Ik vind het er ook top uitzien, maar kan beter. Het is en blijft (sorry Dejiko) een preview gecaptured van de PS2 release. En de PS2 is toch minder krachtig, en kan toch iets minder als de andere consoles.
Daarom voor mij nog meer reden om te hopen op een NGC release.
_________________
Voorstander van het verbieden van 'Free Hugs' signs!
Geregistreerd: 26 jul 2004 12:20 Woonplaats: Way ahead of you.
Vixion schreef:
Ik vind het er ook top uitzien, maar kan beter. Het is en blijft (sorry Dejiko) een preview gecaptured van de PS2 release. En de PS2 is toch minder krachtig, en kan toch iets minder als de andere consoles. Daarom voor mij nog meer reden om te hopen op een NGC release.
De PS2 is idd wat minder krachtig dan de GC, maar dat heeft niets met de gameplay en originaliteit van het spel te maken toch Ik zou een GC release ook erg leuk vinden, maar meer omdat ik een GC heb een geen PS2. De graphics vind ik vrij secundair aan de gameplay, concept en originaliteit. Het gaat toch om hoe een spel speelt en niet om hoe mooi het er uit ziet imho. Maar dat is natuurlijk mijn mening.
Heb respect voor uw medegamers Vix! Want ongeacht wat voor machine we bezitten, zijn we uiteindelijk allemaal gamers
Het gaat niet om de console, het gaat om de games die op de console uitkomen, die maken een console nu goed of slecht. Hierbij wil ik het dan ook maar gelijk bij laten.
Ik vond het filmpje wel geslaagd, het is weer eens een keer wat nieuws ( voor mij in iedergeval ) De beweging die de wolf maakt zien er soepel uit, hopelijk kunnen zie die soepelheid ook vasthouden met het spelen zelf.
Ik vind het er ook top uitzien, maar kan beter. Het is en blijft (sorry Dejiko) een preview gecaptured van de PS2 release. En de PS2 is toch minder krachtig, en kan toch iets minder als de andere consoles. Daarom voor mij nog meer reden om te hopen op een NGC release.
De PS2 is idd wat minder krachtig dan de GC, maar dat heeft niets met de gameplay en originaliteit van het spel te maken toch Ik zou een GC release ook erg leuk vinden, maar meer omdat ik een GC heb een geen PS2. De graphics vind ik vrij secundair aan de gameplay, concept en originaliteit. Het gaat toch om hoe een spel speelt en niet om hoe mooi het er uit ziet imho. Maar dat is natuurlijk mijn mening.
Heb respect voor uw medegamers Vix! Want ongeacht wat voor machine we bezitten, zijn we uiteindelijk allemaal gamers
Correct. De game ziet er veel belovend uit, als je er van uit gaat wat het verhaal is. Het is cell-shaded en dan heeft een console toch al niet zo heel erg zware CPU nodig.
Games draaien bij mij om herspeelbaarheid. Als het uitspelen betekend dat je hem compleet uit hebt, en bij het 2de keer spelen, na andere acties uitvoeren de game nog steeds hetzelfde is, dan helaas is er voor mij weinig aan.
We zien wel hoe het loopt.
_________________
Voorstander van het verbieden van 'Free Hugs' signs!
Geregistreerd: 26 jul 2004 12:20 Woonplaats: Way ahead of you.
Vixion schreef:
Waar blijft Okami voor de NGC? Ign blijft alleen een PS2 release tonen, en geen release date or whatever voor zowel de NGC als PS2.
Ik vraag me af of er uberhaupt een GC release komt voor deze game hoor. Misschien een tijdje na de release van de PS2 versie, maar ik heb zo'n vermoede dat er helemaal geen GC versie komt.
Heb sinds vandaag de demo, en ik was er op slag verliefd op!
Ik vind het zowiezo al speciaal om een dier te besturen, net als bij de nieuwe Zelda, als Link een wolf is of als ie op zijn paard zit.
De graphics zijn adembenemend, en de cameraposities zijn ook perfect in orde. Ik kan niet wachten tot ie eindelijk es uitkomt!
Geregistreerd: 27 feb 2005 23:33 Woonplaats: Rotterdam
Ik speel deze game al een tijdje, het is best een goede action/adventure. Stijl is goed gedaan maar slordig afgewerkt, (bijv. als je springt zie je wat gras en stof omhoog springen... ook al sta je op een stenen ondergrond of een bruin pad), maar zal wel aan de technische beperkingen van de PS2 liggen.
Battle systeem is alleen niet zo leuk, is puur de aanvalknop raggen en soms ontwijken. Ook gaar dat je naar een apart scherm gaat voor battles. Paintbrush 'puzzels' zijn erg simpel van aard maar wel leuk.
Geregistreerd: 01 feb 2005 02:55 Woonplaats: Zwolle
Citaat:
Stijl is goed gedaan maar slordig afgewerkt, (bijv. als je springt zie je wat gras en stof omhoog springen... ook al sta je op een stenen ondergrond of een bruin pad),
Is dat niet geheel de bedoeling met de artsyle van de game? ik vind het namelijk wel vet. Ik ken het verhaal er niet achter maar ik dacht dat het kwam door de nature van de wolf.
Persoonlijk vind ik het een ideaale game voor de wii of DS vanwegen zijn consept met het tekenen van dingen. zodra ik um voor een redelijk prijsje kan kopen dan haal ik um zekerweten.
Geregistreerd: 27 feb 2005 23:33 Woonplaats: Rotterdam
windweaver schreef:
Citaat:
Stijl is goed gedaan maar slordig afgewerkt, (bijv. als je springt zie je wat gras en stof omhoog springen... ook al sta je op een stenen ondergrond of een bruin pad),
Is dat niet geheel de bedoeling met de artsyle van de game? ik vind het namelijk wel vet. Ik ken het verhaal er niet achter maar ik dacht dat het kwam door de nature van de wolf.
Die wolf is Amaterasu de godin van de zon. Heeft niks met de natuur, behalve dat 1 van je paintbrush skills bomen weer kan laten bloeien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen