Tikay heeft vorig jaar ergens uitgelegd waarom dat er is, ben alleen de reden vergeten XD
Ik ben het eigenlijk zelf ook vergeten, maar nu kan er niemand zeuren dat we die optie zijn vergeten. ;p
Ik maak zo een nieuwe post met het laatste nieuws en algemene vragen/antwoorden gerelateerd aan de kaartverkoop.
O ja, klein dingetje, vriend van me heeft uiteindelijk via iDeal betaald,
volgens zijn bank bestond het bankrekeningnr. in de mail voor bankoverschrijving niet.
Weet niet of anderen hier ook last van hebben gehad?
Btw, al enig idee wanneer de compo sign-ups open gaan?
Geregistreerd: 28 maart 2006 18:13 Woonplaats: Sliedrecht
Voor de mensen die na de betaling (iDeal, bankoverschrijving/banktransfer) nog geen mail hebben terug gehad met een barcode krijgen dat dit weekend. Dit komt voornamelijk door de grote vraag aan kaarten en weinig tijd doordeweeks vanaf onze kant. Er staat vanavond gepland dat er weer een grote batch aan barcode e-mails worden verstuurd na goedkeuring van de betaling.
Dus pas als we de betaling handmatig hebben goedgekeurd (meestal s'avonds na onze normale baan) dan word er automatisch een mail gestuurd naar het opgegeven e-mail adres met een barcode die je kan uitprinten waardoor je straks zo na de scan naar binnen kan zodat iedereen sneller naar binnen kan.
Na dit weekend hopen we met een snelheid van 1 a 2 dagen na het verzenden van het formulier de betaling goed te keuren en je een bevestiging/barcode mail te sturen, mits de betaling goed bij ons is aangekomen. Voor vragen rondom kaartverkoop en betalingen, kunt u terecht bij onze ticketservice te bereiken op
Om op de hoogte te zijn van het laatste nieuws omtrent volg ons o.a. op Twitter: http://twitter.com/Tsunacon
Mocht je niet online een kaartje willen kopen, dan kan je dat ook van het weekend doen op De Stripdagen in Houten. Voor meer informatie kijk op onze site: www.tsunacon.nl
Ik zal de komende tijd dit topic beter in de gaten houden en ook de beginpost zoverre aanpassen dat dit actueel is. Mocht je algemene vragen hebben, dan mag je ze hier plaatsen maar je krijgt sneller antwoord via:
Code:
contact@tsunacon.nl
Mvg,
Martijn/TK St. Tsunacon
Edit:
ero-sennin schreef:
enig idee wanneer de wedstrijden online komen? verheug me weer op de amv's
We hopen deze in de komende weken online te gooien. Ik zal hier een berichtje plaatsen als dat gebeurd.
Racing Dutch schreef:
O ja, klein dingetje, vriend van me heeft uiteindelijk via iDeal betaald, volgens zijn bank bestond het bankrekeningnr. in de mail voor bankoverschrijving niet.
Weet niet of anderen hier ook last van hebben gehad?
Btw, al enig idee wanneer de compo sign-ups open gaan?
Dat is raar, kan je nakijken of het wel het onderstaande rek. nummer is? Zo niet, contacteer onderstaande e-mail.
Code:
Contact & Bankinformatie: E-mail: tickets @ tsunacon.nl Contactpersoon: Johnny Schatsbergen
Geregistreerd: 04 jun 2007 17:50 Woonplaats: Abunai! 2011
wat wij bij ons hebben gemerkt is dat mensen die niet zo bekend zijn met online bankieren, vergeten dat die puntjes in het rekeningnummer er staan om hem leesbaarder te maken, maar bij veel banken gaat het mis als je deze ook werkelijk in het veld invuld.
let dus op bij het invullen van het bankrekeningnummer dat je die puntjes weg laat. vaak word namelijk het nummer dan afgekort aan het eind omdat het dan langer is dan het normaal toegestane aantal cijfers, en dan word het opeens een ander nummer... een bepaalde meneer heeft waarschijnlijk al menig bijschrijving gezien van onze bezoekers welke dan weer teruggevorderd werden later ;-]
het is een zeer lelijke fout (in mijn ogen) in de manier waarop banken met de invoer omgaan maar een bekend probleem :-P
dus: zorg dat je bij het invoeren van het rekeningnummer NIET de puntjes meetypt!
Ik had mijn bevestigingsmail van Tsunacon afgeprint en bij de computer laten liggen, en toen ik terugkwam had mijn moeder lijntjes onder alle dt-fouten gezet.
Ik zal ze dan maar meteen even doorgeven.
Citaat:
U heeft 1 Ticket (s) bestelt voor de prijs van Euro 12.50
Besteld is met een d. Verder hoort de s aan het woord vast, hoort het woord 'euro' achter het bedrag te staan (maar het symbool € ervoor), hoort 12,50 in een Nederlandstalige tekst met een komma en staat er geen punt op het einde van de zin.
Citaat:
Hieronder vind u de betalings gegevens:
Vindt u is met dt en betalingsgegevens is aan elkaar. Verderop staat ook betaalcode verkeerdelijk in twee woorden (2x).
En van de Kaartverkooppagina op de website zelf:
Citaat:
U betaald het verschuldigd bedrag met de verkregen bankinformatie.
U betaalt is uiteraard met een t.
Betaalmethodes, entreebewijs (2x), plaatsvindt, websitebezoekers en privacypolissen (2x) zijn allemaal aan elkaar geschreven.
Dit is niet bedoeld om de organisatie af te kraken of zo. Maar als je professioneel wilt overkomen helpt een goede spelling wel, dus ik dacht, ik meld het maar even.
Geregistreerd: 01 feb 2005 10:03 Woonplaats: Aperture Science Research Facility
Het zijn inderdaad tips om een website van een professionele stichting er ook daadwerkelijk zo professioneel mogelijk uit te laten zien. Dit soort dingen zijn dan dus van belang en mag ook gewoon doorgestuurd worden. Ze kunnen er alleen maar beter van/door worden. :)
Als ik mails zou ontvangen over wat er aan de YaYCon site gedaan zou kunnen worden, zou ik dat ook graag ontvangen en dingen in werking stellen om het aan te passen. Ik ga helemaal niet over de website en heeft dus ook absoluut geen zin om zulke dingen naar mij te sturen, maar toch voor het geval dat. 8D
Ik had mijn bevestigingsmail van Tsunacon afgeprint en bij de computer laten liggen, en toen ik terugkwam had mijn moeder lijntjes onder alle dt-fouten gezet.
+rep voor je moeder.
Er was een tijd dat aan mij gevraagd werd om de fouten op de Tsunaconsite te verbeteren.
_________________ Atsusacon, join our seventh edition on 5-6 August 2017!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen