geen van beide: je moet je registratie nummer meenemen welke je krijgt na te hebben betaald en deze zal ook niet meer veranderen maar is gebonden aan jou als persoon
...en wat als je deze niet hebt gehad bij je betalingsbevestiging, en er niet echt wordt gereageerd op berichtjes gestuurd via het contact formulier of berichtjes op het abunai! forum? :/
Ik snap dat jullie het druk hebben en dat het misschien tijd kost om het uit te zoeken, maar toch zou ik graag weten waar ik aan toe ben.
...en wat als je deze niet hebt gehad bij je betalingsbevestiging, en er niet echt wordt gereageerd op berichtjes gestuurd via het contact formulier of berichtjes op het abunai! forum? :/
Ik snap dat jullie het druk hebben en dat het misschien tijd kost om het uit te zoeken, maar toch zou ik graag weten waar ik aan toe ben.
als je je "Payment Confirmation" hebt, dan staat het er gewoon in.
of je bedoelt dat je dat bericht gewoon helemaal NIET hebt gehad ..
Ik had een voucher gekocht op de acon, en later kreeg ik bericht om die in te vullen. Dat heb ik allemaal gedaan en op mijn account bij Abunaicon staat dat ie 'completed' is, maar verder heb ik nog geen mail gehad.
Ik heb wel een "payment confirmation" gehad, dus heb het bericht dus wél gehad, maar de registratiecodes ontbreken hierin. Er staat alleen in dat ze mijn betaling hebben ontvangen en dat ik de registratiecodes goed moet bewaren. En een paar lege regels voordat het "als je nog vragen hebt..." stukje begint.
Dus nee, in mijn geval staan die er niet 'gewoon' in.
(En heb geen antwoorden over deze kwestie in mijn spambox kunnen vinden. Ik dacht dat de vraag daarover ging. ^^')
Geregistreerd: 18 maart 2009 16:12 Woonplaats: Eindhoven.
ok beide bij jullie is het gewoon .. vaag. xD
dan wens ik jullie als nog allebei succes om de code te krijgen.
ik snap wel dat het vervelend is dat je het niet hebt, terwijl je er voor hebt betaald.
en het er ook nog gewoon duidelijk staat dat je het hebt .. ;;
Heb er al een paar keer gepost, maar nog geen antwoord op gekregen. Ook niet via het contactformulier, vandaar dat ik het nu hier probeer. Maar als ik er nog geen antwoord op heb over een paar dagen, ga ik dat zeker nog een keer doen.
Het is zeker een beetje vervelend. Ook omdat het niet alleen om een kaartje gaat in mijn geval, maar ook om een hotel en eten wat bij elkaar even ruim 200 euro is. En ik ga samen met iemand op die hotelkamer die ik gereserveerd heb, dus die weet ook niet waar zij aan toe is.
Maar bedankt voor het advies in ieder geval. Ik ga voorlopig door met contact zoeken totdat ik antwoord heb.
Geregistreerd: 04 jun 2007 17:50 Woonplaats: Abunai! 2011
ik heb dit nogmaals aangekaart bij de partij die hiervoor verantwoordelijk is en hoop hier spoedig een antwoord voor je op te hebben c.q. een oplossing.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen